Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 16:06

 8153
weyns1960 schreef:Wie heeft hem uiteindelijk die J gegeven? (stond niet meer op het plan met overblijvende letters? En wat heeft Robin daar dan mee gedaan dat hij die letter absoluut nodig had? Hij heeft ze niet gelegd.

...

Zoals Bouba zei "dat stinkt".
Hij wilde een of ander verkleinwoord leggen, maar voor zover ik mij herinner is niemand ooit bij die J geraakt. Of misschien wel maar dan te laat.
Rotte eieren stinken als de pest 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 16:09

 8153
weyns1960 schreef:Was er niet gezegd dat er niet gesjoemeld werd? Dan zal Gilles toch met een straffe uitleg moeten komen!
Dat werd inderdaad gezegd, maar de forumleden zijn zodanig veel op het spoor gekomen dat het bijna niet anders kan dan dat er toch gesjoemeld werd.
Gebruikersavatar

annie.delen06 mar 2017, 16:27

 238  Uma
Als ik alle letters van het doolhof neem en er van uitga dat het gouden ei een M is dan kan je het ganse alfabet schrappen en rest er nog

DANSTEN OP VIER
Gebruikersavatar

weyns196006 mar 2017, 16:35

 426
chicawah schreef:Hij wilde een of ander verkleinwoord leggen, maar voor zover ik mij herinner is niemand ooit bij die J geraakt. Of misschien wel maar dan te laat.
Rotte eieren stinken als de pest 😉
Bij nader inzien: de J lag niet meer in het doolhof en er staat CENTJE op het bord, vermoedelijk gelegd door Robin dus.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 16:41

 8153
weyns1960 schreef:Bij nader inzien: de J lag niet meer in het doolhof en er staat CENTJE op het bord, vermoedelijk gelegd door Robin dus.
Ik weet dat Gilles CENT gelegd heeft. Moet nog eens opnieuw kijken om te zien hoe de -JE erbij gekomen is.
Gebruikersavatar

ONBEKEND06 mar 2017, 16:50

 
Heb net opnieuw gekeken, Robin zegt dat hij de J moet hebben, Bertrand zegt dat hij er om zal gaan en dan antwoord Robin dat hij ook de E moet hebben, dus hij zal wel centJE willen leggen hebben.
Gebruikersavatar

weyns196006 mar 2017, 16:55

 426
sandra.impe schreef:Heb net opnieuw gekeken, Robin zegt dat hij de J moet hebben, Bertrand zegt dat hij er om zal gaan en dan antwoord Robin dat hij ook de E moet hebben, dus hij zal wel centJE willen leggen hebben.
Ik denk ook dat hij dat heeft gelegd. En wat heeft dat opgebracht, behalve veel commotie en verwarring?
Gebruikersavatar

annie.delen07 mar 2017, 15:06

 238  Uma
annie.delen schreef:Als ik alle letters van het doolhof neem en er van uitga dat het gouden ei een M is dan kan je het ganse alfabet schrappen en rest er nog

DANSTEN OP VIER
Ik heb hier nog eens over nagedacht in de 4 blanco's gebruikt die tenslotte toch ook aanwezig waren

In de verte spoRT SaM.

Ik heb het elders al aangehaald de jogger+hond+water in aflevering 3 refereert voor mij ook naar Sam.
Gebruikersavatar

Vikken08 mar 2017, 18:00

 65
annie.delen schreef:Als ik alle letters van het doolhof neem en er van uitga dat het gouden ei een M is dan kan je het ganse alfabet schrappen en rest er nog

DANSTEN OP VIER
Je gebruikt hier wel 2x de 'E' & 'N'

Ik hebt het niet dubbel gecheckt, maar ik veronderstel dat je bedoelt dat als je alle letters uit het doolhof uit het alfabet schrapt, de letters A, D, E, I, N, O, P, R, S, T & V overblijven ?

In dat geval kan je ook VAN RODE maken 😉 Maar dan heb je nog STIP over.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 18:07

 3483  Uma
Vikken schreef:Je gebruikt hier wel 2x de 'E' & 'N'

Ik hebt het niet dubbel gecheckt, maar ik veronderstel dat je bedoelt dat als je alle letters uit het doolhof uit het alfabet schrapt, de letters A, D, E, I, N, O, P, R, S, T & V overblijven ?

In dat geval kan je ook VAN RODE maken 😉 Maar dan heb je nog STIP over.
Dan is dat toch VAN RODE met STIP - als dat geen weggever is? 😉
Gebruikersavatar

annie.delen08 mar 2017, 18:33

 238  Uma
ex-molinator schreef:Dan is dat toch VAN RODE met STIP - als dat geen weggever is? 😉
oei inderdaad. moet ik dan van mol veranderen?

Nu nog eens goed nadenken over de 37295. Als dat ook naar davey wijst kan ik natuurlijk niet meer anders
Gebruikersavatar

Vikken08 mar 2017, 20:33

 65
Sorry Annie, maar ffn de letters gecheckt bij aanvang het doolhofspel. De enige ontbrekende letters uit het alfabet zijn: M, U & W. Kunnen we niet veel mee aan denk ik. De letters die dubbel voorkomen zijn trouwens A, D, I, N, O, P, S & T
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17