Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Moldedju22 mar 2017, 08:54

 507  Yens
Of die mooie oranje veters 😃 Tijd dat het seizoen er zit :drunken:
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle22 mar 2017, 09:53

 263
Ja, die groene werd inderdaad uitgezocht, en dat leidt naar een proefrittenplaat. Maar dat is dus niet de rode, en die soort heb ik gezien op bijzondere voertuigen als heftrucks en kranen. Ook gebruikt bij filmopnames denk ik. Het was namelijk een heftruck die gebruikt werd in een filmpje 😉. In Nederland zijn de 1-ZZ... platen alvast voor dat soort bijzondere voertuigen. Ik zei het al: we need an expert. 😎 :batman: :!:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2017, 10:01

 8153
Eigenlijk hè, eigenlijk... doet het er totaal niet toe wie de (officiële) nummerplaat aangevraagd heeft, hoe lang ze al in gebruik was enz.
Iederéén kan die nummerplaat laten maken, op een BMW hangen en daar een opname van maken (zolang je er niet mee gaat rondrijden op de openbare weg is er geen enkel probleem).
Volgens mij is het enige dat telt het feit dat de plaat rood is en/of de letter-cijfer-combinatie. Het shot met de nummerplaat moet echt wel een hint zijn, want anders hadden ze dat er niet in gestoken.
Gebruikersavatar

Molière22 mar 2017, 11:22

 92
Moldedju schreef:Ik denk dat Robin inderdaad wel wat afgelachen zal hebben de afgelopen weken. Dat er mensen zitten zoeken hebben naar iets rood in je kleding bij elke proef 😃
Ja, wie doet nu zoiets... ? :mrgreen: 😂
Gebruikersavatar

Jansen23 mar 2017, 16:42

 3423  Yens
chicawah schreef:Eigenlijk hè, eigenlijk... doet het er totaal niet toe wie de (officiële) nummerplaat aangevraagd heeft, hoe lang ze al in gebruik was enz.
Iederéén kan die nummerplaat laten maken, op een BMW hangen en daar een opname van maken (zolang je er niet mee gaat rondrijden op de openbare weg is er geen enkel probleem).
Volgens mij is het enige dat telt het feit dat de plaat rood is en/of de letter-cijfer-combinatie. Het shot met de nummerplaat moet echt wel een hint zijn, want anders hadden ze dat er niet in gestoken.
Boenk erop!!
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo23 mar 2017, 19:19

 129
[/quote ]chicawah schreef:
Eigenlijk hè, eigenlijk... doet het er totaal niet toe wie de (officiële) nummerplaat aangevraagd heeft, hoe lang ze al in gebruik was enz.
Iederéén kan die nummerplaat laten maken, op een BMW hangen en daar een opname van maken (zolang je er niet mee gaat rondrijden op de openbare weg is er geen enkel probleem).
Volgens mij is het enige dat telt het feit dat de plaat rood is en/of de letter-cijfer-combinatie. Het shot met de nummerplaat moet echt wel een hint zijn, want anders hadden ze dat er niet in gestoken.
De nummerplaat gaat nu al zo lang mee, het is bewust gedaan als " bezigheidstherapie" voor ons en die zal later niet meer aan bod komen.
Gebruikersavatar

weyns196023 mar 2017, 19:58

 426
itchy.tzekrallo schreef:De nummerplaat gaat nu al zo lang mee, het is bewust gedaan als " bezigheidstherapie" voor ons en die zal later niet meer aan bod komen.
Daar vrees ik ook voor, denk ook maar aan de Radio (B)runo van verleden jaar.
Gebruikersavatar

kris.adriaensen27 mar 2017, 08:03

 1
Mss wel vergezocht maar ik vind het verdacht dat de nummerplaat start met een 1 en de andere platen met een P. Starten met een 1 doet me verdacht veel denken aan een jaartal. Als je alle letters omzet naar cijfers en dan elk deel optelt kom je aan 1-53-8. Komt nog niet echt in de buurt van een geldig jaartal, maar het viel me ook op dat er tijdens de valproef ook een (Belgische) nummerplaat in beeld komt. Wanneer de andere spelers beneden naar boven staan te kijken, komt er regelmatig een nummerplaat in beeld waar LIBRA op staat. Dus als je alle letters samenzet, krijg je 1-ZZALIBRA-431 ofwel 1-95-8, het geboortejaar van Annelies. Zoals ik al zei, vergezocht, maar de nummerplaat fascineert me nog steeds.
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2017, 09:22

 2204
kris.adriaensen schreef:Mss wel vergezocht maar ik vind het verdacht dat de nummerplaat start met een 1 en de andere platen met een P. Starten met een 1 doet me verdacht veel denken aan een jaartal. Als je alle letters omzet naar cijfers en dan elk deel optelt kom je aan 1-53-8. Komt nog niet echt in de buurt van een geldig jaartal, maar het viel me ook op dat er tijdens de valproef ook een (Belgische) nummerplaat in beeld komt. Wanneer de andere spelers beneden naar boven staan te kijken, komt er regelmatig een nummerplaat in beeld waar LIBRA op staat. Dus als je alle letters samenzet, krijg je 1-ZZALIBRA-431 ofwel 1-95-8, het geboortejaar van Annelies. Zoals ik al zei, vergezocht, maar de nummerplaat fascineert me nog steeds.
Alle nummerplaten beginnen met 1 (ook degene die daarna een P hebben).

Over LIBRA is hier ook al geschreven; bleek geen nummerplaat te zijn maar de naam van een bedrijf.
Belgische nummerplaat in Zuid-Afrika?
Gebruikersavatar

steven.vandenbergh27 mar 2017, 15:34

 4  Uma
Vermoedelijk past dit ook onder 'vergezocht', en ik ben niet door het volledige topic gegaan, maar de allereerste opmerking zette me aan het denken. Als we de nummerplaat achterwaarts 'lezen', krijg je het volgende:
(3,14 = )PI AZZ 1

Zou dit van 'piazza 1' naar 'plaats 1' kunnen verwijzen, de plaats waar de auto van Annelies staat?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 15:38

 8153
Ik ben benieuwd wat het raadsel van de nummerplaat zal zijn. Voor hetzelfde geld is het iets heel stompzinnigs als
Ziezo Annelies
Zo zot Annelies
Zeer zeker Annelies
Zalige zwoele Annelies
:mrgreen:
Gebruikersavatar

Mke27 mar 2017, 15:46

 112
chicawah schreef:Ik ben benieuwd wat het raadsel van de nummerplaat zal zijn. Voor hetzelfde geld is het iets heel stompzinnigs als
Ziezo Annelies
Zo zot Annelies
Zeer zeker Annelies
Zalige zwoele Annelies
:mrgreen:

Of het is gewoon niets... mss hadden ze last minute een bmw tekort, hebben ze een showroom model gebruikt en hebben ze de 'groene' plaat vooraan, al dan niet bewerkt, vervangen door rood omdat het anders minder mooi in het rijtje past... wie weet 🙂
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16