Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

koen.verhegge02 mar 2017, 07:24

 2
wat als alle kandidaten de juiste mol op het spoor zijn ? dan is het enkel diegene met het juiste aantal vragen of de snelste die doorgaat maw de traagste valt af dus als kijker kan je dan nooit weten wie de mol is , enkel de kandidaten zullen het dan weten door foutje van de mol ofzo maar er zit een sterke redactie achter dit programma die het zodanig kunnen monteren dat je als kijker nooit kan weten wie de mol is , enkel achteraf kunnen ze een paar hints laten zien die tijdens de afleveringen genomen zijn maar das achteraf natuurlijk ..... :twisted:
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT02 mar 2017, 08:06

 767  Yens
koen.verhegge schreef:wat als alle kandidaten de juiste mol op het spoor zijn ? dan is het enkel diegene met het juiste aantal vragen of de snelste die doorgaat maw de traagste valt af dus als kijker kan je dan nooit weten wie de mol is , enkel de kandidaten zullen het dan weten door foutje van de mol ofzo maar er zit een sterke redactie achter dit programma die het zodanig kunnen monteren dat je als kijker nooit kan weten wie de mol is , enkel achteraf kunnen ze een paar hints laten zien die tijdens de afleveringen genomen zijn maar das achteraf natuurlijk ..... :twisted:
Hoe bedoel je dat wij het dan nooit kunnen weten? Het zou volgens mij juist echt wel opvallen als alle afvallers toevallig altijd dezelfde naam zeggen wie ze denken dat de mol is of was. Ik denk ook niet echt dat het realistisch is dat dat ooit gebeurd, maar het kan natuurlijk altijd, dus we mogen zeker nooit iets uitsluiten in 'De Mol'.
Gebruikersavatar

Ymineken02 mar 2017, 15:45

 39
Mollenjager-DT schreef:Hoe bedoel je dat wij het dan nooit kunnen weten? Het zou volgens mij juist echt wel opvallen als alle afvallers toevallig altijd dezelfde naam zeggen wie ze denken dat de mol is of was. Ik denk ook niet echt dat het realistisch is dat dat ooit gebeurd, maar het kan natuurlijk altijd, dus we mogen zeker nooit iets uitsluiten in 'De Mol'.
Gezien ze hoogst waarschijnlijk aan elke kandidaat opvallende zaken vragen over elke andere kandidaat zouden ze dat dus wel kunnen monteren dat het voor de kijker lijkt dat iedereen iemand anders denkt.

Nu denk ik ook dat de kans heel klein is dat iedereen doorheeft wie de mol is, dus denk niet dat we ons hier zorgen over moeten maken :p
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 mar 2017, 20:19

 1690  Sven
Wat mij wel opvalt is dat Sam en Hans helemaal niet verdacht zijn bij de anderen (of zo gemonteerd), het lijkt of ze hun verdachten uitspreken, maar geven enkel een tip wat ze die dag verdacht vonden. Allee, zo zie ik het, niets is wat het lijkt.
Gebruikersavatar

Laleia03 mar 2017, 11:55

 306
In seizoen 2 verdachten alle kandidaten of toch zo goed als dezelfde mol. Alleen spijtig voor hen dat het de verkeerde was.
:twisted: