Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2017, 15:48

 2204
Dat de nummerplaat enkel en alleen wordt gebruikt (te zien is) in het openingsshot, blijft mij toch intrigeren. 😉
Gebruikersavatar

oldgrumpy27 mar 2017, 15:50

 88
Mke schreef:Of het is gewoon niets... mss hadden ze last minute een bmw tekort, hebben ze een showroom model gebruikt en hebben ze de 'groene' plaat vooraan, al dan niet bewerkt, vervangen door rood omdat het anders minder mooi in het rijtje past... wie weet 🙂

euhl, dan ben je wel in overtreding he ! Als er dan een ongeval gebeurt met die wagen, loop je een immens risico.
Gebruikersavatar

steven.vandenbergh27 mar 2017, 16:00

 4  Uma
steven.vandenbergh schreef:Vermoedelijk past dit ook onder 'vergezocht', en ik ben niet door het volledige topic gegaan, maar de allereerste opmerking zette me aan het denken. Als we de nummerplaat achterwaarts 'lezen', krijg je het volgende:
(3,14 = )PI AZZ 1

Zou dit van 'piazza 1' naar 'plaats 1' kunnen verwijzen, de plaats waar de auto van Annelies staat?
I stand corrected. Ik heb de foto nog een in detail bekeken, en de nummerplaat is 1 ZZA 431 . De verwijzing naar pi slaat dus op weinig. 🙂
Gebruikersavatar

Délégee27 mar 2017, 16:03

 99
oldgrumpy schreef:euhl, dan ben je wel in overtreding he ! Als er dan een ongeval gebeurt met die wagen, loop je een immens risico.
Ik den k het niet, de nummerplaat achteraan is de enige echte nummerplaat van een auto.
Het is deze die dus aan alle wettelijke vereisten moet voldoen.
Voor de nummerplaat vooraan ia dat minder belangrijk dacht ik.
Gebruikersavatar

Holmes27 mar 2017, 16:24

 395
oldgrumpy schreef:euhl, dan ben je wel in overtreding he ! Als er dan een ongeval gebeurt met die wagen, loop je een immens risico.
Tja, hangt er vanaf waar het gefilmd is. Op de openbare weg ? De beelden waarop de nummerplaat effectief herkenbaar is, maken dat niet duidelijk. Kan overal zijn.
Gebruikersavatar

oldgrumpy27 mar 2017, 16:50

 88
Délégee schreef:Ik den k het niet, de nummerplaat achteraan is de enige echte nummerplaat van een auto.
Het is deze die dus aan alle wettelijke vereisten moet voldoen.
Voor de nummerplaat vooraan ia dat minder belangrijk dacht ik.

De Dienst Inschrijving Voertuigen (DIV) reikt voor elk nieuw ingeschreven voertuig in principe één nummerplaat uit. Wie met het voertuig op de openbare weg wil, moet zorgen dat de nummerplaat correct werd aangebracht. Achteraan komt de officiële nummerplaat. Vooraan (en op andere plaatsen) een reproductie.

Dus ik denk dat die vooraan wel dezelfde moet zijn als deze achteraan.
Maar bon, eerlijk ik verwacht niet dat die nummerplaat een tip/hint gaat zijn.
Gebruikersavatar

Mke27 mar 2017, 16:53

 112
oldgrumpy schreef:euhl, dan ben je wel in overtreding he ! Als er dan een ongeval gebeurt met die wagen, loop je een immens risico.
Het is idd de plaat achteraan die telt, maar anderzijds zei ik daarom ook 'al dan niet bewerkt', het kan achteraf gekleurd zijn ook hè, bij montage.
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 16:54

 429
Mke schreef:Of het is gewoon niets... mss hadden ze last minute een bmw tekort, hebben ze een showroom model gebruikt en hebben ze de 'groene' plaat vooraan, al dan niet bewerkt, vervangen door rood omdat het anders minder mooi in het rijtje past... wie weet 🙂

En dat dan net als allereerste in beeld-> volgens mij klopt er iets niet :?
Gebruikersavatar

Noptje27 mar 2017, 23:49

 181
Laatste theorieën over de nummerplaat nu we weten wie de mol is?

Ik hoop nog steeds op mijn gedacht van eerder:

Zone Zuid Anderlecht (verwijzing naar haar politiezone als inspectrice) - 431 (politiecode om assistentie te vragen)

Zal verzeker wel niet kloppen, maar nu we weten naar wie ze moet verwijzen (indien het effectief een hint is om de mol te ontdekken), vinden we de juiste oplossing misschien toch nog voor volgende week maandag.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16