Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 16:13

 8153
Muls schreef:Euh, dat ding heet inbussleutel.
Zjuust! Ik verwarde met de nimbus van Harry Potter. Hadden ze die maar gehad voor de bootproef 😉
Gebruikersavatar

OrthoMol04 mar 2017, 16:34

 219
eric.dethaey schreef:"Missing link" van een ketting is niet zo bekend bij het grote publiek.
Haja vandaar mssn. En de benaming op zich klinkt ook al wa mysterieus zodat ze da mssn buiten beschouwing hebben gelaten omdat die proef zwz al voor voldoende verwarring en stof tot nadenken deed....
Gebruikersavatar

OrthoMol04 mar 2017, 16:43

 219
chicawah schreef:Volgens mij hebben de deelnemers geen contact met de buitenwereld en kunnen ze niets over elkaar opzoeken. Dat zou ook een beetje flauw zijn. Ik heb wel ervaren dat als je met een kleine groep onbekenden op elkaar aangewezen bent, je al snel praat over je werk, je studies, je familie, je hobby's... (3 jaar geleden met 10 personen met 5 van die kleine tentjes zoals bij de fietsproef 10 dagen rondgetrokken in de onbewoonde wereld, en geen bonen in tomatensaus gegeten maar meestal wel maaltijden van dat kaliber - en zie eens Robin: ik was toen ouder dan jij nu bent en ik leef nog!).
Robin zou so wie so nooit zijn fiets afstaan. Bovendien wilde hij Bertrand niet lossen en ook wil hij altijd over alles de controle hebben (en de baas spelen).
Volgens mij weet Davey heel goed waarmee hij bezig is. Hij (en ook Hans) gedroeg zich niet als een kieken zonder kop. Hij stelde meteen voor dat Hans rode lantaarn zou zijn omdat die een goede fietser is en besefte dat het slagen van de proef vooral v...
Haha, Robin overleeft het minimalistische foodaanbod wel maar 'vergroot' alles graag om het ganse concept 'heavy' te doen lijken. Trouwens vermeldt hij dat zelf ook hè :" heavy, heavy..jaja" 🙂 Als laborant zal zijn potteke thuis wel voldoende verschaffen denk ik zo, zijn vrienden zullen dat kunnen beamen want ik hoorde hem vertellen dat zn vrienden het 'bonen in tomatensaus' verhaal mr moeilijk zouden geloven. Tja, een Roodborstje is n kieskeurig iets hè 😃 Vrouwen zijn over t algemeen toch sterker in die dingen, neem nu Eline..da's het togestelde van Robin die graag zn beklagske doet 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 16:47

 8153
aikoo.altitude schreef:Als laborant zal zijn potteke thuis wel voldoende verschaffen
Dan hoop ik dat hij thuis niet de kok is. Als vrouw en kroost de inhoud van zijn kolven en proefbuizen voorgeschoteld krijgen... 😲
Gebruikersavatar

Jansen04 mar 2017, 16:50

 3423  Yens
chicawah schreef:Dan hoop ik dat hij thuis niet de kok is. Als vrouw en kroost de inhoud van zijn kolven en proefbuizen voorgeschoteld krijgen... 😲
De kans is groot want hij is deeltijds laborant / deeltijds huisman 🙂. Lijkt me dan evident dat hij voor het eten zorgt, niet? 😃 Vandaar ook dat ik nieuwsgierig ben naar zijn vrouw maandag - als het tenminste zijn vrouw is die komt 😃
Gebruikersavatar

OrthoMol04 mar 2017, 16:59

 219
eveline.vanhemel schreef:De kans is groot want hij is deeltijds laborant / deeltijds huisman 🙂. Lijkt me dan evident dat hij voor het eten zorgt, niet? 😃 Vandaar ook dat ik nieuwsgierig ben naar zijn vrouw maandag - als het tenminste zijn vrouw is die komt 😃
Voor sfeer en gezelligheid 😃 we zullen het zien wie er de plezantste is thuis 😃
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 mar 2017, 19:07

