Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 mar 2017, 16:59

 767  Yens
Ymineken schreef:Hoe weet je dat Davey en Eline Annelies als mol verdenken?
Dat kan je toch wel grotendeels afleiden uit de verdachten die ze altijd noemen tijdens het maken van hun eliminatietest.
Gebruikersavatar

Kobe06 mar 2017, 17:05

 429
Mollenjager-DT schreef:Dat kan je toch wel grotendeels afleiden uit de verdachten die ze altijd noemen tijdens het maken van hun eliminatietest.
Denk niet dat je hier mag op afgaan. Het is namelijk wat bewerkt om iedereen voor de thuiskijkers verdachter te maken. Het zijn ook niet persé diegenen die ze hebben opgeschreven als mol, ze doen gewoon verdacht (maar kunnen ook kandidaten zijn die zich verdacht willen maken).
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 mar 2017, 18:20

 767  Yens
Kobe schreef:Denk niet dat je hier mag op afgaan. Het is namelijk wat bewerkt om iedereen voor de thuiskijkers verdachter te maken. Het zijn ook niet persé diegenen die ze hebben opgeschreven als mol, ze doen gewoon verdacht (maar kunnen ook kandidaten zijn die zich verdacht willen maken).
Ja, dat weet ik natuurlijk ook wel, maar als Davey en (vooral) Eline keer op keer elke week zeggen dat ze dezelfde persoon verdenken, dan vermoedt ik toch wel dat daar dan toch wel zeker iets van waarheid in zit. Toch?
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mar 2017, 18:26

 1690  Sven
Mollenjager-DT schreef:Ja, dat weet ik natuurlijk ook wel, maar als Davey en (vooral) Eline keer op keer elke week zeggen dat ze dezelfde persoon verdenken, dan vermoedt ik toch wel dat daar dan toch wel zeker iets van waarheid in zit. Toch?
Juist wel, als Annelies rood had, wisten ze dat ze er naast zaten en dat ze een andere verdachte moesten kiezen.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 mar 2017, 19:27

 767  Yens
Jay-Lo schreef:Juist wel, als Annelies rood had, wisten ze dat ze er naast zaten en dat ze een andere verdachte moesten kiezen.
Ja, maar dat zou echt dom zijn, hé. Als ze gewoon Annelies gaan aanduiden om te zien of ze wel juist zaten en dan blijkt dat Annelies geen rood scherm had, dan kelderen ze dus gewoon hen eigen kansen en lopen ze een heel groot risico om die aflevering gewoon naar huis te gaan en dan lopen ze ook nog eens 3000 euro voor de groepspot mis. Nee, dat zou ik pas echt een hele domme tactiek vinden. Ook aan de verdenkingen en aan de reacties van de andere kandidaten te zien, leek het mij toch echt wel dat ze dachten dat Annelies wel degelijk echt een rood scherm zou hebben.
Gebruikersavatar

Ymineken07 mar 2017, 00:03

 39
Mollenjager-DT schreef:Ja, dat weet ik natuurlijk ook wel, maar als Davey en (vooral) Eline keer op keer elke week zeggen dat ze dezelfde persoon verdenken, dan vermoedt ik toch wel dat daar dan toch wel zeker iets van waarheid in zit. Toch?
Zou hier gewoon niet op afgaan. De mol zelf moet ook verdachten zeggen he 😉
Robin zat zogezegd al hele tijd op Bertrand, dus vandaag moest hij veranderd zijn en is hij er nog in. Ofwel de mol ofwel niet helemaal juist in zijn uitspraken :p