Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Yvo12 feb 2017, 14:26

 1111  Uma
Alexis schreef:Z of ZZ platen zijn voorbehouden voor garagehouders.
Normaal zijn dat groene nummerplaten. Dit ZZ nummerplaat is een rood nummerplaat. Dat op zich is al verdacht.
Gebruikersavatar

Alexis12 feb 2017, 14:29

 3
Yvo schreef:Normaal zijn dat groene nummerplaten. Dit ZZ nummerplaat is een rood nummerplaat. Dat op zich is al verdacht.
Welke is rood? Die aan de voorkant of de achterkant?
Kunnen perfect een duplicaat laten maken in het rood. Indien de officiële achterste plaat rood zou zijn klopt het inderdaad niet.

Heb ook een controle gedaan van de inschrijving. 11/2016 is wel degelijk de datum van verlenging, de combinatie bestaat dus al langer.
Gebruikersavatar

Yvo12 feb 2017, 14:38

 1111  Uma
Alexis schreef:Welke is rood? Die aan de voorkant of de achterkant?
Kunnen perfect een duplicaat laten maken in het rood. Indien de officiële achterste plaat rood zou zijn klopt het inderdaad niet.
Eerste scène, eerst nummerplaat, de achterkant.
Héél in het begin van de eerst aflevering, het nummerplaat met ZZA-431.
Of ze perfect een duplicaat kunnen laten maken of niet maakt niet echt uit.
Het gaat er om dat dat verdacht is dat het rood is i.p.v. groen. Daar kan een hint in zitten, dat is het punt.
Rood en groen is de kleur van het scherm dat je krijgt bij elke eliminatie, dus een potentiële verwijzing naar de mol.
Gebruikersavatar

Mateo12 feb 2017, 23:28

 870
Yvo schreef:Davy zijn nummerplaat is 1-PSY-881.
De cijfers van 881 tel je elke afzonderlijk op. Dus niet 881 maar 8+8+1. Dan krijg je 17. Een mogelijke verwijzing naar 2017.
Je vormt de letters van PSY om en dan krijg je o.a. SPY.
1-SPY-17 of 1-SPY-(20)17. Eén spion in 2017. Spion = mol.
Kan je volgen?
Helemaal perfect uitgelegd en zoals ik het inderdaad bedoelde, Yvo!
Gebruikersavatar

MannemOL13 feb 2017, 00:03

 16
Yvo schreef:Eerste scène, eerst nummerplaat, de achterkant.
Héél in het begin van de eerst aflevering, het nummerplaat met ZZA-431.
Of ze perfect een duplicaat kunnen laten maken of niet maakt niet echt uit.
Het gaat er om dat dat verdacht is dat het rood is i.p.v. groen. Daar kan een hint in zitten, dat is het punt.
Rood en groen is de kleur van het scherm dat je krijgt bij elke eliminatie, dus een potentiële verwijzing naar de mol.
I second that!
Gebruikersavatar

rolhad13 feb 2017, 10:31

 434
MannemOL schreef:I second that!
+
masterveecee schreef: Check ook dit filmke: https://www.instagram.com/p/BQLsRkjAgp8/
Waarom wordt daar een foto genomen van de voorkant? van de nummerplaat?
Ook al is het filmpje weg, het leek er toch op dat iemand foto's aan 't trekken(of eventueel zelf aan het filmen) was van de nummerplaten van zeker 2 auto's (voor hetgeen ik me kon herinneren). Dus toch wel verdacht, of om welke andere reden zou iemand dit doen?
Gebruikersavatar

Alexis13 feb 2017, 11:46

 3
Yvo schreef:Eerste scène, eerst nummerplaat, de achterkant.
Héél in het begin van de eerst aflevering, het nummerplaat met ZZA-431.
Of ze perfect een duplicaat kunnen laten maken of niet maakt niet echt uit.
Het gaat er om dat dat verdacht is dat het rood is i.p.v. groen. Daar kan een hint in zitten, dat is het punt.
Rood en groen is de kleur van het scherm dat je krijgt bij elke eliminatie, dus een potentiële verwijzing naar de mol.
Zo had ik het nog niet bekeken, kan inderdaad een hint zijn.

Mij ging het er om dat in dit topic werd aangegeven dat die combinatie niet kon bestaan gezien de inschrijving in december 2016, na de opnames dus.
Ik wou dus aantonen dat deze combinatie wel al langer bestaat.

Rest enkel de vraag naar wie de plaat verwijst. De verliezer gezien de rode kleur?
Gebruikersavatar

billie.holiday13 feb 2017, 11:58

 462  Bert
Of Davey van rode
Gebruikersavatar

billie.holiday13 feb 2017, 12:04

 462  Bert
Misschien verwijst het naar Davey van rode. Ik weet best wel dat ze niet screenen op namen, maar het is toch handig . Stel Davey krijgt altijd groen en het is normaal een groene plaat. Dus even die kleur veranderen naar rood omdat toevallig de mol van rode heet . Maar dat is waarschijnlijk te gemakkelijk.
Gebruikersavatar

masterveecee13 feb 2017, 12:44

 3547  Sven
rolhad schreef:Ook al is het filmpje weg, het leek er toch op dat iemand foto's aan 't trekken(of eventueel zelf aan het filmen) was van de nummerplaten van zeker 2 auto's (voor hetgeen ik me kon herinneren). Dus toch wel verdacht, of om welke andere reden zou iemand dit doen?
Was trouwens denk ik de auto van Bertrand, zoals ik het kon afleiden uit het zicht op het vliegtuig...
Gebruikersavatar

Willemdp13 feb 2017, 14:23

 1
Hey, misschien een beetje kort door de bocht maar als de nummerplaat normaal een garage plaat of showroom plaat is. Kunnen we ook gaan kijken naar de beroepen van de deelnemers en dan kijk ik vooral naar Sam want hij is showroom verantwoordelijke bij BMW. Sam word bij mij hoofdverdachte nummer 2 na Davey..
Gebruikersavatar

Laleia13 feb 2017, 16:13

 306
Vorig seizoen waren nummerplaten cruciaal bij een opdracht in de eerste aflevering.
Dit seizoen zou er een grote hint in verstopt zitten in de eerste aflevering?
ik weet het toch niet hoor... Volgens mij zit er zich ergens iemand kreupel te lachen met al onze theorieën.
Nummerplaten, die of die belichting, die persoon komt in beeld bij dat woord, het parcours lijkt op een sterrenbeeld, welke letters in de naam, playlists analyseren... er zitten dingen bij die logisch lijken, maar volgens mij kun je van elke kandidaat zo iets vinden. Ik vertrouw voorlopig op mijn buikgevoel en kijk naar hun gedrag en lichaamstaal.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16