Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Suspicious01 mar 2017, 19:34

 106
Suspicious schreef:Hier spreek je dan toch jezelf ongelooflijk tegen denk ik? Je insinueert volgens mij dat Davey de mol is aangezien hij al enkele afleveringen op eender wie kan mikken zonder eruit te liggen. Als hij dan al enkele afleveringen de mol op het spoor is dan is dat heel misschien wel logisch mocht hij zelf de mol zijn... indien niet en als hij de mol al enkele afleveringen op het spoor is, waarom zou hij dan het risico nemen op verschillende mensen in te zetten zoals je eerst zegt? πŸ˜‰
Bon, het was een niet-gelukte quote zie ik nu. Verwarrend πŸ™‚
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 19:39

 3483  Uma
Suspicious schreef:Bon, het was een niet-gelukte quote zie ik nu. Verwarrend πŸ™‚
Maak de quote opnieuw (en dan juist want ik snap er zelf ook niets van πŸ˜‰ ) en meldt dan de foute berichten via de meldknop (driehoek met uitroepingsteken) zodat ze verwijderd kunnen worden want nu is het wel erg onduidelijk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 19:54

 8153
FlightWolf23949 schreef:Dat van die schoenen begrijp ik ook nog altijd niet 100%, haha πŸ˜ƒ Zorgde wel voor Quality TV πŸ˜‰
Ik ook niet.
Misschien moeten we er niets achter zoeken. Misschien wilde Bertrand gewoon grappig doen of testen hoe zat Davey was. Davey scheen zich op dat moment niet af te vragen wat het nut ervan was en waarom hij de enige was die zijn schoenen moest uitdoen. Achteraf, na de opdracht, besefte hij blijkbaar toch dat het raar was, maar op zijn vraag waarom hij de enige was heeft hij geen antwoord gekregen.
Gebruikersavatar

marc.denys17 mar 2017, 23:53

 43
Hallo? Verdenkingen... Belangrijk, maar al een tijd geen reacties... Sam verdacht twee mensen, zeker niet Robin... Annelies verdenkt Robin denk ik... Davey verdenkt Robin en Robin verdenkt Annelies... Eline verdenkt volgens mij Davey. Maar blijkbaar zien jullie het anders? Probeer eens wat uitleg te geven dan...
Gebruikersavatar

Laleia18 mar 2017, 00:32

 306
marc.denys schreef:Hallo? Verdenkingen... Belangrijk, maar al een tijd geen reacties... Sam verdacht twee mensen, zeker niet Robin... Annelies verdenkt Robin denk ik... Davey verdenkt Robin en Robin verdenkt Annelies... Eline verdenkt volgens mij Davey. Maar blijkbaar zien jullie het anders? Probeer eens wat uitleg te geven dan...
Ik heb het gevoel dat Eline en Davey elkaar verdenken, vandaar ook dat gedoe om wie er het eerst mocht duiken.
Voor mij is Annelies de mol, dus zij hoeft niemand te verdenken. Robin heeft dat door.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 08:19

 8153
marc.denys schreef:Hallo? Verdenkingen... Belangrijk, maar al een tijd geen reacties... Sam verdacht twee mensen, zeker niet Robin... Annelies verdenkt Robin denk ik... Davey verdenkt Robin en Robin verdenkt Annelies... Eline verdenkt volgens mij Davey. Maar blijkbaar zien jullie het anders? Probeer eens wat uitleg te geven dan...
Ik denk dat Robin de mol is.
Annelies en Davey hebben hem door.
Eline niet. Zij verdenkt Davey of Annelies.
Gebruikersavatar

sherlock18 mar 2017, 08:45

 216
chicawah schreef:Ik denk dat Robin de mol is.
Annelies en Davey hebben hem door.
Eline niet. Zij verdenkt Davey of Annelies.
Dat is exact wat ik denk.

Nu, het opzet van de mol is heel tricky wat verdenkingen betreft. Zo zat er in seizoen 2 een dame in de finale die zelfs in de ultieme test nog helemaal fout zat! Niki dacht bij de allerlaatste evaluatie nog altijd dat Marianne de mol was in plaats van Hugo. Zo kan je je afvragen: hoe bleef die dan in hemelsnaam in het spel? Hadden de andere deelnemers die er uit lagen dan steevast nog minder vragen juist?

Vorig jaar was het duidelijker: zowel Cathy als Hanne wisten dat Gilles de mol was. Stijn zat fout.

