Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

nyckelpiga05 mar 2017, 16:00

 69
Ik merkte daarnet iets op in de volgorde waarin ze de kandidaten tonen als ze de vragen moeten invullen.
In aflevering 1 krijg je dit: Sam, Eline, Bertrand, Robin, Bouba, Davey, Marzena, Jolien, Jessica (Jessica ligt eruit).
Aflevering 2: Annelies, Bouba, Marzena, Davey, Eline, Annelies, Bertrand, Hans, Robin, Jolien en Bouba (Jolien en Bouba liggen eruit). In aflevering 3 is het al moeilijker, omdat de laatste niet vertrekt, maar de voorlaatste er dan uit lag.
Hier heb ik dit: Robin, Bertrand, Davey, Annelies, Hans, Marzena, Bertrand, Sam, Hans, Eline (misschien had Eline het rode scherm of Robin), en in aflevering 4 is het omgekeerd en komt de afvaller als eerste: Bertrand, Davey, Annelies, Eline, Hans, Robin, Sam.
Misschien is dit wel een hint, en hebben ze het na aflevering 3 omgewisseld en is het nu de eerste die we zien die de vragen invult die naar huis gaat?
Ik ga er morgen nog eens op letten, want als het weer zo is, dan kan dit wel een hint zijn voor wie de afvaller is.
Daarnaast merkte ik ook dat Annelies en Eline toch wel altijd in de buurt zitten van de volgende afvaller, maar aangezien ze dat bij Hugo al hebben gedaan denk ik niet dat dit nu weer zo zal zijn.
Gebruikersavatar

ONBEKEND05 mar 2017, 16:05

 
Zelfs al zou dat zo zijn, dan weten we daar toch enkel mee wie 2 minuten later gaat afvallen? En dat krijgen we dan sowieso 2 minuten later zelf te zien.
Gebruikersavatar

nyckelpiga05 mar 2017, 16:29

 69
Ja ik weet dat we er niets veel aan hebben (als het al een hint is), maar ik vond het gewoon raar dat het nu al een paar keer is voorgevallen.
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 08:42

 3423  Yens
De hint wie ging afvallen zat in het begin van het programma. Bij het tonen van de overgebleven kandidaten, was de volgorde:
Eline (24), Sam (24), Davey (28), Robin (43), Bertrand (31), Hans (53), Annelies (58).
Bertrand stond dus niet correct in het rijtje (gerangschikt op leeftijd).
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 mar 2017, 18:16

 767  Yens
eveline.vanhemel schreef:De hint wie ging afvallen zat in het begin van het programma. Bij het tonen van de overgebleven kandidaten, was de volgorde:
Eline (24), Sam (24), Davey (28), Robin (43), Bertrand (31), Hans (53), Annelies (58).
Bertrand stond dus niet correct in het rijtje (gerangschikt op leeftijd).
Inderdaad, amai zeg, super goed gevonden, echt waar! Proficiat! Als het is zoals jij het zegt (we kunnen immers ook zoiets bedenken (of zien) voor de andere (vorige) afleveringen) dan zou er inderdaad in elke aflevering aan het begin van de aflevering (bij de voorstelling van de kandidaten) een (heel) duidelijke tip kunnen zitten over wie er op het einde van die aflevering naar huis gaat, maar ja, natuurlijk, wat ben je daar dan eindelijk mee? We zien het iets meer dan een uur later toch en het is toch veel leuker en spannender om in volle spanning en adrenaline op het puntje van je stoel te zitten bij de eliminatie op het einde van de aflevering en bang af te wachten of jouw favoriet of (!het belangrijkste!) dat jouw mol niet naar huis gaat, dan dat je het al weet vanaf het begin van de aflevering en dat er dus helemaal totaal geen spanning meer aan is bij de eliminatie op het einde van de aflevering. Ik ga dus zeker niet zoeken naar een tip aan het begin van de 5de aflevering straks, omdat ik het dan liever nog niet op voorhand weet en ik dan met veel spanning en adrenaline naar de eliminatie kan kijken straks.
Gebruikersavatar

masterveecee06 mar 2017, 18:30

 3547  Sven
eveline.vanhemel schreef:De hint wie ging afvallen zat in het begin van het programma. Bij het tonen van de overgebleven kandidaten, was de volgorde:
Eline (24), Sam (24), Davey (28), Robin (43), Bertrand (31), Hans (53), Annelies (58).
Bertrand stond dus niet correct in het rijtje (gerangschikt op leeftijd).
allé, als de redactie dit ziet, passen ze de montage even aan ^^
nee, goed gevonden. Is dat al voor de vorige aflevering ook van doen?
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 18:34

 3423  Yens
masterveecee schreef:allé, als de redactie dit ziet, passen ze de montage even aan ^^
nee, goed gevonden. Is dat al voor de vorige aflevering ook van doen?
Betwijfel of ze dat nog eens gaan doen 🙂. Hadden ze bij de tweede aflevering niet Bouba en Jolien vooraan gezet?
Dus kan niet slecht zijn om te kijken wat ze vandaag met de volgorde gaan doen 🙂.
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 18:40

 3423  Yens
Er zat trouwens in die volgorde nog een andere "anomalie" 🙂.
In feite zou Sam vooraan moeten staan en dan Eline omdat Sam op 2 juli verjaart en Eline op 24 april, in 1992 vanzelfsprekend.
Foutje of toch een vingerwijzing naar iets? 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 18:42

 3483  Uma
nyckelpiga schreef:...
Aflevering 2: Annelies, Bouba, Marzena, Davey, Eline, Annelies, Bertrand, Hans, Robin, Jolien en Bouba (Jolien en Bouba liggen eruit).
In aflevering 3 is het al moeilijker, omdat de laatste niet vertrekt, maar de voorlaatste er dan uit lag.
Hier heb ik dit: Robin, Bertrand, Davey, Annelies, Hans, Marzena, Bertrand, Sam, Hans, Eline (misschien had Eline het rode scherm of Robin), ...
Eerlijk gezegd snap ik er totaal niets van, noch van de volgorde in het bericht, noch van het verband met de eliminatie?