Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

frederik.dewilde03 mar 2017, 10:04

 1
samira.schamp schreef:Ik ga normaal gezien geen aflevering vertraagd afspelen enzo, maar dit viel me op met het blote oog en heb het daarna wel gepauzeerd. Eerst zie je dit:

[ external image ]
Dit houdt waarschijnlijk geen steek maar ik zie een kat die naar de zon kijkt... of een wolf die naar de maan huilt? (Vanuit de rug gezien)
Gebruikersavatar

MarcH03 mar 2017, 15:23

 72  Emanuelle
[ external image ]

Met enige verbeelding zou men in de beige letters 'Robin' kunnen herkennen.
Gebruikersavatar

jurgen.de-petter03 mar 2017, 15:42

 20
Ik zie "Eline" in de beige letters?!
Mijn verdachte blijft nochtans davey ze
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mar 2017, 17:25

 767  Yens
Volgens mij zit er echt geen tip in die beige letters. Die 'zo dadelijk-vooruitblik' is er elke week 2 keer, dus dat lijkt mij nu echt wel net iets te vergezocht om daar een tip in te zien. Dat is gewoon de stijl (lay-out) van 'De Mol' en daar zou ik dus echt niet achter zoeken. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het speuren naar de mol heel leuk en spannend is en dat in alles wel verschillende hints zien ook niet leuk is, maar ik zou hier precies toch niet te veel aandacht aan besteden, al is dat natuurlijk weer mijn mening.
Gebruikersavatar

kim.peeters03 mar 2017, 18:18

 9
Als dit de stijl van De Mol is, kunnen we dit dan niet vergelijken met hoe het vorig jaar was evt en er daar ook zo'n zaken te zien waren?

Weet niet of iemand nog aan dat beeldmateriaal kan?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mar 2017, 20:07

 767  Yens
kim.peeters schreef:Als dit de stijl van De Mol is, kunnen we dit dan niet vergelijken met hoe het vorig jaar was evt en er daar ook zo'n zaken te zien waren?

Weet niet of iemand nog aan dat beeldmateriaal kan?
Ik weet bijna zeker dat er in dit soort beelden die er normaal, nu al 2 jaar, elke week inkomen, vorig jaar geen tips inzaten, behalve dan het logo zelf vorig jaar. Ik weet ook dat er toen heel veel mensen hier op dit forum zich echt helemaal kapot hebben gezocht op en in alle letters en beelden van dit soort kaliber die in het programma inkwamen. ik denk niet echt dat er toen niemand iets gevonden heeft. Ik denk dus ook niet dat we hier dit jaar wel iets meer achter moeten zoeken. Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf beslissen, maar ik geef alleen maar goede raad om je niet kapot te zoeken op hints en beelden die je toch niet gaat vinden, net zoals vorig jaar.
Gebruikersavatar

davy.staelens04 mar 2017, 09:57

 27
Mollenjager-DT schreef:Ik weet bijna zeker dat er in dit soort beelden die er normaal, nu al 2 jaar, elke week inkomen, vorig jaar geen tips inzaten, behalve dan het logo zelf vorig jaar. Ik weet ook dat er toen heel veel mensen hier op dit forum zich echt helemaal kapot hebben gezocht op en in alle letters en beelden van dit soort kaliber die in het programma inkwamen. ik denk niet echt dat er toen niemand iets gevonden heeft. Ik denk dus ook niet dat we hier dit jaar wel iets meer achter moeten zoeken. Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf beslissen, maar ik geef alleen maar goede raad om je niet kapot te zoeken op hints en beelden die je toch niet gaat vinden, net zoals vorig jaar.
My feelings exactly!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 mar 2017, 18:34

 767  Yens
Misschien verwijst die duidelijke rode flits op het einde van de eerste aflevering wel gewoon logischerwijs naar Davey VAN RODE
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 mar 2017, 21:50

 767  Yens
Mollenjager-DT schreef:Misschien verwijst die duidelijke rode flits op het einde van de eerste aflevering wel gewoon logischerwijs naar Davey VAN RODE
Met de eerste aflevering bedoelde ik eigenlijk het eerste deel van de 4de aflevering. 😉 😃
Gebruikersavatar

Mollerdemol04 mar 2017, 23:19

 9
Sorry, maar dees is echt erg.

Is gewoon een special effect van het logo en wat lens flare. :roll:

Al die sterrenbeeldentoestanden/bommen/letters/vissen/rodekleurindicaties. Komt ne keer uit jullie tunnels :mrgreen:
Gebruikersavatar

ElvesAtWork05 mar 2017, 08:47

 18
Mollerdemol schreef:
Is gewoon een special effect van het logo en wat lens flare. :roll:

Al die sterrenbeeldentoestanden/bommen/letters/vissen/rodekleurindicaties. Komt ne keer uit jullie tunnels :mrgreen:
Dat special effect op het logo komt inderdaad meermaals voor en kwam inderdaad ook vorig jaar al voor, maar waarom die overduidelijke rode flits met lensflare? Heb ik ook nergens anders gezien. De sterrenhemel ervoor is duidelijk zwart. Waarom niet vandaar rechtstreeks overgaan naar het logo? Zowel het rode scherm als de lensflare zijn duidelijk toegevoegd en lijkt me straf dat ze zomaar doen en zonder reden.

Ik moet wel toegeven dat ik de vissen/sterrenbeelden/bommen/teksten er niet in zien ... die zijn volgens mij het gevolg van de lensflare en de animatie op het logo.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8