Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2017, 09:37

 8153
itchy.tzekrallo schreef:Moet maar eens gaan kijken in Afrikaanse woorden, 16 ( de laatste posts) en zien bij Nr. 63251 van mij en 63335 van Moldedju.
Ik denk dat je je zodanig op Annelies focuste en alle andere argumenten die in de richting van Eline konden wijzen niet meer echt registreerde.
Maar ja, vijgen na pasen
Inderdaad, het werd al vermeld. Maar ik was blind als een mol toen...
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle03 apr 2017, 09:38

 263
chicawah schreef:Geen idee of iemand dit nog zal lezen, maar bij deze:

Vandaag nog (maar) eens teruggekeken naar de Elektroproef.
Zoals al opgemerkt staat Eline na afloop te "roefelen" in de bladen en ligt op een bepaald moment het blad met "afspraak" bovenaan.

Maar wat mij (nu, te laat) opviel:
Er is een bordje "pak" en een bordje "mol". Boven de bordjes hangt het strookiesschilderij. Als je het midden neemt van "pak" en "mol" zie je 2 tinten geel. Eline draagt een gele top die qua tint het midden houdt tussen de 2 stroken geel. Op een bepaald ogenblik staat ze precies tussen "pak" "mol" en de 2 stroken geel.

Nu ja, achteraf is alles gemakkelijk en nu we weten wie de mol is, is het geen tunnelvisie meer maar een kwestie van hineininterpretierung 😉
Ik heb die 'pak mol' hier al eens gesuggereerd, en zelfs op 2 threads, maar toen is daar geen reactie op gekomen 😉 :? :drunken:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2017, 10:48

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik heb die 'pak mol' hier al eens gesuggereerd, en zelfs op 2 threads, maar toen is daar geen reactie op gekomen 😉 :? :drunken:
Ik denk dat er wel reactie kwam en dat pak en mol in verband werden gebracht met het schilderij, maar dat was in de "rode periode" en dus werd de link met Eline niet gelegd 😉
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21