Op deze pagina houden we een overzicht bij van de wekelijkse poll op de homepage:
YoussefKarakov schreef:Hoe zijn deze percentages berekend? Kan je iets meer uitleg geven?De poll wordt bijgehouden op de homepage van wieisdemol.be
marc.denys schreef:Laat Robin maar achteraan bengelen in de polls...Is dat zo?
Frolva schreef:Is dat zo?Hij staat toch allerlaatste? Nee?
Hier op het forum heb ik de indruk dat je héél voorzichtig moet zijn als je iets wil schrijven wat er op zou kunnen wijzen dat Robin mogelijk toch niet de mol is.
Frolva schreef:Is dat zo?Spijtig genoeg kan ik het oorspronkelijk bericht niet aanpassen.
Hier op het forum heb ik de indruk dat je héél voorzichtig moet zijn als je iets wil schrijven wat er op zou kunnen wijzen dat Robin mogelijk toch *censuur* de mol is.
marc.denys schreef:Hij staat toch allerlaatste? Nee?
Frolva schreef:Maar hier op het forum bij de actieve leden, is dat toch anders, lijkt me.Interessante bedenking, want dat blijkt inderdaad te kloppen
Yvo schreef:Wanneer komt de update van aflevering 6?De voorlopige stand kan je 'live' volgen via de homepage
Davy schreef:Interessante bedenking, want dat blijkt inderdaad te kloppen(Bijna) het omgekeerde van de algemene poll resultaten ...![]()
Ik heb voor de volledigheid eens de poll resultaten gegenereerd met enkel de stemmen van forumleden:
[ external image ]
Davy schreef:Interessante bedenking, want dat blijkt inderdaad te kloppen![]()
Ik heb voor de volledigheid eens de poll resultaten gegenereerd met enkel de stemmen van forumleden:
[ external image ]