Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Janneman06 mar 2017, 14:48

 50  Yens
aikoo.altitude schreef:Wat mij meer interesseert zijn die twee bordeaux kleurige zaken die onderin de kast staan, net onder de twee asbakjes. Kan er mssn iemand duidelijk zien of dit aldanniet figuren zijn? Ik kan helaas nt inzoomen hier..
Ik zie hier ook niets speciaal in, volgens mij zijn het gewoon een soort van opgevouwen zeilen of opbergzakken.
Gebruikersavatar

OrthoMol06 mar 2017, 20:13

 219
janne.adams schreef:Ik zie hier ook niets speciaal in, volgens mij zijn het gewoon een soort van opgevouwen zeilen of opbergzakken.
Vanop afstand zie ik hier precies wel iets van figuren in mr zeker ben ik ( nog ) nt, seffens ns aan mn man vragen. Vier ogen zien altij meer dan twee 💡 Als ik me ergens in vastbijt....
Gebruikersavatar

cédric.soete06 mar 2017, 21:28

 5
Zou het ooit al eens gebeurd zijn dat er 2 mollen zijn? In andere landen ofzo?
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 22:25

 3483  Uma
cédric.soete schreef:Zou het ooit al eens gebeurd zijn dat er 2 mollen zijn? In andere landen ofzo?
Ik heb natuurlijk geen info kunnen vinden over alle afleveringen van alle landen kunnen vinden, maar er is bij mijn weten nooit een reeks met 2 mollen geweest.
Gebruikersavatar

OrthoMol08 mar 2017, 09:48

 219
Masterofsuspence schreef:Roze pinguins??
Die pinguins komen vaam terug...
OEF ik ben dus nt de enige die de grimas van deze diertjes erin ziet, en zoals net gezegd verschijnen ze op regelmatige basis als hint id afleveringen. Dat kan enkel maar verwijzen naar bepaalde kandidaten uiteraard >
Hans werd net geelimineerd dus op hem nt langer van toepassing, Davey die het initiatief nam met het voorstel tot het maken van een pinguin, Eline die het dan vervaardigde, en Robin die het vrvlgs beruchte 'Mol'bordje toonde omdat hij het zogenaamd ni herkende..en ik vanuit mn zetel die direct tegen mn man vertelde dat het leek op een vogel of pinguin - want deze laatste heeft net zo'n gelijkaardige neerwaartse vleugels. Hans voegde zelfs nog een vlieggebaar bij.. 🙂
Gebruikersavatar

OrthoMol08 mar 2017, 09:50

 219
cédric.soete schreef:Zou het ooit al eens gebeurd zijn dat er 2 mollen zijn? In andere landen ofzo?
Da lijkt me heel onwaarschijnlijk, toch? Er kunnen er zoveel mollen als ze willen, er bestaat ih spel mr één De mol imo
Gebruikersavatar

Kobe08 mar 2017, 17:45

 429
aikoo.altitude schreef:Da lijkt me heel onwaarschijnlijk, toch? Er kunnen er zoveel mollen als ze willen, er bestaat ih spel mr één De mol imo

Ja, puur qua programma gaat het ook niemeer he: De mol, Wie is de mol, één van jullie is de mol,...
Gebruikersavatar

Taupie0208 mar 2017, 22:20

 53
Heeft Gilles ook niet gezegd in de vorige aflevering waarbij hij aan elk van de kandidaten vraagt of hij de mol is en alle kandidaten negatief antwoorden, iets in de genre van : "dat kan natuurlijk niet. EEN van jullie heeft net staalhard gelogen." Een van jullie, dus is er toch wel degelijk maar 1 mol.
😉
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 22:29

 3483  Uma
Taupie02 schreef:Heeft Gilles ook niet gezegd in de vorige aflevering waarbij hij aan elk van de kandidaten vraagt of hij de mol is en alle kandidaten negatief antwoorden, iets in de genre van : "dat kan natuurlijk niet. EEN van jullie heeft net staalhard gelogen." Een van jullie, dus is er toch wel degelijk maar 1 mol.
😉
staalhard ??? wie werkt er met staaltjes?
Juist, ja - de laborant: Robin. Ik ben alvast overtuigd 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 22:37

 8153
ex-molinator schreef:staalhard ??? wie werkt er met staaltjes?
Juist, ja - de laborant: Robin. Ik ben alvast overtuigd 😎
Dju toch! Davey werkt met hout, niet met staal!
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2017, 22:44

 3423  Yens
chicawah schreef:Dju toch! Davey werkt met hout, niet met staal!
Staaltjes hout? 🙂