Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

annie.delen01 mar 2017, 12:13

 238  Uma
Vinden jullie het niet raar dat de video zo een paarse schijn had?

Toch geen normale kleur in elk geval.
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2017, 12:33

 3547  Sven
Wsl een verkeerde witbalans, zeker op een GoPro camera is dat moeilijk
Gebruikersavatar

Vikken01 mar 2017, 15:14

 65
Misschien moeten we eens denken richting: Waarom een café in Essen ? Toch niet voor zijn handige locatie om iedereen samen te krijgen en om vervolgens over te vliegen naar ZAF ?
Misschien wel omdat het een grensgemeente is ? (zoals Hamont-Achel ?)
Gebruikersavatar

Zesoog01 mar 2017, 15:55

 3
Wapenschild van Essen bevat meerdere Stieren...
Gebruikersavatar

Bonanza01 mar 2017, 16:56

 71
Ik zit ook te denken dat er een reden moet zijn waarom ze precies dat café hebben uitgekozen. Maar vind voorlopig geen goed aanknopingspunt.
Het café heette vroeger de Drie Zwaantjes en daarna nog In Den Arend. Zijn we daar iets mee?
Gebruikersavatar

Secitse01 mar 2017, 20:23

 9
Essen = kan ook gelezen worden als S S S S zoals in een omgekeerde droedel...
Misschien heeft de mol verschillende 'essen' in de naam zoals AnnelieS CooymanS uit Schoten...
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2017, 21:44

 3423  Yens
annie.delen schreef:Essen heeft een stedenbandovereenkomst met Witzenberg in Zuid-Afrika.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Witzenberg
Wow Annie, geweldig gevonden 🙂 En... Witzenberg ligt dan nog eens pal naast Wellington, de eerste locatie waar de kandidaten verbleven!!
Kan me moeilijk voorstellen dat dit toeval is 🙂
Gebruikersavatar

Kobe01 mar 2017, 21:47

 429
Wa zouden we dan kunnen beweren?
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2017, 21:52

 3423  Yens
Kobe schreef:Wa zouden we dan kunnen beweren?
Ik denk niet dat je hier een link met de mol gaat vinden. Wel een antwoord op de vraag die hier al een paar keer naar voren is gekomen, waarom de videoproef nu net in Essen gehouden werd. Alle kandidaten hadden een "vertegenwoordiger" in dat café en onze kandidaten komen uit alle hoeken van het land. Dan is Essen niet bepaald de meest logische keuze (gelegen in het uiterste noorden van de provincie Antwerpen). Ik denk gewoon dat in dit samenwerkingsverband de reden kan zitten waarom dit café werd uitgekozen.
Gebruikersavatar

OSCARITO11 mar 2017, 17:44

 7
Ik denk dat het café niet willekeurig is gekozen. Er zijn namelijk twee cafés vlak naast het gemeentehuis. Waarom niet 1 van die twee? Onder de toren verwijst naar
de kerk waar het café voor staat.
De kerk heet Onze Lieve Vrouw Geboortekerk Essen.
OLVGE => VOGEL. las hier al op het forum als iets over robin-chat. Vogel = bird => ridb = robin is de bedrieger.
Ofwel is het woord geboorte belangrijk. Er was vroeger een moederhuis in Essen. De enige die als geboorteplaats Essen zou kunnen hebben lijkt me Annelies, daar Schoten niet zover van Essen ligt. Maar ik kan dit nergens verifiëren.

Ofwel verwijst de postcode Essen naar het geboortejaar. Dat is 2910. Een geboortejaar kan ik er niet van maken. 29 - 1 - 0 = 28. 2×9 + 10= 28. Telkens de leeftijd van Davey.
Ik ben er vrij zeker van dat dat cafe in Essen bewust is gekozen, alleen kan het in mijn ogen verwijzen naar meerdere kandidaten die nog steeds in de running zijn :(
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle12 mar 2017, 20:56

 263
Het is geen robin chat, het is een wevertje. Bevestigd door een kenner.