Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Secitse27 feb 2017, 22:10

 9
'DERDE TENOR NON' Dat stond op een reddingsband bij de crocco proef van Hans...
Ziet iemand een link ? Misschien met de zangproef van Sam, Eline en Annelies ???
Non als verwijzing naar de godsdienstlessen ???
Gebruikersavatar

Kobe27 feb 2017, 23:22

 429
Je moet eens zien bij Sam, daar staat een onderwerp over de tenor. In elke aflevering is dit nu al voorgekomen... Ik heb schrik voor tunnelvisie jongens :?

Alleen de eerste aflevering heb ik nog niks gevonden met tenor, iemand wel iets?
Gebruikersavatar

Secitse28 feb 2017, 10:22

 9
Ondertussen heb ik het zelf gevonden : Derde Tenor Non is een anagram van 'Onder den toren', het café waar de familieleden zaten... Het was dus een tip voor Hans om het café aan te duiden...
Gebruikersavatar

Frolva28 feb 2017, 10:25

 2204
Secitse schreef:Ondertussen heb ik het zelf gevonden : Derde Tenor Non is een anagram van 'Onder den toren', het café waar de familieleden zaten... Het was dus een tip voor Hans om het café aan te duiden...

Knap gevonden! 💡
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 10:42

 3423  Yens
Secitse schreef:Ondertussen heb ik het zelf gevonden : Derde Tenor Non is een anagram van 'Onder den toren', het café waar de familieleden zaten... Het was dus een tip voor Hans om het café aan te duiden...
Echt heel knap gevonden 🙂. Maar zelfs dan: die tenor komt toch dikwijls terug. En wie kan je als tenor van het gezelschap aanduiden? Juist ja, Sam... Sinds gisteren is Sam met stip naar de tweede plaats op mijn verdachtenlijstje gestegen!
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 10:45

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Echt heel knap gevonden 🙂. Maar zelfs dan: die tenor komt toch dikwijls terug. En wie kan je als tenor van het gezelschap aanduiden? Juist ja, Sam... Sinds gisteren is Sam met stip naar de tweede plaats op mijn verdachtenlijstje gestegen!
Ik merk een serieuze stoelendans op na deze aflevering (zelf denk ik bij mijn top 3 te zullen blijven, maar Eline toch een trapje hoger zal zetten - eerst herbekijken en heranalyseren en dan alles nog eens door de koffiemolen te draaien).
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mar 2017, 18:20

 1690  Sven
Dat was was ik ook had gezien, dacht dat dat die fameuze tip was in een ander topic. Maar dan zal ik die tip gemist hebben. 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 10:41

 8153
Secitse schreef:'DERDE TENOR NON' Dat stond op een reddingsband bij de crocco proef van Hans...

...

Non als verwijzing naar de godsdienstlessen ???
Ik denk dat Annelies dit op haar affronten zou pakken zenne. Het brave mens is niet eens gelovig meer.
😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 10:42

 8153
Secitse schreef:Ondertussen heb ik het zelf gevonden : Derde Tenor Non is een anagram van 'Onder den toren', het café waar de familieleden zaten... Het was dus een tip voor Hans om het café aan te duiden...
... en meteen weer naar een tenor te verwijzen...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 10:44

 8153
Hoe meer ik lees en ontdek, hoe meer bewondering ik krijg voor de makers. DE MOL is gewoon GENIAAL!!!
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 mar 2017, 14:08

 
En zei Robin niet dat hij goed kan zingen? Velen denken dat het sarcastisch was, maar ik vond dat persoonlijk met geen sarcastische intonatie overkomen. Het hoeft niet persè over Sam te gaan omdat hij diegene was die heeft gezongen, gewoon iets om rekening mee te houden...