Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

molleman6808 feb 2017, 09:42

5
Het is mij opgevallen dat er bij de kick-off telkens eerst verborgen letters en tekens verschijnen wanneer 'Woestijnvis' en daarna de namen van o.a. Gilles (de vorige Mol), alsook de namen van alle BV's worden weergegeven. Ik heb nog niet de tijd gehad om dit te analyseren, maar als je alles vertraagd afspeelt valt hier misschien wel iets te ontcijferen. Kan uiteraard ook willekeurig zijn om de kijkers op een dwaalspoor te zetten.

Nielsb.08 feb 2017, 09:51

4
molleman68 schreef:Het is mij opgevallen dat er bij de kick-off telkens eerst verborgen letters en tekens verschijnen wanneer 'Woestijnvis' en daarna de namen van o.a. Gilles (de vorige Mol), alsook de namen van alle BV's worden weergegeven. Ik heb nog niet de tijd gehad om dit te analyseren, maar als je alles vertraagd afspeelt valt hier misschien wel iets te ontcijferen. Kan uiteraard ook willekeurig zijn om de kijkers op een dwaalspoor te zetten.

Heb je hier een foto van? Ik weet niet precies wat je bedoelt.

masterveecee08 feb 2017, 10:11

3547  Sven
Het kick-off filmpke, die staat nergens online zeker?

Nielsb.08 feb 2017, 10:58

4
Misschien eens proberen om de letters op te schrijven. Want het videofragment is nergens online te vinden.

Anomolie08 feb 2017, 13:30

64  Uma
Interessant. Dit is dan iets anders dan de letters die tevoorschijn komen in het de reclame-timer, net voor de aflevering begon ( zie topic onder 'algemeen' -> kick off timer)?
Mogelijks is dit een link of zelfs de sleutel om de timer-letters te ontrafelen.

masterveecee08 feb 2017, 13:38

3547  Sven
Aan de andere kant, zoals hier al een paar keer gezegd, denk ik niet dat het iets is. Vorig seizoen is daar ook niet direct iets gevonden als hint en is het ook niet naar boven gekomen in afl. 9