Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Vikken21 feb 2017, 13:09

 65
eveline.vanhemel schreef:Ik vind dit weer zoiets als de ZZA nummerplaat. Er moet toch een reden zijn waarom ze die twee dingen er in hebben zitten? De ZZA plaat zien we maar 1 keer maar je denkt dan toch automatisch waarom zit het er in als het toeval is? Nu ook weer met die onbestaande website. Je kan je toch niet voorstellen dat er een bestelwagen rond rijdt met een website adres op dat niet bestaat? Waarom staat het er dan op? Voor de hand liggend zou zijn dat dit getrukeerd werd door de programmamakers maar om welke reden dan?
Ook valt er weinig terug te vinden over de naam van dat schip (The Swallow of London). Bestaat die wel echt of is het ook een insteek ? (valse deur ???)
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 13:11

 3547  Sven
zeg, de titel hier is wel verkeerd, want "gaint laundry" is wel terug te vinden πŸ˜›
Gebruikersavatar

Frolva21 feb 2017, 15:44

 2204
eveline.vanhemel schreef:Je kan je toch niet voorstellen dat er een bestelwagen rond rijdt met een website adres op dat niet bestaat? Waarom staat het er dan op? Voor de hand liggend zou zijn dat dit getrukeerd werd door de programmamakers maar om welke reden dan?
Voor alle duidelijkheid: de kandidaten 'spelen' in de proef een dievenbende die dure stukken moet stelen uit een museum. De controlepost bevindt zich buiten in een bestelwagen. Om het minder verdacht te maken moet de bestelwagen er onschuldig uitzien; de controlepost is dus vermomd als bestelwagen van een wasserij.
Dat is volgens mij het opzet van de naam en niet bestaande website op de bestelwagen.

Wat niet wil zeggen dat er geen tip in zit, natuurlijk ... πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

Jansen21 feb 2017, 15:51

 3423  Yens
Frolva schreef:Voor alle duidelijkheid: de kandidaten 'spelen' in de proef een dievenbende die dure stukken moet stelen uit een museum. De controlepost bevindt zich buiten in een bestelwagen. Om het minder verdacht te maken moet de bestelwagen er onschuldig uitzien; de controlepost is dus vermomd als bestelwagen van een wasserij.
Dat is volgens mij het opzet van de naam en niet bestaande website op de bestelwagen.

Wat niet wil zeggen dat er geen tip in zit, natuurlijk ... πŸ˜ƒ
Hmm, leuke invalshoek: laundry in de zin van "witwassen", de "criminelen" achter de eigenlijke "dieven" πŸ™‚
Gebruikersavatar

Mateo21 feb 2017, 17:28

 870
Er bestaat wel een firma met die naam, maar die zit in Taipei, lijkt me wat ver weg. πŸ˜‰

'GIANT LAUNDRY COMPANY LTD.
Company Information

1f, 132, Wen Chang Rd.,
Taipei City, Taipei, 11160 Taiwan
+886-226022057 † '
Laatst gewijzigd door Mateo op 21 feb 2017, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 17:29

 3547  Sven
op het busje staat "Laundy Gaint" πŸ˜‰
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 17:59

 3483  Uma
masterveecee schreef:op het busje staat "Laundy Gaint" πŸ˜‰
Laundry
Gebruikersavatar

Secitse21 feb 2017, 19:51

 9
Wat mij opviel : Net voor de verdeling van de groep in 3x 2 man, dat de schuifdeur van het busje dan al open staat... Pas daarna worden Annelies en Marz pas voorgesteld als hulp...
Maar of dit iets te betekenen heeft...
Check het ut gasten !!!
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 19:57

 3547  Sven
Secitse schreef:Wat mij opviel : Net voor de verdeling van de groep in 3x 2 man, dat de schuifdeur van het busje dan al open staat... Pas daarna worden Annelies en Marz pas voorgesteld als hulp...
Maar of dit iets te betekenen heeft...
Check het ut gasten !!!
klopt, vanmiddag ook gezien. maar dat is kwestie van de proef duidelijk te maken naar de kijker of om een retake te doen. niks speciaal
Gebruikersavatar

jochem.beullens22 feb 2017, 08:41

 1
Bij de inbraak in het museum zitten Annelies en Marzena in een busje. Op dit busje staat Laundry Giant in het zwart, maar de letters L en G zijn hoofdletters en in het rood. Zou dit eventueel kunnen verwijzen naar Leerkracht Godsdienst en dus naar Annelies? πŸ˜ƒ

De deur van het busje is trouwens eerst toe, enkele secondeb erna staat het open, want een deel van de tekst is niet meer zichtbaar en net voo Gilles het opendoet is de deur weer toe πŸ™‚
Gebruikersavatar

skred22 feb 2017, 14:30

 110  Uma
Heeft er iemand al kunnen uitmaken wat er juist in de cirkel naast de manden staat? Er is een T-shirt met (lijkt me) het woord HOURS onder, maar er staat nog iets voor HOURS (als het dat is) dat ik nog niet heb kunnen lezen.
Gebruikersavatar

ex-molinator22 feb 2017, 14:52

 3483  Uma
skred schreef:Heeft er iemand al kunnen uitmaken wat er juist in de cirkel naast de manden staat? Er is een T-shirt met (lijkt me) het woord HOURS onder, maar er staat nog iets voor HOURS (als het dat is) dat ik nog niet heb kunnen lezen.
Over welke manden heb je het? Tijd-indicatie van het fragment?