 767  Yens
eveline.vanhemel schreef:De kans is groot want hij is deeltijds laborant / deeltijds huisman 🙂. Lijkt me dan evident dat hij voor het eten zorgt, niet? 😃 Vandaar ook dat ik nieuwsgierig ben naar zijn vrouw maandag - als het tenminste zijn vrouw is die komt 😃
Het is wel degelijk Robins vrouw Sofie die maandag langskomt als zijn bezoek in 'De Mol'. Dat kon je namelijk al goed zien in de vooruitblik en in de promo voor de 5de aflevering van maandag.
Gebruikersavatar

nyckelpiga04 mar 2017, 20:27

 69
Maar als Sam de mol is, wat heeft hij dan te winnen door zijn ketting niet te herstellen? Hij heeft niets van invloed gehad op de rest van de proeven, want Davey, Bertrand en Robin waren hem telkens voor. Dat zou maar een rare mol zijn als hij gewoon als laatste ergens dan toekomt, Davey dan gewoon laat verder rijden zodat de proef toch nog kan slagen, en dan afvalt en Hans gewoon kan verder fietsen. Sam heeft ook nog niets gesaboteerd. Hij zong goed, heeft het alarm niet laten afgaan( wat hij best kon doen aangezien hij zo zat was), heeft in dat doolhof ook niets raars gedaan, en is de proef met dat balanceren ook gelukt.
Vreemde mol ...
Ik denk dat het stukje met die kettingspanner eerder een afleidingsmanoeuvre was om Sam verdacht te maken. Welke mol gaat er nu niet voor zorgen dat hij in een goede positie zit om te saboteren. Ik zou als mol goed getraind hebben op dat fietsen, en telkens ervoor zorgen dat ik als eerste of tweede bij die proeven aankom (zoals Robin of Davey). Daarnaast zou ik bij de andere proeven ervoor gezorgd hebben dat ik niet moest lopen (Davey, Annelies of Eline), ik in dat busje zat of het alarm liet afgaan (Eline of Annelies), en bij die scrabble ofwel de rest tegenwerkte door ze te laten wachten (Eline), of gewoon rare woorden ging vormen (Robin of Annelies). Sam zit nooit in zo'n positie, dus voor mij is hij niet verdacht.
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 mar 2017, 21:45

 
nyckelpiga schreef:Maar als Sam de mol is, wat heeft hij dan te winnen door zijn ketting niet te herstellen? Hij heeft niets van invloed gehad op de rest van de proeven, want Davey, Bertrand en Robin waren hem telkens voor. Dat zou maar een rare mol zijn als hij gewoon als laatste ergens dan toekomt, Davey dan gewoon laat verder rijden zodat de proef toch nog kan slagen, en dan afvalt en Hans gewoon kan verder fietsen. Sam heeft ook nog niets gesaboteerd. Hij zong goed, heeft het alarm niet laten afgaan( wat hij best kon doen aangezien hij zo zat was), heeft in dat doolhof ook niets raars gedaan, en is de proef met dat balanceren ook gelukt.
Vreemde mol ...
Ik denk dat het stukje met die kettingspanner eerder een afleidingsmanoeuvre was om Sam verdacht te maken. Welke mol gaat er nu niet voor zorgen dat hij in een goede positie zit om te saboteren. Ik zou als mol goed getraind hebben op dat fietsen, en telkens ervoor zorgen dat ik als eerste of tweede bij die proeven aankom (zoals Robin of Davey). Daar...

Ik ben helemaal akkoord met jou. Volgens mij zijn veel van de tips die naar Sam leiden vals, of gewoon te opvallend in beeld gebracht om hem verdacht te maken. Of misschien wint hij het spel wel?
Gebruikersavatar

Rik04 mar 2017, 23:24

 122  Uma
Bakkieryer schreef:Neen, daar heb je gelijk in, zolang het programma geen aaneenschakeling wordt van té opvallende reclameboodschappen.
En opvallen doen ze wél degelijk, of niet ?
Decatlon heeft echter geen vestigingen in ZA, dus mogelijk werden er lokaal MTB's gehuurd en dan "aangepast" aan de productienoden..
Decathlon is wel aanwezig in ZA. Alleen hebben ze maar één winkel. In de buurt van Johannesburg. Niet zo dicht bij de locaties die tot nu toe gebruikt zijn.
http://www.decathlon-sports.co.za/stores
Gebruikersavatar

Jansen04 mar 2017, 23:32

 3423  Yens
Rik schreef:Decathlon is wel aanwezig in ZA. Alleen hebben ze maar één winkel. In de buurt van Johannesburg. Niet zo dicht bij de locaties die tot nu toe gebruikt zijn.
http://www.decathlon-sports.co.za/stores
Klopt, maar is zeker geen reden om ze niet van daar te laten komen. De auto's hebben ook allemaal nummerplaten uit Gauteng, Johannesburg regio.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12