Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ONBEKEND14 mar 2017, 20:14

 
Ben vrij zeker dat het Bertrand was, het plaatje klopt gewoon.
Gebruikersavatar

joachim.morrens27 mar 2017, 11:15

 200  Yens
Hallo,


Ik moest even aan hetvolgende denken. Ik maak, bij wat ik ga zeggen, wel 2 assumpties:
1. Davey is niet de mol
2. Eline of Annelies is de mol en de 1 heeft de andere al sinds vrij vroeg in het programma in het vizier.

Als deze assumpties niet voldaan zijn, dan valt benedenstaande redenering het water.

Bij de tafeldiscussie is het Eline die Annelies meteen aanwijst als hebbende het rode scherm. Zou Eline dit doen ...

- Als kandidaat: Neen. Als zij Annelies als mol in het vizier heeft, weet ze sowieso dat zij niet het rode scherm heeft, en zou ze dus nooit richting Annelies sturen.

- Als mol: Absoluut wel. Ze weet sowieso dat Annelies niet het rode scherm heeft omdat ze op het juiste spoor zit. Heel safe om richting Annelies te sturen. Misschien dat daarom Annelies haar gedrag aan die tafel zo vreemd was? Ze verschoot dat de mol haar betichtte, en ze was misschien aan het denken dat haar vermoeden bevestigd was. Ze dacht in haar eigen "Ik heb da spel hier door". Het moment waar ze besefte dat ze dat spel hier kon winnen.

Conclusie: +1 voor Eline 🙂
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 11:47

 507  Yens
Ik heb me die bedenking ook gemaakt. Als mol klopt dit volledig. Goede strategie.
Als kandidaat zou het ook kunnen zijn dat ze haar mol wil "witwassen" want wie je verdenkt laatste te zijn, verdenk je dus zogezegd niet als mol. Zou wel betekenen dat ze eigen gewin volledig verkiest boven de pot.
Niet volledig sluitend dus in my opinion maar neigt wel richting Eline als mol !
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 mar 2017, 13:04

 1690  Sven
Moldedju schreef:Ik heb me die bedenking ook gemaakt. Als mol klopt dit volledig. Goede strategie.
Als kandidaat zou het ook kunnen zijn dat ze haar mol wil "witwassen" want wie je verdenkt laatste te zijn, verdenk je dus zogezegd niet als mol. Zou wel betekenen dat ze eigen gewin volledig verkiest boven de pot.
Niet volledig sluitend dus in my opinion maar neigt wel richting Eline als mol !
Goede redenering. Maar in de hunger games proef zegt ze tegen haar broer: "Da geld interesseeert mij niet, ik wil die vrijstelling."
Ik denk dat iedereen op bepaalde momenten het geld laat schieten uit eigenbelang.
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 13:30

 3483  Uma
joachim.morrens schreef:...
Ik moest even aan hetvolgende denken. Ik maak, bij wat ik ga zeggen, wel 2 assumpties:
1. Davey is niet de mol
2. Eline of Annelies is de mol en de 1 heeft de andere al sinds vrij vroeg in het programma in het vizier....
Je eerste assumptie zit eigenlijk al grotendeels in de tweede.
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 14:01

 507  Yens
Jay-Lo schreef:Goede redenering. Maar in de hunger games proef zegt ze tegen haar broer: "Da geld interesseeert mij niet, ik wil die vrijstelling."
Ik denk dat iedereen op bepaalde momenten het geld laat schieten uit eigenbelang.
Jay-Lo schreef:Goede redenering. Maar in de hunger games proef zegt ze tegen haar broer: "Da geld interesseeert mij niet, ik wil die vrijstelling."
Ik denk dat iedereen op bepaalde momenten het geld laat schieten uit eigenbelang.
Dat klopt, zeker bij die vrijstelling is dat zo, MAAR tegelijkertijd is dit het ideaal excuus voor de mol om de opdracht onverdacht te doen kelderen , dus de paintball proef bewijst zeker ook niets op dat vlak. Persoonlijk denk ik dat dit het betere acteerwerk was (dat was haar hobby vroeger toch 🙂)
Gebruikersavatar

joachim.morrens27 mar 2017, 15:22

 200  Yens
ex-molinator schreef:Je eerste assumptie zit eigenlijk al grotendeels in de tweede.
De nadruk lag vooral dat de 1 de andere al ''doorhad'' op het moment van die discussie 😉
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 22:39

 429
Maar wie o wie had dat verdomde rode scherm gehad in aflevering 3? En zo er toch door ipv Marzena...
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 23:04

 3483  Uma
Kobe schreef:Maar wie o wie had dat verdomde rode scherm gehad in aflevering 3? En zo er toch door ipv Marzena...
Kan niemand anders dan Bertrand of Sam geweest zijn. Gezien Bertrand er de volgende aflevering uit lag, zal hij het wel geweest zijn.
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 23:13

 507  Yens
Deze keer denk ik dat Robin het was 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 23:21

 3483  Uma
Moldedju schreef:Deze keer denk ik dat Robin het was 😉
hmm, misschien wel want die kon zijn gezicht ook wel goed in de plooi houden. Eigenlijk zijn het de 3 die hun gezicht in de plooi konden houden die bij mij het meest verdacht waren. En ik heb mij dus compleet misrekend bij Eline.
Hopelijk leren we volgende week wie het rode scherm had.

Nu ik eraan denk. Het was wel degelijk Eline de aanval op Annelies inzette ... damn waarom heeft dat mijn alarmbelletje niet doen rinkelen?
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 23:27

 507  Yens
Omdat je toen al in de Robintunnel was gedoken?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8