Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Thibaud Dedier21 feb 2017, 00:34

Deelnemer  46
Naar goede gewoonte...even ter ontspanning

Gezien de haarscherpe analyses: snel lezen alvorens er gecensureerd zal worden...😉

TRZNTRX21 feb 2017, 00:52

46  Uma
Hehe jullie kunnen er ook niet van slapen zeker? Thibaud, het is Annelies, mark my words! Dat gaat als een bom vallen 😉

masterveecee21 feb 2017, 11:26

3547  Sven
allé, ik hoor het al, jullie weten het even goed als vorig jaar! :twisted:

Was om te lachen ze 😉

guy.deruyter21 feb 2017, 13:48

2
Thibault is het weer zeker...
Precies niet veel geleerd van de deelname.
Tot op het laatste moment was hij verkeerd 😂

Jansen21 feb 2017, 13:55

3423  Yens
Ik denk niet dat je filmpjes van de vorige kandidaten au sérieux moet nemen, ze spelen duidelijk een spelletje en ik vind hun tussenkomsten wel leuk 😂

Davy21 feb 2017, 14:32

Site Admin  1167  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ik denk niet dat je filmpjes van de vorige kandidaten au sérieux moet nemen, ze spelen duidelijk een spelletje en ik vind hun tussenkomsten wel leuk 😂
Het is idd duidelijk dat de ex-kandidaten hun 'vlijmscherpe' analyses zelf ook niet al te serieus nemen 🙂
Ondanks dat toch leuk om te horen wie zij verdenken, en om te zien dat ze zich zelf ook amuseren met de zoektocht

frank.troch21 feb 2017, 16:18

253  Yens
Geweldig om te zien 😛

Thibaud Dedier21 feb 2017, 17:15

Deelnemer  46
eveline.vanhemel schreef:Ik denk niet dat je filmpjes van de vorige kandidaten au sérieux moet nemen, ze spelen duidelijk een spelletje en ik vind hun tussenkomsten wel leuk 😂
Hela hela, niet te rap he : met onze voorspelling dat Marzena het spel zou verlaten zaten we er toch al klop op? 😉 Dus misschien geven we toch nog verdoken hints mee? Vergeet niet dat wij een aantal van de proeven in "dry-run" hebben gedaan he 😉

En voor de rest : we amuseren ons idd kostelijk , dat is zeker ene feit dat waar is!

masterveecee21 feb 2017, 17:17

3547  Sven
Thibaud Dedier schreef: Vergeet niet dat wij een aantal van de proeven in "dry-run" hebben gedaan he 😉!
Eerlijk, heb je dan momenten dat jullie zeggen "maar allé! zien jullie dat nu niet?!" of "wat doen ze nu??"

masterveecee21 feb 2017, 17:24

3547  Sven
En waarom denk Issa dat het Davey niet is?? 😛

billie.holiday21 feb 2017, 18:04

462  Bert
Omdat ze er de vorige keer ook , naast zat . Issa was mijn favoriete mol vorig jaar, maar toen was ze er plots uit . 😃

Heinz21 feb 2017, 18:43

Forum veteraan  427  Uma
Ga alsjeblieft door met deze filmpjes want ze zijn erg leuk én we kunnen elke week de verdachte van Thibaud doorstrepen! 😉