Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

sarah.vandevoordt18 feb 2017, 15:34

16
Op Wikipedia staat dat Shosholoza, vertaald in het Nederlands, "ga voorwaarts" of "Maak plaats voor de volgende MAN" betekend.

Fran19 feb 2017, 19:57

1
Het lied 'Shosholoza' dat gezongen werd door Sam, Annelies en Eline gaat over bergen en lopen.
De letterlijke vertaling van een stukje is:
'Beweeg snel, tussen deze bergen'
Dit zou kunnen wijzen op de opdracht waarin de kandidaten 27 kilometer moesten lopen.
Misschien is de mol wel Bertrand of Robin?

Serpones19 feb 2017, 20:05

22
Wie liep er het snelst tussen de bergen en zette dat extra in de verf? Ook ergens te zien in een intro waar enkel zijn achterkant te zien is. Wie zet trouwens alle fouten van een andere goed in de verf? Robin!

Social19 feb 2017, 20:17

353  Uma
Serpones schreef:Wie liep er het snelst tussen de bergen en zette dat extra in de verf? Ook ergens te zien in een intro waar enkel zijn achterkant te zien is. Wie zet trouwens alle fouten van een andere goed in de verf? Robin!
Iemand zit zeer diep in de tunnel :mrgreen:

billie.holiday19 feb 2017, 20:45

462  Bert
Robin zet volgens mij iedereen in de verf als mogelijke mol, ik heb eerder het idee om anderen te misleiden zodat zij op de verkeerde mol zitten en hij het spelletje kan winnen. Dat is Robin zijn doel , de mol ontmaskeren . Maar ik hou hem ook in het oog hoor . Wat mij opviel in die mandelaproef dat Bertrand er niet echt op gekleed was , om te gaan lopen. De enige mannen die erop gekleed waren , was Robin en Davey. Bij Davey vielt het mij op dat hij een bandana aanhad. Maar ik sluit de vrouwen niet uit hoor.
Ik heb geen enkel idee of de kandidaten op voorhand weten , wat de aard van de opdracht zal zijn. Als Gilles zegt het wordt een sportieve proef , dan heeft die kledij niks meer te betekenen.

Niffler20 feb 2017, 06:03

62
billie.holiday schreef:ten , wat de aard van de opdracht zal zijn. Als Gilles zegt het wordt een sportieve proef , dan heeft die kledij niks meer te betekenen.
Ik hoop dat een van de ex-deelnemers hier informatie over kan geven? Is inderdaad zeer handig om te weten. Al ga ik er voorlopig vanuit dat de kandidaten van niets weten tot aan het begin van de proef, zo laat het programma toch uitschijnen.

masterveecee20 feb 2017, 09:43

3547  Sven
Niffler schreef:Ik hoop dat een van de ex-deelnemers hier informatie over kan geven? Is inderdaad zeer handig om te weten. Al ga ik er voorlopig vanuit dat de kandidaten van niets weten tot aan het begin van de proef, zo laat het programma toch uitschijnen.
ze weten wel op voorhand wat er op hun afkomt. Ik meen mij te herinneren dat er vorig jaar een filmke was van de burgproef waar ze moesten zwemkledij aandoen. Dus ze zullen wel iets lossen hoe ze gekleed moeten zijn

kim.baudart20 feb 2017, 13:08

138
Zwemkledij is natuurlijk wel iets heel specifieks, iets waarvan je kan uitgaan dat de mensen het niet sowieso aangaan hebben :p

Volgens mij is men er ook op voorbereid om, wanneer de kandidaten niet de geschikte kledij/het geschikte schoeisel aanhebben, hen een vervanging te bieden. Zie de poseerfilmkes aan het Mandela beeld, waar alle dames dezelfde schoenen blijken aan te hebben. Waarschijnlijk hebben ze deze allemaal gekregenomdat geen van hen echt goeie loopschoenen aanhad, en ze allemaal voorzien moesten zijn op de loopproef.

masterveecee20 feb 2017, 13:53

3547  Sven
Waarschijnlijk.
Ja, die zwemkledij was maar een voorbeeld 😉 kan mij wel voorstellen van "ja, en nu moet iedereen ware kleren mee hebben" of "sportieve kleren"