Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 13:55

 
aikoo.altitude schreef:Ik zal nog mr 'ns Afl. 1 herherherherherbekijken , al ben ik er vr mezelf wel al uit. Het plezier vd beelden terug te zien
mag ook meespelen in dit spel.

Mijn bescheiden onwetenschappelijke persoonlijke mening en visie over de beruchte nr plaat ;
1-ZZA-431 > 1 ( van één iemand/persoon/kandidaat ) zegt ( 1°Z ) in ZA 431 ( vd waterproef in Afl. 3 > 4 mtr, dat zijn er 3 te hoog waardoor er 1 mtr overschiet ). De mol leeft onder de grond, dus is 1 mtr boven de grond is al hoog....
Ik denk dat we het ni veel verder moeten gaan zoeken, mr da's mijn bescheiden mening hè, vr 't zelfde geld zit ik d'er klakkeloos naast mr ik volg mijn intuitie 🙂

Maar dan moest dat op voorhand al vastliggen, dat hij dat zinnetje tijdens die proef wel degelijk ging gebruiken.
Gebruikersavatar

Frolva10 mar 2017, 14:14

 2204
sandra.impe schreef:Maar dan moest dat op voorhand al vastliggen, dat hij dat zinnetje tijdens die proef wel degelijk ging gebruiken.
Volgens mij maakt AIKOO.ALTITUDE een grapje. :?:

Maar om op jouw opmerking te antwoorden: de beelden van de nummerplaat zijn (waarschijnlijk) gemonteerd nadat alles is opgenomen.
De nummerplaat kon dus gewoon worden gemaakt naar aanleiding van wat de mol heeft gezegd tijdens de opnames.


Maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in. 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 14:24

 
Ja dat kan ook natuurlijk, dat de nummerplaat maar nadien is uit gekozen op basis van hun uitspraken in het programma, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Maar toch denk ik niet dat dat de betekenis is, alhoewel het goed bedacht is!
Gebruikersavatar

Taupie0210 mar 2017, 15:29

 53
sandra.impe schreef:Ja dat kan ook natuurlijk, dat de nummerplaat maar nadien is uit gekozen op basis van hun uitspraken in het programma, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Maar toch denk ik niet dat dat de betekenis is, alhoewel het goed bedacht is!
Hoger in dit topic (zie link hieronder) kan je lezen dat die nummerplaat 1-ZZA-431 pas achteraf werd aangevraagd (21/11/16). de kandidaten zijn begin november vertrokken (was ook ergens te lezen aan de hand van de registratie van het vliegtuig in Deurne) zodat deze nummerplaat onmogelijk op één van de wagens in de luchthaven kon gemonteerd zijn. het is dus zeker dat die shot met die nummerplaat er pas achteraf in is gemonteerd.

http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?p=53272#p53272
Gebruikersavatar

oceanwool13 mar 2017, 12:37

 8
Kan de nummerplaat niet gewoon een simpele verwijzing zijn naar Sam zonder dat ermee moe gegoocheld worden (coördinaten, leeftijden, wat heb ik nog gelezen).

Proefrittenplaat wordt gebruikt bij verkoop van wagens ==> showroomadviseur

Ze is pas aangevraagd na de opnames, dus er zat niemand in. Ik ben ook niet overtuigd dat het rode letters zijn. Ik ben ook geneigd dit te zeggen, maar dergelijke zaken kunnen sterk bedriegen. Ik kan er ook groene letters in zien.
Gebruikersavatar

ONBEKEND13 mar 2017, 13:01

 
Er moet niet met de nummerplaat gegoocheld worden, eens je het vind is het vrij vanzelfsprekend 🙂 maar je moet er plots op kunnen komen.
Gebruikersavatar

annie.delen17 mar 2017, 21:32

 238  Uma
Volgens mij betekent
4 Eline de verliezer
3 Annelies de Mol
1 Davey de winnaar

Volgorde van in beeld komen 1ste afl

37295 moet je volgens mij ook in verkeerde volgorde lezen

59273 ( 27 maart finale) 1ste afl stappen er eerst 5 op . de negende die opstapt is de mol
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 mar 2017, 22:18

 1690  Sven
annie.delen schreef:Volgens mij betekent
4 Eline de verliezer
3 Annelies de Mol
1 Davey de winnaar

Volgorde van in beeld komen 1ste afl

37295 moet je volgens mij ook in verkeerde volgorde lezen

59273 ( 27 maart finale) 1ste afl stappen er eerst 5 op . de negende die opstapt is de mol
Dat lijkt mij al veel geloofwaardiger dan al dat gegoochel met die getallen om toch maar bij Robin uit te komen.
Pas op, het kan best zijn dat Robin de mol is, maar dan zijn er andere tips die in zijn richting wijzen.
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 22:30

 426
annie.delen schreef:Volgens mij betekent
4 Eline de verliezer
3 Annelies de Mol
1 Davey de winnaar

Volgorde van in beeld komen 1ste afl

37295 moet je volgens mij ook in verkeerde volgorde lezen

59273 ( 27 maart finale) 1ste afl stappen er eerst 5 op . de negende die opstapt is de mol
Dus Robin gaat er volgende week uit? Amai, heel wat kijkers zullen er niet goed van zijn... :mrgreen:
Gebruikersavatar

rolhad17 mar 2017, 23:18

 434
annie.delen schreef:Volgens mij betekent
4 Eline de verliezer
3 Annelies de Mol
1 Davey de winnaar
Vanwaar annelies de mol?
En volgens mij is die 37295 niet relevant met hetgeen in afl1 gebeurt.

"Of ZZA staat voor de 2 deelnemers en 1 mol in de finale. 4(Z) 3(Z) 1(A) - Eline(Z), Annelies(Z) en Davey (A, de mol) :p
(Ik verdenk persoonlijk iemand anders als mol)"

(Zie ander topic over de kandidaten die afscheid nemen)

Dan wordt er tenmiste nog gebruik gemaakt van zza in nummerplaat.

Alleen is het nog steeds geen steenvaste hint imo. Moeten sowieso tot maandag avond wachten om te zien of eline al dan niet wegvalt.
Gebruikersavatar

Moldedju18 mar 2017, 09:21

 507  Yens
Ter inspiratie: in de topic de "drie verdachten die thuis afscheid nemen" zijn deze pistes in het begin ook aan bod gekomen. Totdat ook daar een Robinfeestje begon :mrgreen:
Gebruikersavatar

steve.hendrikx20 mar 2017, 08:41

 7
Nummerplaat 1ZZA431 bestaat al jaren.
Is een proefrittenplaat.
De garagist heeft deze op 21/11/2016 laten verlengen om die in 2017 opnieuw te gebruiken.
Daar is echt niks speciaals aan hoor.

Net alles bij de div nagetrokken
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16