Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

beagle05 mar 2017, 11:11

 77
Vinden jullie dat video-fragment op Vier/deMol nu ook zo bizar?

Robin vertelt doodleuk aan Davey in Zuid Afrika hoe zijn kinderen lachten dat hun papa dan in "Tegen de Sterren op" zou komen.
Waarna R nog eens zijn "emotionele" kant als "den bleiter" in de verf zegt.
Wie vertelt er nu in godsnaam aan zijn kinderen dat hij gaat meedoen aan De Mol voor zijn vertrek? Wat met de geheimhouding? Werd er vorig jaar niet opgesmeerd dat de kandidaten zelfs binnen intieme kring een dik rookscherm moesten opbouwen voor hun afwezigheid tijdens de opnamen?
Ik weet dat het menselijk is dat je dit toch doorvertelt, maar aan je (kleine?) kinderen?...
Hoe klein is de kans dat het papa-in-de-mol verhaal niet wordt doorverteld aan de vriendjes?
Tenzij dat verhaal weer in een context hoort van " stel je voor dat ik zou meedoen aan de mol... " of zo, en gemanipuleerd door de montage.... maar waarom dit dan posten?
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2017, 11:27

 3423  Yens
beagle schreef:Vinden jullie dat video-fragment op Vier/deMol nu ook zo bizar?
Over welk videofragment gaat het? Kan je een link posten?
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2017, 11:51

 3423  Yens
sherlock schreef:http://www.vier.be/demol/videos/papa-ze ... op/2550493
Dank je wel, had dit nog niet gezien 🙂.
Inderdaad frappant niet? Als hij effectief gedaan heeft wat hij hier zegt en zijn kinderen er over ingelicht heeft, dan kan hij volgens mij niet de mol zijn. Als dit een leugen is, dan getuigt dat toch echt wel van heel veel branie.

En het woord "branie" gekoppeld aan Robin? No way!
Gebruikersavatar

stef.deroeck05 mar 2017, 11:54

 14  Nele
Ze mogen zeggen dat ze aan het programma meewerken. Over de afloop moeten ze zwijgen, dacht ik.
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2017, 11:58

 3423  Yens
stef.deroeck schreef:Ze mogen zeggen dat ze aan het programma meewerken. Over de afloop moeten ze zwijgen, dacht ik.
Ik meen me te herinneren dat ze 1 persoon in vertrouwen mogen nemen, maar verder niet... Dat lijkt me ook logisch. De persoon die ze in vertrouwen nemen is dan ook de persoon die morgen op bezoek komt 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mar 2017, 19:54

 8153
Zelfs al zou ik het aan een man of 5 mogen vertellen, ik zou het niet eens doen.
En aan kinderen zou ik het absoluut nooit vertellen. Voor je het weet praten die hun mond voorbij.
Gebruikersavatar

Kobe05 mar 2017, 20:53

 429
eveline.vanhemel schreef:Dank je wel, had dit nog niet gezien 🙂.
Inderdaad frappant niet? Als hij effectief gedaan heeft wat hij hier zegt en zijn kinderen er over ingelicht heeft, dan kan hij volgens mij niet de mol zijn. Als dit een leugen is, dan getuigt dat toch echt wel van heel veel branie.

En het woord "branie" gekoppeld aan Robin? No way!

Waarom niet de mol? Als hij de mol is, moet hij wss veel naar de makers van 4 enzo gaan, vandaar dat hij het zijn kinderen gewoon eerlijk gezegd heeft? En mss zijn Robins 'kinderen' al jongvolwassen of zelfs ouder... Robin is toch niet zoo jong meer?
Gebruikersavatar

lindsay.degros06 mar 2017, 09:21

 8
Lijkt mij toch dat je iets moet vertellen.
Ik kan hier moeilijk tegen mijn vriend en kinderen zeggen dat ik even weg ben voor een geheime missie?!
Gebruikersavatar

Appel Sien06 mar 2017, 09:25

 1
Als zijn kinderen "Tegen de sterren op" kennen, zullen ze al wel wat groter zijn, denk ik. Toch blijft het idd vreemd dat hij hen dat zou verteld hebben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 10:00

 8153
lindsay.degros schreef:Lijkt mij toch dat je iets moet vertellen.
Ik kan hier moeilijk tegen mijn vriend en kinderen zeggen dat ik even weg ben voor een geheime missie?!
Ik zou dan zeggen dat ik wegga om mee te doen aan een wedstrijd of TV-programma zonder meer in detail te gaan.
Mijn kinderen zijn het huis uit, dat is gemakkelijker om niets te vertellen.