Wat bizar is aan de verdenkingen: Robin. Hij beweert na de verdenking op Bertrand dat ie op Bertrand bleef stemmen. Die ligt er uit. Wanneer zijn vrouw komt laat ie weten op 2 personen te hebben gestemd maar beiden liggen er uit.

Dus Robin zat elke keer weer fout maar zit er nog steeds in?

Voorts mogen we mogelijks maandag het volgende extrapoleren. Als Eline er uit gaat, dan is Annelies NIET de mol. Want Eline heeft vrij consequent op haar gestemd, of liever: dat mogen we toch opmaken uit de beelden.

Davey laat niet meteen in zijn kaarten kijken maar bij zijn laatste echte verdenking lijkt het Robin te zijn. En Annelies heeft Robin ook al een poos in het vizier denk ik.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 09:59

 8153
sherlock schreef: Robin...Wanneer zijn vrouw komt laat ie weten op 2 personen te hebben gestemd maar beiden liggen er uit.
Volgens mij was dit weer eens een (slecht gespeeld) stukje theater van hem (met hetzelfde onnozele stemmetje "verwonderde" hij zich bij het ontbijt in afl. 6 over het feit dat ze maar met 5 meer waren). Hij hoopte dat enkele anderen het zouden horen en bijgevolg concluderen dat hij niet de mol is.
O, wat is die kerel toch een slechte acteur!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 10:11

 8153
sherlock schreef:Zo zat er in seizoen 2 een dame in de finale die zelfs in de ultieme test nog helemaal fout zat! Niki dacht bij de allerlaatste evaluatie nog altijd dat Marianne de mol was in plaats van Hugo. Zo kan je je afvragen: hoe bleef die dan in hemelsnaam in het spel? Hadden de andere deelnemers die er uit lagen dan steevast nog minder vragen juist?
Ik herinner mij nog Niki's verblufte gezicht toen bleek dat haar mol de winnaar was. :mrgreen:

In het begin zijn de vragen een beetje een loterij.
Als je niet weet wie de mol is, kan je nog ver geraken door pure berekening. Stel dat er 6 mensen zijn met bruine ogen en 4 met blauwe ogen en ze vragen welke kleur ogen de mol heeft. Meer kans op bruin, dus je antwoordt bruin. Of de groep was opgesplitst in 7 - 3. Meer kans dat de mol bij de groep met 7 zat. En uiteraard weet je van jezelf welke kleur ogen je hebt, bij welke groep je zat...
Later wordt het moeilijker. Maar stel dat je een man verdenkt. De mol is een andere man, maar het antwoord op de vraag of de mol een man of vrouw is heb je juist.
Maar desondanks: op het einde helemaal fout zitten en toch de finale halen is een stunt.
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2017, 10:13

 3483  Uma
chicawah schreef:Volgens mij was dit weer eens een (slecht gespeeld) stukje theater van hem (met hetzelfde onnozele stemmetje "verwonderde" hij zich bij het ontbijt in afl. 6 over het feit dat ze maar met 5 meer waren). Hij hoopte dat enkele anderen het zouden horen en bijgevolg concluderen dat hij niet de mol is.
O, wat is die kerel toch een slechte acteur!
Bon, volgend jaar doe jij mee als de mol. Wedden dat ik je meteen ontmasker? πŸ˜›
Eigenlijk doodsimpel: 1e vraag die ik afzonderlijk aan elke kandidaat stel= wat vond je van de mol vorig jaar? Antwoord: pfff die irritante slechte acteur, bah ... πŸ’‘ end of search 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 10:26

 8153
ex-molinator schreef:Bon, volgend jaar doe jij mee als de mol. Wedden dat ik je meteen ontmasker? πŸ˜›
Eigenlijk doodsimpel: 1e vraag die ik afzonderlijk aan elke kandidaat stel= wat vond je van de mol vorig jaar? Antwoord: pfff die irritante slechte acteur, bah ... πŸ’‘ end of search 😎
Als ik net op dat ogenblik een black-out heb, antwoord ik toch "de beste mol ever" omdat mijn kortetermijngeheugen mij in de steek laat en ik bijgevolg aan Gilles denk πŸ˜›
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen18 mar 2017, 12:01

 31
chicawah schreef:Ik denk dat Robin de mol is.
Annelies en Davey hebben hem door.
Eline niet. Zij verdenkt Davey of Annelies.
Denk ik ook. Eline verdenkt Davey: gedoe bij duiken en ze wou ook in de caravan toen Davey ging slapen. Annelies zit, denk ik, al een tijdje op Robin.