Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

frederic.vandenpoel09 feb 2017, 18:16

 12
Gilles Van Bouwel schreef:Wie genoeg analyseert en logisch redeneert zal hoogstwaarschijnlijk tot de juiste conclusie komen.
Mijn vriendin wist bij één van de eerste zinnen die je uitsprak in vorig seizoen, dat jij de mol was. Zij heeft een bovengemiddeld hoog EQ en hoge intuïtie en pikt zaken op die de meeste mensen niet zien. Ze heeft snel door als mensen liegen of acteren. Zij had je dus direct door.

Ik zag het niet direct en het was dan in elke episode kijken of ze gelijk had, en het werd steeds meer duidelijk dat ze gelijk had. In de making of toonden ze dan de setup van die scene, en toen werd mij duidelijk waarom ze jou zo snel door had. De scene waar iedereen moest zeggen dat hij de mol (niet) was, één van de eerste scenes in episode 01.

Benieuwd of ze dit jaar er weer op zit. Voor de kandidaten met het vliegtuig vertrokken, had ze al genoeg gezien.
Gebruikersavatar

Davy09 feb 2017, 18:21

Site Admin  1167  Uma
Gilles Van Bouwel schreef:Net voor de finale was ik de minst verdachte kandidaat in Vlaanderen maar bij de meeste van de molloten was ik hoofdverdachte nummer 1. En zo hoort het ook: het mag geen onmogelijke taak zijn om de mol te ontmaskeren.
Inderdaad 😃
Bij mij was het de kettingproef in het slachthuis die me definitief op het juiste spoor heeft gezet.

Thanks om iets van je te laten horen hier Gilles 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator09 feb 2017, 19:38

 3483  Uma
Gilles Van Bouwel schreef:Wie genoeg analyseert en logisch redeneert zal hoogstwaarschijnlijk tot de juiste conclusie komen.
Jij was de eerste mol die ik niet binnen 3 afleveringen door had. Na aflevering 3 bleven er voor mij maar 2 over Bruno en jij. En na de aflevering in dat radiostation was ik er zeker van het het Bruno was (maar in dat stadium zou ik wellicht 60%-40% gestemd hebben op Bruno-Gilles. Groot was mijn verbazing toen Bruno uitgeschakeld werd in de aflevering met de metro loopproef. Vanaf dat moment zou het 100% Gilles geweest zijn.

Laat ik van deze gelegenheid gebruik maken om te vragen of jij iets weet (en mag zeggen) over dat logo van Buenos aires Radio 1 - Ik heb vorig jaar een vraag per mail gestuurd naar de redactie (na afloop van de reeks) maar heb geen antwoord gekregen.
Was dat opzettelijk echt toevallig een ondubbelzinnige hint (voor de kijker, niet voor de deelnemers)?
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt13 feb 2017, 22:42

 90  Uma
Fijn dat Mol Gilles de tijd heeft genomen om hier uitgebreid een bericht te posten! Hij heeft het vorig jaar schitterend gedaan!

Ik vind het tevens super dat hij dit jaar de Facebook live presenteert, want dan duurt dat vervelende reclameblok toch wat minder lang!

Keep it up, Gilles! 😃
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 mar 2017, 22:30

 
Ik lees dit nu pas, mooie post Gilles 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mar 2017, 00:01

 8153
sandra.impe schreef:Ik lees dit nu pas, mooie post Gilles 🙂
Idem.
Gebruikersavatar

Kobe05 mar 2017, 09:16

 429
grote fan 😃

Benieuwd of je ook mollen kunt vangen 😉