Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

annie.delen20 mar 2017, 11:15

 238  Uma
En is deze garagist een bmw verkoper? Kan jij dan toch ook weten.
Indien neen.... dan blijft het verdacht en heeft 4 die cijfers efkes als hint op plaat gezet en dan de vuilbak in.
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 11:18

 3423  Yens
steve.hendrikx schreef:Nummerplaat 1ZZA431 bestaat al jaren.
Is een proefrittenplaat.
De garagist heeft deze op 21/11/2016 laten verlengen om die in 2017 opnieuw te gebruiken.
Daar is echt niks speciaals aan hoor.

Net alles bij de div nagetrokken
Inderdaad, ik denk dat we te veel gefocust hebben op de betekenis van de letters & cijfers. Ik denk dat de hint in de nummerplaat gewoon ligt in het feit dat ze ROOD is (voorkant - niet de officiële plaat die van DIV komt) en dat het gewoon de eerste verwijzing is naar de ROOD theorie.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 12:23

 3423  Yens
katrien.dheere schreef:en de rugbyploeg tegen wie ze het op nemen, is...... (roffel eens samson!)
http://www.roodepoortrugby.co.za/

(en heus niet de enige ploeg in heel johannesburg!)
Roodepoort is een van de grootste suburbs van Johannesburg, lijkt me niet zo ongewoon dat ze daar naar toe gaan voor de rugbyproef, ben niet zeker dat dit in verband staat met de rood theorie, maar het kan natuurlijk wel 🙂.
Gebruikersavatar

Kobe21 mar 2017, 13:27

 429
Ik heb mss nog een mogelijke theorie in petto:

Als we nu het getal 413 gaan omzetten naar letters, afgaande dat de plaats van de letter in het alfabet gelijk staat met zijn waarde (bv A=1 en B=2), dan krijg je 4=D, 1=A, 3=C
-> De mol Annelies Cooyemans

Dan zou de hele nummerplaat betekenen:
1-> 1 persoon
ZZA-> in het zuiden van zuid-Afrika (of eventueel een Z teveel die ons kan helpen met de M -en de O-theorieën)
431-> is De mol Annelies Cooyemans (trouwens cooyemans, ja Robin zat in een kooi en haar man heeft ook in een gezeten)

Nu dat Robin eruit ligt, wordt mijn zicht toch iets duidelijker 😃
Klaar voor een nieuwe tunnel 😛
Anneliestunnel opent zijn deuren, tenzij iemand mij overtuigt 😉
Gebruikersavatar

rolhad21 mar 2017, 13:36

 434
Kobe schreef: Als we nu het getal 413 gaan omzetten naar letters, afgaande dat de plaats van de letter in het alfabet gelijk staat met zijn waarde (bv A=1 en B=2), dan krijg je 4=D, 1=A, 3=C
-> De mol Annelies Cooyemans
Ge zijt de M van mol vergeten... dus vuilbak in!
Gebruikersavatar

oldgrumpy21 mar 2017, 13:41

 88
steve.hendrikx schreef:Nummerplaat 1ZZA431 bestaat al jaren.
Is een proefrittenplaat.
De garagist heeft deze op 21/11/2016 laten verlengen om die in 2017 opnieuw te gebruiken.
Daar is echt niks speciaals aan hoor.

Net alles bij de div nagetrokken
Een proefrittenplaat is nooit ROOD , dat is het probleem.
Gebruikersavatar

Kobe21 mar 2017, 13:41

 429
rolhad schreef:Ge zijt de M van mol vergeten... dus vuilbak in!
Hoeft toch niet? En trouwens als ge er persé één wilt hebben: de M teveel bij de Scrabbleproef... Dan kunnen we zelfs het hele woord beginnen maken, met de O teveel bij strookies en dan die L 😉

+ Cad-> kat? Toch wel veel katten vind ik de laatste tijd (kat bij Marzena, kat bij die molboekjeshut)
Gebruikersavatar

rolhad21 mar 2017, 13:42

 434
Kobe schreef:Hoeft toch niet? En trouwens als ge er persé één wilt hebben: de M teveel bij de Scrabbleproef... Dan kunnen we zelfs het hele woord beginnen maken, met de O teveel bij strookies en dan die L 😉
Teveel random dan... vuilbak in!
Gebruikersavatar

Kobe21 mar 2017, 13:44

 429
rolhad schreef:Teveel random dan... vuilbak in!

Wie weet, we zullen wel zien... Maar pas maar op da ge de vuilbak nog kunt sluiten als er zoveel in belandt 😉

is trouwens belandt hier juist? ziet er zo vreemd uit 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 13:47

 8153
Kobe schreef:Ik heb mss nog een mogelijke theorie in petto:

Als we nu het getal 413 gaan omzetten naar letters, afgaande dat de plaats van de letter in het alfabet gelijk staat met zijn waarde (bv A=1 en B=2), dan krijg je 4=D, 1=A, 3=C
-> De mol Annelies Cooyemans

Dan zou de hele nummerplaat betekenen:
1-> 1 persoon
ZZA-> in het zuiden van zuid-Afrika (of eventueel een Z teveel die ons kan helpen met de M -en de O-theorieën)
431-> is De mol Annelies Cooyemans (trouwens cooyemans, ja Robin zat in een kooi en haar man heeft ook in een gezeten)

Nu dat Robin eruit ligt, wordt mijn zicht toch iets duidelijker 😃
Klaar voor een nieuwe tunnel 😛
Anneliestunnel opent zijn deuren, tenzij iemand mij overtuigt 😉
D = de mol? Voor de mol zou een M toch logischer zijn dan een D. Toch?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 13:49

 8153
Kobe schreef:Hoeft toch niet? En trouwens als ge er persé één wilt hebben: de M teveel bij de Scrabbleproef... Dan kunnen we zelfs het hele woord beginnen maken, met de O teveel bij strookies en dan die L 😉

+ Cad-> kat? Toch wel veel katten vind ik de laatste tijd (kat bij Marzena, kat bij die molboekjeshut)
http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=29&t=2747
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16