Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

lode.bellens26 feb 2017, 20:41

 40  Uma
Ik bedoelde, àls dit al een tip zou zijn, zouden de makers niet eerst de A weggeven maar eerst de letters van ELINE en daarna de rest. Maar het is geen tip volgens mij.
Gebruikersavatar

Noptje27 feb 2017, 02:08

 181
ex-molinator schreef:Eline kan niet :
- is geen 8 letters
- er is al een A
Ik denk dat hij bedoelt dat je uit iedere zin Eline kunt maken.
Dus Eline zit verborgen in zin 1, 2, etc etc

Maar das ook niet zo moeilijk, aangezien het slechts 5 letters zijn, en dan nog veel gebruikte letters ook.

Edit: nvm uit zin nr 6 kun je eline niet halen, want er zit geen l in.
Gebruikersavatar

ex-molinator27 feb 2017, 10:08

 3483  Uma
Noptje schreef:Ik denk dat hij bedoelt dat je uit iedere zin Eline kunt maken.
Dus Eline zit verborgen in zin 1, 2, etc etc
Ja, ik besefte wel dat hij dat bedoelde, maar de theorie gaat over 8 zinnen waaruit tekens 1 letter genomen wordt, om alzo de naam van de mol te verkrijgen. (dus 8 letters en er zit al zeker een A in). (en dus blijft er maar 1 naam over)
Gebruikersavatar

ONBEKEND27 feb 2017, 11:08

 
ex-molinator schreef:Ja, ik besefte wel dat hij dat bedoelde, maar de theorie gaat over 8 zinnen waaruit tekens 1 letter genomen wordt, om alzo de naam van de mol te verkrijgen. (dus 8 letters en er zit al zeker een A in). (en dus blijft er maar 1 naam over)
En wat als ze een spatie nemen??? 😂
Gebruikersavatar

ex-molinator27 feb 2017, 11:29

 3483  Uma
herbivoor schreef:En wat als ze een spatie nemen??? 😂
Dan zouden ze er al 3 moeten nemen voor Eline, en waar zet je die dan, 2 ervoor en 1 erachter? Of 1 ervoor en 2 erachter? :roll:
Met die nummers is misschien wel iets te doen, bvb de hogervermelde theorie dat het Annelies zou zijn (gerekend met de 8 zinnen). Het kunnen evengoed de 8 openingszinnen zijn van elke aflevering, en dat is ook logischer in de zin dat het aftellen bij een aflevering hoort.

Maar (persoonlijke mening) ik, denk niet dat dit iets is, juist omwille van het feit dat het aftellen niet voorkomt in de beschikbare aflevering op de site (en hints "moeten" in de aflevering zelf zitten ).
Gebruikersavatar

ONBEKEND27 feb 2017, 11:36

 
ex-molinator schreef:Dan zouden ze er al 3 moeten nemen voor Eline, en waar zet je die dan, 2 ervoor en 1 erachter? Of 1 ervoor en 2 erachter? :roll:
Met die nummers is misschien wel iets te doen, bvb de hogervermelde theorie dat het Annelies zou zijn (gerekend met de 8 zinnen). Het kunnen evengoed de 8 openingszinnen zijn van elke aflevering, en dat is ook logischer in de zin dat het aftellen bij een aflevering hoort.

Maar (persoonlijke mening) ik, denk niet dat dit iets is, juist omwille van het feit dat het aftellen niet voorkomt in de beschikbare aflevering op de site (en hints "moeten" in de aflevering zelf zitten ).
Ik maakte een mopje 😃

Inderdaad. Er moet in België ook een duidelijk onderscheid zijn tussen redactionele inhoud en reclame. VIER wilde aanvankelijk de reclameblokken opsmukken door korte fragmenten zoals 'de kortste quiz ter wereld' bij de slimste mens en dergelijke er in te stoppen. Dit is echter niet toegelaten, omdat er geen duidelijk onderscheid is. Bijkomend probleem was dat er niemand naar deze korte blokjes in het reclameblok keek.

Ik zou de hints dan ook niet proberen zoeken in de reclame of in de aftelklok, maar, zoals ex-molinator aanhaalt, enkel in de afleveringen zelf.
Gebruikersavatar

ex-molinator27 feb 2017, 11:46

 3483  Uma
herbivoor schreef:Ik maakte een mopje 😃
Dat had ik wel door hoor maar het was een geschikt moment voor mij om even een paar zwakheden van de theorie aan te kaarten ( ik had bvb ook al gedacht aan HANS MOL, met spatie dus, of DAVEY MOL, zonder spatie dan, of HET IS SAM, enz...)
Ik wil daarmee niet zeggen dat de theorie zever is, integendeel, het blijft hoe dan ook goed opgemerkt en er dan een niet onaardige redenering aan gekoppeld, maar het is het soort theorie waarmee je makkelijk allerlei richtingen uit kunt en dus moeilijk een punt bereikt waarop je kunt zeggen: dit kan absoluut niet meer.
Gebruikersavatar

Vikken27 feb 2017, 14:16

 65
Omwille van dat het een aftelklok is kan je ook achteraan beginnen tellen :p . Misschien moeten je dan eens kijken bij welk nummer de klok begint te tellen en deze vergelijken met het aantal letters in de zin.
Gebruikersavatar

Niffler27 feb 2017, 16:40

 62
Is deze theorie niet allang ontkracht doordat het duidelijk is dat cijfers overslaan ook bij andere programmas voorvalt? Naast het feit dat het wettelijk gezien ook niet mag om programmas te laten doorlopen in reclameblokken
Gebruikersavatar

ex-molinator27 feb 2017, 17:38

 3483  Uma
Niffler schreef:Is deze theorie niet allang ontkracht doordat het duidelijk is dat cijfers overslaan ook bij andere programmas voorvalt? Naast het feit dat het wettelijk gezien ook niet mag om programmas te laten doorlopen in reclameblokken
Ik ben niet echt een TV -kijker en reclame al zeker niet dus kan daar niet over oordelen (je eerste punt), evenmin over je tweede punt maar dat neem ik gerust aan 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator27 feb 2017, 21:03

 3483  Uma
cijfer 26 is overgeslagen

een 0 (nul dus)

Ik ben benieuwd naar de verklaring 😉
Gebruikersavatar

Fermgemold28 feb 2017, 00:24

 45
ex-molinator schreef:cijfer 26 is overgeslagen

een 0 (nul dus)

Ik ben benieuwd naar de verklaring 😉
Wat krijg je als je 100 000 als honderdduizend schrijft?