Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

beagle07 mar 2017, 11:55

 77
"
Robin : we zitten op de tweede verdieping dacht ik of is het de derde ?
Annelies : tweede
Robin : derde
"

Dit gebeurt in bijzijn van Sam en Eline, die normaal gezien ook weten op welke verdieping ze zijn.
Davey en Hans komen op de juiste plaats en weten dus achteraf ook welke verdieping juist is.

Hebben we hier te maken met 2 kandidaten die zich verdacht willen maken?
Wil Robin "saboteren" en verbetert Annelies in een spontane reactie?
Wil Annelies verwarring zaaien gezien Robin's twijfel?
Gewoon menselijk vergissen onder spanning?

Test kandidaat Annelies Robin's molgehalte ?
Test kandidaat Robin Annelies' molgehalte ?
Word er een molpoging gesaboteerd? Wie door wie?

Het kan weer alle kanten op...... en dit is maar een detail in de ganse aflevering... :roll:
Gebruikersavatar

Laleia07 mar 2017, 12:15

 306
Ik vond dit ook een frappant moment.
Robin zit te twijfelen tussen tweede of derde, maar van zodra Annelies tweede zegt, geeft hij derde door. Alsof wat zij zegt nooit juist kan zijn.
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2017, 12:17

 3547  Sven
Ze zijn wel geblinddoekt naar boven gebracht, is dus op het gevoel te bepalen

[ external image ]
Gebruikersavatar

Frolva07 mar 2017, 12:41

 2204
masterveecee schreef:Ze zijn wel geblinddoekt naar boven gebracht, is dus op het gevoel te bepalen
Kopt.

En ik had ook niet de indruk dat de proef erin bestond dat Hans en Davey in het gebouw nog op zoek zouden moeten gaan naar hun medekandidaten, maar dat ze gewoon het juiste gebouw moesten vinden (daarom is het aantal verdiepingen misschien wel relevant, om het gebouw van ver te kunnen zien).
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mar 2017, 13:07

 3483  Uma
Frolva schreef:Kopt.

En ik had ook niet de indruk dat de proef erin bestond dat Hans en Davey in het gebouw nog op zoek zouden moeten gaan naar hun medekandidaten, maar dat ze gewoon het juiste gebouw moesten vinden (daarom is het aantal verdiepingen misschien wel relevant, om het gebouw van ver te kunnen zien).
Dat was een inkoppertje hé 😉