Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 21:39

 8153
ex-molinator schreef:Dan is dat toch VAN RODE met STIP - als dat geen weggever is? 😉
Of VAN RODE PIST :mrgreen:
Gebruikersavatar

annie.delen09 mar 2017, 05:36

 238  Uma
[quote="Vikken"]Sorry Annie, maar ffn de letters gecheckt bij aanvang het doolhofspel. De enige ontbrekende letters uit het alfabet zijn: M, U & W. Kunnen we niet veel mee aan denk ik. De letters die dubbel voorkomen zijn trouwens A, D, I, N, O, P, S & T[/quote
U vergeet de letters die reeds geschrapt zijn en op het bord liggen. V E R W E N U
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 19:11

 8153
sandra.impe schreef:Dit lijkt nu toch allemaal een beetje TE toevallig niet? Gilles is de enige met de letter M, het andere team heeft dat niet terwijl ze zogezegd dezelfde set letters hebben. Met die M legt hij het woord merg, waarop hij kan zeggen dat ze meer uit hun pijp moeten komen....hint dat ze op de letter M moeten letten? Daarna legt hij ook nog het woord hint, waarbij hij zegt "een" hint en doet de woordwaarde x4 ipv x3 zoals het zou moeten.

Daar zit ergens een hint in, waarom x 4? Het woord pijp heeft 4 letters, rookt er iemand van de kandidaten pijpen? Geen idee, maar ik zou dan eerder richting Robin kijken. Want HOE kan Gilles zonder enige hulp van 1 van de scrabbelaars, de kans krijgen om zowel het woord merg als het woord hint te leggen. Die kans lijkt me toch klein als het niet voorbedacht is.

Ik denk dat ik het gevonden heb.
SPOILER
Gebruikersavatar

Molliarty10 mar 2017, 19:19

 157
chicawah schreef:Ik denk dat ik het gevonden heb.
SPOILER
GDC is de mol ik ben echt 1582% zeker nu
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 19:20

 8153
Molliarty schreef:GDC is de mol ik ben echt 1582% zeker nu
😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 19:38

 
chicawah schreef:Ik denk dat ik het gevonden heb.
SPOILER

Dat ik daar zelf niet ben op gekomen 😲
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 20:12

 8153
sandra.impe schreef:Dat ik daar zelf niet ben op gekomen 😲
Ik eigenlijk ook niet (mijn man dus wel) 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 20:48

 
We zoeken het steeds zo ver, terwijl het ook gewoon simpel kan zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 20:56

 8153
sandra.impe schreef:We zoeken het steeds zo ver, terwijl het ook gewoon simpel kan zijn.
Idd 🙂
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17