Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

rolhad09 feb 2017, 16:00

 434
billie.holiday schreef:Dit vind ik bizar als je de auto van Bouba, hier 2e van links uitvergroot is die nummerplaat achteraan
1 pva 958 niet 1.zza 431.



[ external image ]
We zijn juist aan het zoeken wie eventueel in de auto met "1.zza 431" zou kunnen zitten, indien deze auto ook in de luchthaven stond. 🙂


Sam zit trouwens ook in een auto met een P (te zien wanneer Robin binnenstapt)

[ external image ]


Annelies kan ik niet lezen, maar eindigt precies op een 2 en dus niet "1.zza 431" (als dat haar auto is tenminste)

[ external image ]
Gebruikersavatar

billie.holiday09 feb 2017, 16:38

 462  Bert
Volgens mij zit die nummerplaat er niet een meer tussen bij en zijn het allemaal mummerplaten met een P
De auto met 1zza431 verwijst misschien naar de winnaar en is dan later opgenomen geweest met die nummerplaat. Dat is nog het enige dat ik kan bedenken.
Gebruikersavatar

rolhad09 feb 2017, 16:49

 434
billie.holiday schreef:Volgens mij zit die nummerplaat er niet een meer tussen bij en zijn het allemaal mummerplaten met een P
De auto met 1zza431 verwijst misschien naar de winnaar en is dan later opgenomen geweest met die nummerplaat. Dat is nog het enige dat ik kan bedenken.
We missen nog een paar nummerplaten van kandidaten! Maar indien ze op de luchthaven allemaal met P beginnen, zal het idd een ander soort tip zijn!
Gebruikersavatar

skred10 feb 2017, 15:14

 110  Uma
Aangezien alles in de eerste proef alfabetisch is, kan -ZZA in combinatie met 431 ook wijzen op-1,1,4 (A= eerste nummer, Z is laatste nummer), als je dan MOL neemt (M-1=L, O+1=P, L+4=P) kom je op LPP. Op zich niks, maar wel de letters van de nummerplaat van Hans.
Of andere denkwijze, als je MOL neemt in combinatie met ZZA (A= eerste letter, Z=laatste letter) kom je op LLM, in combinatie met 431 (L+4, L+3, M+1) op PON en misschien verwijst naar een nummerplaat die we nog niet kennen...? 😃
Gebruikersavatar

OSCARITO10 feb 2017, 17:37

 7
Zou die ZA niet gewoon staan voor Zuid Afrika en dan 1 Z = bijvoorbeeld "de eerste zin" en 431 = in minuut 4,31 of 43,1
Dus de mol is diegene die de 1e zin zegt op Zuid Afrikaanse bodem na minuut 43,1 of zoiets :?
Gebruikersavatar

rolhad10 feb 2017, 17:42

 434
OSCARITO schreef:Zou die ZA niet gewoon staan voor Zuid Afrika en dan 1 Z = bijvoorbeeld "de eerste zin" en 431 = in minuut 4,31 of 43,1
Dus de mol is diegene die de 1e zin zegt op Zuid Afrikaanse bodem na minuut 43,1 of zoiets :?
Lijkt me vergezocht eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar

Yvo10 feb 2017, 21:02

 1111  Uma
rolhad schreef:Annelies kan ik niet lezen, maar eindigt precies op een 2 en dus niet "1.zza 431" (als dat haar auto is tenminste)

[ external image ]
PFL-272 lijkt me.
rolhad schreef:Dus blijven Jolien & Sam/Robin over?
Dit zijn mogelijk de winnaar, de verliezer en de mol.

Mijn pronostiek:
- Robin is de mol. Hij is mijn hoofdverdachte nr 2.
- Sam is de winnaar.
- Jolien is de verliezer
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle10 feb 2017, 21:41

 263
Of die nummerplaat is gewoon in het beeld gemonteerd bij de montage.

Hoezo, tien wagens maar? En dan? Wat wil dat zeggen??
Gebruikersavatar

rolhad10 feb 2017, 21:43

 434
Yvo schreef:Dit zijn mogelijk de winnaar, de verliezer en de mol.

Mijn pronostiek:
- Robin is de mol. Hij is mijn hoofdverdachte nr 2.
- Sam is de winnaar.
- Jolien is de verliezer
Ding is dat Sam ondertussen ook al een nummerplaat met P heeft. (Zie een van de posts op pagina 1)

Enkel de nummerplaat van Jolien en Robin kan ik niet vinden. Jeroen had in zijn post (pagina 1) een nummerplaat aan Robin toegekend, maar geen idee waar ergens die te zien was.
annelies-a.-a..vanbelle schreef: Hoezo, tien wagens maar? En dan? Wat wil dat zeggen??
Ik tel er 11
Gebruikersavatar

Drakendoder10 feb 2017, 23:11

 1
Als, zoals elke vorige reeks, de makers in de eerste minuut de identiteit van de Mol in een tip steken, en je ziet in de eerste minuut een BMW met een garageplaat, hoe ver moet je dan nog zoeken?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16