Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

oldgrumpy21 mar 2017, 13:41

 88
steve.hendrikx schreef:Nummerplaat 1ZZA431 bestaat al jaren.
Is een proefrittenplaat.
De garagist heeft deze op 21/11/2016 laten verlengen om die in 2017 opnieuw te gebruiken.
Daar is echt niks speciaals aan hoor.

Net alles bij de div nagetrokken
Een proefrittenplaat is nooit ROOD , dat is het probleem.
Gebruikersavatar

Kobe21 mar 2017, 13:41

 429
rolhad schreef:Ge zijt de M van mol vergeten... dus vuilbak in!
Hoeft toch niet? En trouwens als ge er persé één wilt hebben: de M teveel bij de Scrabbleproef... Dan kunnen we zelfs het hele woord beginnen maken, met de O teveel bij strookies en dan die L 😉

+ Cad-> kat? Toch wel veel katten vind ik de laatste tijd (kat bij Marzena, kat bij die molboekjeshut)
Gebruikersavatar

rolhad21 mar 2017, 13:42

 434
Kobe schreef:Hoeft toch niet? En trouwens als ge er persé één wilt hebben: de M teveel bij de Scrabbleproef... Dan kunnen we zelfs het hele woord beginnen maken, met de O teveel bij strookies en dan die L 😉
Teveel random dan... vuilbak in!
Gebruikersavatar

Kobe21 mar 2017, 13:44

 429
rolhad schreef:Teveel random dan... vuilbak in!

Wie weet, we zullen wel zien... Maar pas maar op da ge de vuilbak nog kunt sluiten als er zoveel in belandt 😉

is trouwens belandt hier juist? ziet er zo vreemd uit 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 13:47

 8153
Kobe schreef:Ik heb mss nog een mogelijke theorie in petto:

Als we nu het getal 413 gaan omzetten naar letters, afgaande dat de plaats van de letter in het alfabet gelijk staat met zijn waarde (bv A=1 en B=2), dan krijg je 4=D, 1=A, 3=C
-> De mol Annelies Cooyemans

Dan zou de hele nummerplaat betekenen:
1-> 1 persoon
ZZA-> in het zuiden van zuid-Afrika (of eventueel een Z teveel die ons kan helpen met de M -en de O-theorieën)
431-> is De mol Annelies Cooyemans (trouwens cooyemans, ja Robin zat in een kooi en haar man heeft ook in een gezeten)

Nu dat Robin eruit ligt, wordt mijn zicht toch iets duidelijker 😃
Klaar voor een nieuwe tunnel 😛
Anneliestunnel opent zijn deuren, tenzij iemand mij overtuigt 😉
D = de mol? Voor de mol zou een M toch logischer zijn dan een D. Toch?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 13:49

 8153
Kobe schreef:Hoeft toch niet? En trouwens als ge er persé één wilt hebben: de M teveel bij de Scrabbleproef... Dan kunnen we zelfs het hele woord beginnen maken, met de O teveel bij strookies en dan die L 😉

+ Cad-> kat? Toch wel veel katten vind ik de laatste tijd (kat bij Marzena, kat bij die molboekjeshut)
http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=29&t=2747
Gebruikersavatar

Kobe21 mar 2017, 13:51

 429
chicawah schreef:D = de mol? Voor de mol zou een M toch logischer zijn dan een D. Toch?
Ja, volkomen gelijk, maar als we de MOL die we kunnen maken doorheen de programma's met die letters teveel erbij voegen, klopt het volledig he 😉

En twas maar effe een probeersel, er bestaat toch niks leuker dan achteraf te weten komen da gij dé hint als eerste gevonden hebt, dus waarom niet proberen? 💡 😉
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle21 mar 2017, 22:01

 263
Ik heb dat nog even gecheckt, omdat die nummerplaat me dwars blijft zitten.

Ee proefrittenplaat, beginnend met 1-ZZ... is inderdaad groen. En dat is deze plaat niet.

Wat wel rood is: een plaat die dient voor bijzondere voertuigen zoals heftrucks of bouwkranen of zo. En die beginnen ook met 1-ZZ...

Waarom op die auto een nummerplaat hangt die feitelijk dient voor zo'n bijzonder voertuig is me voorlopig een raadsel.

Iemand een idee?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 22:14

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik heb dat nog even gecheckt, omdat die nummerplaat me dwars blijft zitten.

Ee proefrittenplaat, beginnend met 1-ZZ... is inderdaad groen. En dat is deze plaat niet.

Wat wel rood is: een plaat die dient voor bijzondere voertuigen zoals heftrucks of bouwkranen of zo. En die beginnen ook met 1-ZZ...

Waarom op die auto een nummerplaat hangt die feitelijk dient voor zo'n bijzonder voertuig is me voorlopig een raadsel.

Iemand een idee?
💡 Misschien zien we in de volgende aflevering een heftruck om Annelies te takelen :?: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Moldedju21 mar 2017, 22:26

 507  Yens
Waarschijnlijk gebruikt om dat rotsblok mee te vervoeren waar de mergpijp met ons Moeke inzat 😃
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 22:28

 2204
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Wat wel rood is: een plaat die dient voor bijzondere voertuigen zoals heftrucks of bouwkranen of zo. En die beginnen ook met 1-ZZ...
Waar heb je die informatie vandaan?

Lijkt me te kloppen.

Wat we zien is een proefrittenplaat. En die zou inderdaad groen moeten zijn (wat de achterste plaat inderdaad ook is; de voorste lijkt rood ze zijn).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 22:34

 8153
Moldedju schreef:Waarschijnlijk gebruikt om dat rotsblok mee te vervoeren waar de mergpijp met ons Moeke inzat 😃
Volgende week vertelt Annelies in de krant dat de zotste theorie die ze over zichzelf las de mergpijptheorie was!

Vandaag lachte Robin in onze krant met de Rode Ridder :mrgreen:
Zijn From Dusk to Dawn T-shirt was trouwens stom toeval. Ik vond dat nochtans een heel goeie hint.
Wie zou trouwens Mijn Onverteld Leven op zijn nachtkastje gelegd hebben?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16