Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

stefaan.vanloon03 mar 2017, 13:06

 3
Heel toevallig hebben wij iets ontdekt. Spielerei van 'Vier' of echte tips?
Na de befaamde aflevering van de 'pinguïns' draagt Ben Segers onmiskenbaar een trui ... met pinguïns. Dat staat als een paal boven water. Een duidelijke verwijzing naar de Mol. De trui lijkt erg op die van Hans in de aflevering vooraf. Maar op die van Hans staan pijltjes ipv pinguïns. Genoeg motief om eens verder te gaan graven.

De aflevering van Auwch lopen gelijk met die van De Mol (samen gestart). Opnieuw met wat goede wil vind ik dit: (Allemaal toeval of beetje spielerei of echte hints?)

In aflevering 1 slaat Ben een koffer van een BMW dicht met nummerplaat 1-PPG-872. Ze heeft veel weg van de nummerplaten in de Mol. Hoeft niets te betekenen, cijfercombinatie komt niet voor in de Mol.

In aflevering 4 gaan Ben en Axel eten bij Wout Bru in Schilde. Wat bevindt zich naast het restaurant van Bru, duidelijk te zien op Google Earth? Een horeca zaak 'Den Toren'. En dit juist na de aflevering van de Mol over 'onder Den Toren'.
Ook in aflevering 4 gaan Axel en Ben lunchen met Gert Verhulst en Hans Bourlon. Axel zegt letterlijk tegen Ben:
"Als Hans en Gert komen, moet jij Hans voor je rekening nemen'.

Waarschijnlijk betekent dit allemaal niets.
Gebruikersavatar

ONBEKEND03 mar 2017, 13:23

 
Klinkt toch allemaal zo toevallig niet meer. En voor zover ik gezien heb, zijn er 4 kandidaten waarvan we de nummerplaten niet gezien hebben (misschien doet dat er ook niet toe).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 14:21

 8153
stefaan.vanloon schreef:Heel toevallig hebben wij iets ontdekt. Spielerei van 'Vier' of echte tips?
Na de befaamde aflevering van de 'pinguïns' draagt Ben Segers onmiskenbaar een trui ... met pinguïns. Dat staat als een paal boven water. Een duidelijke verwijzing naar de Mol. De trui lijkt erg op die van Hans in de aflevering vooraf. Maar op die van Hans staan pijltjes ipv pinguïns. Genoeg motief om eens verder te gaan graven.

De aflevering van Auwch lopen gelijk met die van De Mol (samen gestart). Opnieuw met wat goede wil vind ik dit: (Allemaal toeval of beetje spielerei of echte hints?)

In aflevering 1 slaat Ben een koffer van een BMW dicht met nummerplaat 1-PPG-872. Ze heeft veel weg van de nummerplaten in de Mol. Hoeft niets te betekenen, cijfercombinatie komt niet voor in de Mol.

In aflevering 4 gaan Ben en Axel eten bij Wout Bru in Schilde. Wat bevindt zich naast het restaurant van Bru, duidelijk te zien op Google Earth? Een horeca zaak 'Den Toren'. En dit juist na de aflevering van de Mol over 'onder Den Toren'.
Ook in aflevering 4 gaan Axel en Ben lunchen met Gert Verhulst en Hans Bourlon. Axel zegt letterlijk tegen Ben:
"Als Hans en Gert komen, moet jij Hans voor je rekening nemen'.

Waarschijnlijk betekent dit allemaal niets.
Dat de makers hints in een ander programma steken zou ik echt flauw vinden. Ik heb geen TV maar wil De Mol niet missen. Speciaal voor De Mol rijd ik 20 minuten (heen en dus ook 20 terug) naar mijn dochter. Van Auwch heb ik nog nooit een aflevering gezien en ik ga echt geen TV kopen om naar alle programma's van Vier te kijken omdat ze daar MISSCHIEN een hint steken.
Gebruikersavatar

ONBEKEND03 mar 2017, 14:25

 
Ik ook niet hoor, dat programma interesseert me ook niet, dus ga er zeker ook niet speciaal naar kijken op zoek naar hints. En zou het ook maar raar vinden om hints in een ander programma te steken, doch is wel enorm toevallig dan.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mar 2017, 15:05

 767  Yens
Dat programma komt niet van dezelfde makers, dus volgens mij is dit gewoon allemaal puur toeval en gaan ze zeker geen tips in de andere programma's van VIER steken. In de interviews van vlak voordat het nieuwe seizoen van 'De Mol' begon, kon je ook al lezen dat de programmamakers zeiden dat buiten hen en een paar mensen van de montage (die trouwens alleen het programma 'De Mol' zelf monteren) niemand de identiteit van de mol kent. Het kan dan (volgens mij) ook echt wel totaal niet dat er in de reclame of in de andere programma's van VIER tips zitten naar de identiteit van de mol. Ze gaan het (volgens mij) echt niet riskeren dat andere mensen van de montage van de andere programma's van VIER dan ook nog eens de identiteit van de mol gaan kennen. Dat lijkt mij echt wel veel te onwaarschijnlijk.