Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Secitse27 feb 2017, 19:48

9
Aftiteling aflevering 1 : Marzena, Sam, Annelies, Davey, Eline, Robin, Bouba, Bertrand, Jolien, Jessica, Hans

Hans gaat er in principe eerst uit (maar niet echt), later in deze aflevering Jessica.
Van achter naar voor gaat de tweede van 11 kandidaten er uit. 11-2 = 9. En wie staat er op de 9de plaats als je achteraan begint...

Aftiteling aflevering 2 : Hans (komt er weer bij), Jolien, Bouba, Davey, Annelies, Sam, Marzena, Eline, Robin, Bertrand.
Hans komt er weer bij, Jolien gaat er eerst uit, daarna Bouba.
Van voor naar achter gaat de tweede en derde van 10 kandidaten er uit. 10-2-3 = 5. En wie staat er op de 5de plaats als je vooraan begint...

Aftiteling aflevering 3 : Bertrand, Eline, Davey, Hans, Robin, Marzena, Annelies, Sam
Geen gewone eliminatie zei GDC... Sam had het rode scherm, Annelies wist dat (pushte de groep ook) en wist ook wie het tweede slechtste resultaat had... Marzena... Annelies stond daar als mol tussen...

Graag jullie mening...

sjackie.hoffman27 feb 2017, 21:10

48
Hier volg ik toch effe ni Zenne graag verduidelijking

Jansen27 feb 2017, 23:10

3423  Yens
Vandaag was de volgorde: Eline, Sam, Davey, Robin, Bertrand, Hans, Annelies
Duidelijk he... Bertrand staat niet op zijn plaats want... gerangschikt op leeftijd: Eline (24), Sam (24), Davey (28), Robin (43), Bertrand (31), Hans (53), Annelies (58).
Ik blijf voorlopig nog steeds Eline als mol aanhouden: vooral de fietsproef, een politie-inspecteur die sportief is en die al zo snel moet achterblijven...
Wie wel bij mij in beeld komt is zeker Sam: de manier waarop hij reageert als hij die kettingspanner niet vindt, vond ik heel verdacht, we hebben enkel zijn uitlatingen die aangeven dat die weg is. Heel makkelijk om de groep opnieuw 500 € te doen verliezen en daarna zijn totale mislukking op de golfproef.

Frolva27 feb 2017, 23:23

2204
eveline.vanhemel schreef:Ik blijf voorlopig nog steeds Eline als mol aanhouden: vooral de fietsproef, een politie-inspecteur die sportief is en die al zo snel moet achterblijven...
Die fietsproef leek mij wel heel zwaar te zijn. Niet verwonderlijk - vind ik - dat Eline het tempo van de (ook sportieve) mannen niet lang kon volgen.

Als mol had ze er misschien beter aan gedaan om langer aan te klampen en zo Hans meer op te houden?

julie.carbonez27 feb 2017, 23:27

3
Wie wel bij mij in beeld komt is zeker Sam: de manier waarop hij reageert als hij die kettingspanner niet vindt, vond ik heel verdacht, we hebben enkel zijn uitlatingen die aangeven dat die weg is. Heel makkelijk om de groep opnieuw 500 € te doen verliezen en daarna zijn totale mislukking op de golfproef.[/quote]

Ik vraag mij af of er niemand onopgemerkt het stukje dat Sam nodig had, heeft meegenomen... Zo zorgde de mol dan weer voor 500 euro verlies en kon hij nog verder gaan mollen???

