Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Zatte Ru16 feb 2017, 17:14

28
Ik blijf maar zoeken achter de ideale proef voor de mol.
Waarom kiest hij de proef met het koor ipv de dierenproef of omgekeerd.
Je kan duizend theorieën bedenken maar ik kan geen sluitend antwoor dverzinnen.

iemand een idee?

jos.jansen16 feb 2017, 17:33

328  Uma
Naar mijn idee zou de mol eerder naar het koor willen gaan omdat hier geld verloren kan worden (iets wat de andere kandidaten niet wisten op voorhand) en als je weet welk lied je gaat zingen dan is ook niet zo verwonderlijk als je uit het koor gehaald word.

De proef met de dieren is waarschijnlijk moeilijker te saboteren omdat daar meer mensen op je vingers kijken (of gewoon meer mensen hebt die een oplossing kunnen aanreiken, kijk naar hoe ze de sleutel uiteindelijk uit de koker krijgen).

Zatte Ru16 feb 2017, 17:34

28
Bovendien denk ik dat de mol gedacht heeft dat de dierenproef te moeilijk was om te doen slagen.
En dat het zou mislopen of er nu een mol bijwas of niet. Vandaar dat ik ook denk dat de mol voor de Koor proef gekozen heeft.

Mūses . .16 feb 2017, 17:53

90
Ja, mijn hoofdverdachte zat in het koor (maar werd wel duidelijk eerst met tegenzin door de groep gekozen —> redelijk onopgemerkt door anderen, lijkt me). Natuurlijk ga je dan als mol daar niet teveel op in, maar volg je gewoon de 'flow' vd groep. En zoals jullie al bevestigen : de dierenproef had maar een minieme kans op slagen..