Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

BodoBolger09 feb 2017, 23:10

5
Het zal misschien niets te betekenen hebben maar het viel me op dat het logo van de mol op de zijkant van het vliegtuig waar de kandidaten instappen (in de hangaar dus) anders is dan het logo op het moment dat ze opstijgen... Het is wel degelijk dezelfde zijde die in beeld komt... Ik krijg er alleen geen theorie achter :roll: 😃

ex-molinator10 feb 2017, 09:21

3483  Uma
masterveecee schreef:Efkes checken:

Nope, is dezelfde 😉
Nee hoor, ze zijn wel degelijk verschillend. Ik heb het deze ochtend vroeg (na de melding hier) ook ff gecheckt.
Er is een duidelijk verschil aan de rechterkant (links van de trapdeur dus).

of betekent je smiley dat je aan't mollen bent?

masterveecee10 feb 2017, 09:23

3547  Sven
is dezelfde nummer op het vliegtuig, dus is sowieso dezelfde vlieger.

...

Shit, nu zie ik het! het zijn andere lijnen 😲

masterveecee10 feb 2017, 09:33

3547  Sven
Wat het zou kunnen zijn, is dat in de hangaar er een affiche/sticker over hangt, maar die niet kan blijven hangen om te vliegen
Tis wel hetzelfde vliegtuignummer natuurlijk

maaike.vancraen10 feb 2017, 09:35

17
Er is geen verschil... volgens mij lijkt dat zo door de inval van het licht en doordat je het vliegtuig vanuit een andere hoek ziet.
Zo'n vliegtuig bekleden kost massa's geld... ze gaan geen 2 verschillende opdrukken laten maken om ons een hint te geven hoor 🙂

billie.holiday10 feb 2017, 09:38

462  Bert
Een tweede vliegtuig met Hans en crew misschien .

Bonanza10 feb 2017, 12:36

71
Wij weten waarschijnlijk niet half hoeveel er daar aan geknipt en gemonteerd en opnieuw opgenomen wordt. Zou goed kunnen dat de buitenshots van het vliegtuig op een ander moment zijn gedaan met een andere sticker.

masterveecee10 feb 2017, 12:42

3547  Sven
in ieder geval in de logo op het vliegtuig in de hangaar het gedraaide orginele:

[ external image ]

De 2e sticker kan ik niet terugvinden in het logo

ex-molinator10 feb 2017, 12:47

3483  Uma
Geheimhouding voor van alles en nog wat is belangrijk voor het programma. Dan vind ik het raar dat een vliegtuig met een opvallend logo zomaar zichtbaar zou vertrekken (vanuit Deurne). Er zullen toch mensen dat zien en link leggen met een vertrek naar de Mol-lokatie. Dat vliegtuig komt dan ook aan in London: weer een risico.
Of datzelfde vliegtuig dan door vliegt naar Zuid Afrika weet ik niet.
In ieder geval: het zou me niet verbazen mocht, wanneer het vliegtuig de hangar verlaat, het Mol-logo er af gehaald is. Het opstijgen zou dan achteraf met wat video-editing bijgewerkt kunnen zijn.

Jansen10 feb 2017, 12:55

3423  Yens
Vliegtuigen van deze grootte, vliegen zeker niet naar Zuid-Afrika. Dat zijn altijd de grootste vliegtuigen.