Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ONBEKEND12 mar 2017, 17:48

 
matthias.bouquet schreef:Hoewel ik het niet meteen de waarschijnlijkste connectie vind, had ik wel dankbaarder moeten zijn voor je bijdrage. Sorry.

😉 ik zoek er ook maar op los hoor, weet ook wel dat het niet altijd logisch is 😉
Gebruikersavatar

Molière12 mar 2017, 17:52

 92
eveline.vanhemel schreef: Als hij zich echter bedreigd voelt, dan toont hij zijn opvallende ondervleugels:

[ external image ]
Die kleur komt me bekend voor.
Gebruikersavatar

Jansen12 mar 2017, 18:02

 3423  Yens
Molière schreef:Die kleur komt me bekend voor.
Robijnrood zeker? Maar ondertussen werd er vastgesteld dat het een ander soort sprinkhaan (Phymateus Leprosus) was die getoond werd, en die heeft niet zo'n mooie ondervleugels:

[ external image ]

Dus, bye bye tip 😉
Gebruikersavatar

Molière12 mar 2017, 18:14

 92
eveline.vanhemel schreef:Robijnrood zeker? Maar ondertussen werd er vastgesteld dat het een ander soort sprinkhaan (Phymateus Leprosus) was die getoond werd, en die heeft niet zo'n mooie ondervleugels:

[ external image ]

Dus, bye bye tip 😉
Inderdaad.
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 mar 2017, 18:21

 1690  Sven
matthias.bouquet schreef:Dank u wel, ik zat ernaast.
Heb het beeld eens stilgezet. Je ziet er zo eentje stilzitten, en de andere 10 wriemelen er naartoe.
De mol, en de kandidaten die hem proberen te ontmaskeren? Of gewoon toeval, vonden ze het leuk om er wat sprinkhanen in te steken.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet12 mar 2017, 18:46

 171
eveline.vanhemel schreef:Robijnrood zeker?
Het is wel best grappig om te zien dat zowel het Robin- als het Daveykamp die veronderstelde hint van het frequente gebruik van rood naar zich toe proberen te trekken. 😂
Gebruikersavatar

Jansen12 mar 2017, 19:14

 3423  Yens
matthias.bouquet schreef:Het is wel best grappig om te zien dat zowel het Robin- als het Daveykamp die veronderstelde hint van het frequente gebruik van rood naar zich toe proberen te trekken. 😂
Inderdaad, en dat andere forumleden die in geen van beide kampen zitten die tips aanbrengen 😂
Gebruikersavatar

Molière12 mar 2017, 19:49

 92
matthias.bouquet schreef:Het is wel best grappig om te zien dat zowel het Robin- als het Daveykamp die veronderstelde hint van het frequente gebruik van rood naar zich toe proberen te trekken. 😂
Doe ik niet hoor, was maar een detail waar ik te rap op ben gesprongen.
Gebruikersavatar

skred12 mar 2017, 20:32

 110  Uma
volgens mij de meest logische verwijzing naar rood is naar robin (roodborstje).... maar ik weiger me zelfs met aflevering 6 in het vooruitzicht in een tunnel steken... een bewijs ervan is mijn zeer lage score op de app.... het is maar een spel zeker he ( al lijkt het mijn leven redelijk te beheersen te laatste tijd... :roll: )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2017, 23:23

 8153
ex-molinator schreef:Maar hij had wel zichzelf kunnen uitschakelen (en dus Carine ook). Nu ja, hij had er niet aan die optie gedacht (waar ik wel kan inkomen)..
Familiedrama in De Mol 😲