Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Yvo11 feb 2017, 10:53

 1111  Uma
rolhad schreef:Ding is dat Sam ondertussen ook al een nummerplaat met P heeft. (Zie een van de posts op pagina 1)

Enkel de nummerplaat van Jolien en Robin kan ik niet vinden. Jeroen had in zijn post (pagina 1) een nummerplaat aan Robin toegekend, maar geen idee waar ergens die te zien was.
De winnaar en de mol dan.

Opnieuw:
- Robin is de mol
- Jolien is de winnaar
Gebruikersavatar

rolhad11 feb 2017, 11:08

 434
Yvo schreef:De winnaar en de mol dan.

Opnieuw:
- Robin is de mol
- Jolien is de winnaar
Maar uw redenering klopt niet.

Opnamens daar zijn gedaan voor ze vertrokken naar Zuid-Afrika. Dus kunnen ze moeilijk de winnaar dan al vastleggen. Enigste conclusie van de theorie van dit topic is dat 1 van die 2 in de auto met zza zit en de mol is.
Gebruikersavatar

Yvo11 feb 2017, 11:13

 1111  Uma
rolhad schreef:Maar uw redenering klopt niet.

Opnamens daar zijn gedaan voor ze vertrokken naar Zuid-Afrika. Dus kunnen ze moeilijk de winnaar dan al vastleggen. Enigste conclusie van de theorie van dit topic is dat 1 van die 2 in de auto met zza zit en de mol is.
Je begrijpt me niet. Door de montage kunnen ze kiezen welke nummerplaten ze laten zien en welke niet.
De reeks wordt pas uitgezonden als die al is afgelopen. Zo kunnen ze na de reeks kiezen welke nummerplaten ze niet laten zien in de eerste aflevering. Naar gelang de hoeveelheid nummerplaten die we niet zien kunnen we raden welke mensen het kunnen zijn. Is het er één? Gemakkelijk, de mol. Twee, moeilijk, maar waarsschijnlijk de winnaar en de mol. Drie nummperplaten niet gezien, gemakkelijk, de winnaar, de verliezer en de mol.
Ik vind dat mijn redenering perfect klopt.

De theorie dat ééntje met het nummerplaat zza is en dat we die niet gezien krijgen is natuurlijk de betere theorie.
Maar dan moet je alle nummerplaten kunnen zien behalve één en dan heb je het. Voor het moment zitten we op twee nummerplaten die je niet kan zien.
Gebruikersavatar

billie.holiday11 feb 2017, 13:39

 462  Bert
Die nummerplaat hebben we alleen aan de voorkant gezien, niet aan de achterkant. Als er nu aan de voorkant die 1 zza 431 hangt en aan de achterkant een andere plaat dan is je theorie verdwenen. Ik acht , viertv wel instaat om zoiets te doen. Misschien heb je beide platen nodig om de mol te vinden.
Gebruikersavatar

Yvo11 feb 2017, 14:20

 1111  Uma
billie.holiday schreef:Die nummerplaat hebben we alleen aan de voorkant gezien, niet aan de achterkant. Als er nu aan de voorkant die 1 zza 431 hangt en aan de achterkant een andere plaat dan is je theorie verdwenen. Ik acht , viertv wel instaat om zoiets te doen. Misschien heb je beide platen nodig om de mol te vinden.
Hmm, dat kan zijn, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Het lijkt me duidelijk dat hier een hint in het spel is.
Ze laten het eerste shot een nummerplaat zien van één van de BMW's. Daarna, in de hangar, hebben we de kans om verschillende nummerplaten te bekijken, maar zza zit er niet tussen. Dat is verdacht.
skred schreef:Aangezien alles in de eerste proef alfabetisch is, kan -ZZA in combinatie met 431 ook wijzen op-1,1,4 (A= eerste nummer, Z is laatste nummer), als je dan MOL neemt (M-1=L, O+1=P, L+4=P) kom je op LPP. Op zich niks, maar wel de letters van de nummerplaat van Hans.
Interessant. Hans is mijn hoofdverdachte nr.2.
Wanneer kwam Hans zijn nummerplaat in beeld? Kan je misschien een foto uploaden?
Gebruikersavatar

billie.holiday11 feb 2017, 14:56

 462  Bert
Nummerplaat van Annelies ....
Nummerplaat van Bertrand 1. PPS 598
Nummerplaat Bouba 1. PVA 958
Nummerplaat Davey 1. PSY 881
Nummerplaat Eline 1. PPG 835
Nummerplaat van Hans 1. PLP 389
Nummerplaat Jessica ...
Nummerplaat Jolien ...
Nummerplaat Marzena 1. PFL 037
Nummerplaat Robin ...
Nummerplaat Sam 1. P....

Dit is hetgeen wat ik heb
Gebruikersavatar

billie.holiday11 feb 2017, 15:16

 462  Bert
Nummerplaat Annelies 1. PFL 072
Gebruikersavatar

Yvo11 feb 2017, 15:55

 1111  Uma
billie.holiday schreef:Nummerplaat van Annelies ....
Zoals ik al eerder vermeld heb, is de nummerplaat van Annelies PFL-272. De rest weet ik niet.
billie.holiday schreef:Nummerplaat Annelies 1. PFL 072
of 072 dat kan ook.

Ik dacht dat de enige nummerplaten die we niet collectief gevonden hadden, waren die van Robin en Jolien.
Gebruikersavatar

Mateo11 feb 2017, 16:08

 870
rolhad schreef:PSY-881!


[ external image ]


En staat vlak links van PPG (Eline), dus duidelijk Davey.


1-PSY-881?

8 + 8 + 1 = 17

1 SPY (20) 17?

Of is dit te makkelijk gepuzzeld?
Gebruikersavatar

rolhad11 feb 2017, 16:15

 434
Mateo schreef:1-PSY-881?

8 + 8 + 1 = 17

1 SPY (20) 17?

Of is dit te makkelijk gepuzzeld?
Kan wel hoor! 🙂

Alles kan en ik begin te twijfelen over het idee van zza in de hangaar.
Gebruikersavatar

skred11 feb 2017, 16:30

 110  Uma
De plaat van Annelies is ook nog niet gekend, en ook cruciaal moest 431 naar de 4de, 3de en 1ste auto verwijzen.
Als de letters op de nummerplaten de sleutel zijn tot het antwoord, zou het goed kunnen dat we pas in de volgende afleveringen meer te weten krijgen over de nummerplaten. Dus opletten of in verwijzingen naar de eerste proef nieuwe beelden zitten.
Gebruikersavatar

Yvo11 feb 2017, 18:21

 1111  Uma
Mateo schreef:1-PSY-881?

8 + 8 + 1 = 17

1 SPY (20) 17?

Of is dit te makkelijk gepuzzeld?
Je bent geweldig Mateo!
Als dit geen tip was dan vind ik toch dat je het goed gevonden hebt 🙂.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16