Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

LodeD21 feb 2017, 09:37

 117
billie.holiday schreef:Ligt het aan de montage of ligt het aan mij, dat ik iedere keer Davey zie als ze over dat rode scherm hebben. Hij wordt continue lang in beeld gebracht. Als hij een rood scherm heeft gekregen dan zit ik op de verkeerde mol.
of ze doen dat bewust om hem voor de kijkers "minder verdacht" te maken als mol. (rood scherm = niet de mol).
Herbekijk het eens alsof je er van uit gaat dat Eline het rode scherm heeft gekregen... dan ga je ook veel aanwijzingen in die richting zien.
Gebruikersavatar

sdr-dnr21 feb 2017, 09:41

 34
karol.dierickxvisschers schreef:Klopt volledig.
Ik werk in een bedrijf dat dagelijks LCD schermen weggooit, ik neem vanavond een mee naar huis om de filters uit te halen en herbekijk de scenes.
Allemaal goed en wel, maar smijt het hier liever niet op t forum of kondig het aan met een spoiler, want dat mysterie wie dan wel het rode scherm had vind ik te leuk om te grabbel te gooien.

Denk ook wel dat ze daar op voorzien zijn eigenlijk. Ze kunnen perfect met montage daar nog een vak met constante grijswaarden over plakken bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar

Taupie0221 feb 2017, 09:45

 53
LodeD schreef:of ze doen dat bewust om hem voor de kijkers "minder verdacht" te maken als mol. (rood scherm = niet de mol).
Herbekijk het eens alsof je er van uit gaat dat Eline het rode scherm heeft gekregen... dan ga je ook veel aanwijzingen in die richting zien.
ja, inderdaad, ik heb ook de indruk dat Eline het rode scherm heeft gekregen. Heel zenuwachtig in haar blik, frulde aan haar haar en voornamelijk haar reactie nadien : ze voelde zich denk ik heel schuldig dat net Marzena het spel diende te verlaten. Ze had ook blijkbaar op 4 personen ingezet, zodat per definitie er heel wat fouten in haar vragenlijst moeten gezeten hebben. Davey barstte ook in tranen uit. Bij hem misschien uit schuldgevoel owv het feit dat hij de Mol is ?

karol.dierickxvisschers schreef:
Klopt volledig.
Ik werk in een bedrijf dat dagelijks LCD schermen weggooit, ik neem vanavond een mee naar huis om de filters uit te halen en herbekijk de scenes.


Ik zou het wel graag weten wie het rode scherm heeft gekregen dus toch graag meedelen aub als je het ontdekt bij het verwijderen van de filters in het LCD scherm (dan inderdaad best in een spoiler zodat degenen die het niet willen weten er niet naar hoeven te kijken) !
Gebruikersavatar

Addow21 feb 2017, 09:59

Molerator  377  Yens
Je zal niet veel kunnen ontdekken, vrees ik. Er zit duidelijk een "grijswaarden"-frame in en er zijn zelfs identieke poses van Gilles te herkennen. Dus er zijn identieke shots gebruikt voor bepaalde kandidaten. Check it yourself.

Davey
[ external image ]
Annelies
[ external image ]
Marzena
[ external image ]
Bertrand
[ external image ]
Hans
[ external image ]
Robin
[ external image ]
Eline
[ external image ]
Sam
[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 10:02

 3547  Sven
karol.dierickxvisschers schreef:Klopt volledig.
Ik werk in een bedrijf dat dagelijks LCD schermen weggooit, ik neem vanavond een mee naar huis om de filters uit te halen en herbekijk de scenes.
Zal dus niet lukken: ge moet beseffen dat er tussen het scherm en je oog ondertussen ook een camera tussenzit die het scherm filmt. Ok, als je rechtstreeks kijkt naar het scherm lukt dat, maar met een camera met image processing erutssen...
Gebruikersavatar

Addow21 feb 2017, 10:17

Molerator  377  Yens
En ze knipperen állemaal één keer berustend of ontspannend met hun ogen nadat ze hun scherm gekregen hebben.
Enkel bij Hans is het pas op moment van rechtstaan, bij Sam merk je enige zenuwachtigheid in de knipperbeweging. Verder niks opvallends.

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Gebruikersavatar

Mke21 feb 2017, 10:53

 112
Bij, ik denk, Bertrand viel er mij op dat zijn hand/vingers eerst gespannen was (rustte niet op zn been), na het zien van z'n scherm liet hij zn hand hangen/vallen...
Ik ben er alleen niet uit of dat van opluchting of verslagenheid was 😉

Het bevestigt, voor mij althans, wel dat hij de mol niet is... die 'reactie' is vrij onbewust (of hij acteert echt nogal subliem) en was duidelijk een reactie op z'n resultaat, gelijk wat dat was, dat wilt in mijn ogen zeggen dat hij gespannen zat te wachten. De mol is op dat moment sowieso relaxed denk ik.
Gebruikersavatar

TRZNTRX21 feb 2017, 11:08

 46  Uma
Mke schreef:Het bevestigt, voor mij althans, wel dat hij de mol niet is... die 'reactie' is vrij onbewust (of hij acteert echt nogal subliem) en was duidelijk een reactie op z'n resultaat, gelijk wat dat was, dat wilt in mijn ogen zeggen dat hij gespannen zat te wachten. De mol is op dat moment sowieso relaxed denk ik.
Of net niet. De mol zou zich op dat moment nerveus kunnen voordoen, zodanig dat de kandidaten op hem/haar stemmen en hiermee vermijdt dat er geld in de pot komt. Annelies lijkt me niet zo heilig dan ze er uitziet hoor :twisted:
Gebruikersavatar

karol.dierickxvisschers21 feb 2017, 12:18

 4
Addow schreef:Je zal niet veel kunnen ontdekken, vrees ik. Er zit duidelijk een "grijswaarden"-frame in en er zijn zelfs identieke poses van Gilles te herkennen. Dus er zijn identieke shots gebruikt voor bepaalde kandidaten. Check it yourself.
Bron van deze foto's?
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 12:24

 3547  Sven
karol.dierickxvisschers schreef:Bron van deze foto's?
euh, screenshots uit het beeldmateriaal online? 😉
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 12:43

 3547  Sven
@Addow: het display van Betrand en Marzena is 2x dezelfde 😉

edit: hmmm, ok, net gekeken, lijkt ook gewoon hetzelfde in het filmpke :s
Laatst gewijzigd door masterveecee op 21 feb 2017, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Addow21 feb 2017, 12:48

Molerator  377  Yens
masterveecee schreef:@Addow: het display van Betrand en Marzena is 2x dezelfde 😉
Whoops, copy/paste foutje. Niet bewust! Probeer het hier recht te zetten.
karol.dierickxvisschers schreef:Bron van deze foto's?
Frames uit de stream van de VIER website.

Bertrand
[ external image ]
Marzena
[ external image ]
Laatst gewijzigd door Addow op 21 feb 2017, 12:52, 3 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8