Jansen27 feb 2017, 23:28

3423  Yens
Frolva schreef:Die fietsproef leek mij wel heel zwaar te zijn. Niet verwonderlijk - vind ik - dat Eline het tempo van de (ook sportieve) mannen niet lang kon volgen.
Hobby's van Eline zie http://www.demorgen.be/tvmedia/dit-zijn ... -b2282ad6/ --> competitievoetbal.
Haar hobby's hier op het forum: voetbal, sport algemeen, monitor out of limits

Frolva27 feb 2017, 23:30

2204
eveline.vanhemel schreef:Wie wel bij mij in beeld komt is zeker Sam: de manier waarop hij reageert als hij die kettingspanner niet vindt, vond ik heel verdacht, we hebben enkel zijn uitlatingen die aangeven dat die weg is. Heel makkelijk om de groep opnieuw 500 € te doen verliezen en daarna zijn totale mislukking op de golfproef.
Zelfs als hij over al het nodige materiaal had (ik begrijp trouwens niet wat hij bedoelde met 'kettingspanner') zou het mij verbaasd hebben als het hem (tijdig) was gelukt om de ketting terug op de fiets te krijgen.

Als er op dat punt 'gemold' zou zijn lijkt mij dat eerder door Davey te zijn; hij wist duidelijk wat hij moest doen en vertrok toch (met materiaal?). 😉

Jansen27 feb 2017, 23:31

3423  Yens
julie.carbonez schreef:Ik vraag mij af of er niemand onopgemerkt het stukje dat Sam nodig had, heeft meegenomen... Zo zorgde de mol dan weer voor 500 euro verlies en kon hij nog verder gaan mollen???
Kan natuurlijk maar dan ben je nu al zeker dat Eline, Annelies en Hans niet de mol zijn want die zijn nooit bij Sam geweest.

Frolva27 feb 2017, 23:34

2204
eveline.vanhemel schreef:Hobby's van Eline zie http://www.demorgen.be/tvmedia/dit-zijn ... -b2282ad6/ --> competitievoetbal.
Haar hobby's hier op het forum: voetbal, sport algemeen, monitor out of limits
Ik betwijfel niet dat Eline ook sportief is, maar dat zijn Hans, Bertrand, Robin, Sam en Davey ook.
En ik sluit niet uit dat de gemiddelde sportieve man beter is in een zware fietsproef dan de gemiddelde sportieve vrouw. :mrgreen:

ex-molinator28 feb 2017, 10:29

3483  Uma
Frolva schreef:...
En ik sluit niet uit dat de gemiddelde sportieve man beter is in een zware fietsproef dan de gemiddelde sportieve vrouw. :mrgreen:
Je zegt "gemiddeld" en dan klopt het, maar Eline zou geen "gemiddelde" sportieve vrouw moeten zijn volgens haar profiel.
Het valt me dan ook wel op dat haar uithoudingsvermogen toch niet erg hoog is. En haar coördinatie lijkt me toch ook niet die van een gemiddelde sportieve vrouw. Als ze evengoed omgaat met haar pistool als met een driver dan zou ik als crimineel het risico wel willen nemen om weg te lopen ipv braafjes onder shot te blijven staan. :mrgreen:

masterveecee28 feb 2017, 10:35

3547  Sven
trouwens: het is niet omdat je veel loopt, zwemt, voetbalt, ... , dat je een zware fietstocht aankunt. Het zijn nog altijd andere spieren die je gebruikt

Secitse28 feb 2017, 10:51

9
eveline.vanhemel schreef:Vandaag was de volgorde: Eline, Sam, Davey, Robin, Bertrand, Hans, Annelies
Duidelijk he... Bertrand staat niet op zijn plaats want... gerangschikt op leeftijd: Eline (24), Sam (24), Davey (28), Robin (43), Bertrand (31), Hans (53), Annelies (58).
Ik blijf voorlopig nog steeds Eline als mol aanhouden: vooral de fietsproef, een politie-inspecteur die sportief is en die al zo snel moet achterblijven...
Wie wel bij mij in beeld komt is zeker Sam: de manier waarop hij reageert als hij die kettingspanner niet vindt, vond ik heel verdacht, we hebben enkel zijn uitlatingen die aangeven dat die weg is. Heel makkelijk om de groep opnieuw 500 € te doen verliezen en daarna zijn totale mislukking op de golfproef.
Eigenlijk staat Sam dan ook niet op zijn plaats... Hij is 3 maanden jonger dan Eline...