Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Taupe07712 mar 2017, 19:53

 767  Yens
marc.degroote schreef:ben eens gaan kijken. als VIER twee woorden op twitter zet dat niet te zien zijn in de aflevering. dan zou dat iets kunnen te betekenen hebben. als die woorden samen stripverhaal betekenen dan kan het zijn dat sam de mol is want er bestaat een stripverhaal "SAM".
Staat een aantal pagina's geleden ook al vermeld.
Echter Sam is niet de mol.
Mogelijk wel de winnaar? Maar anderen zien dan weer Eline of Davey winnen ...
Gebruikersavatar

Holmes12 mar 2017, 19:55

 395
marc.degroote schreef:ben eens gaan kijken. als VIER twee woorden op twitter zet dat niet te zien zijn in de aflevering. dan zou dat iets kunnen te betekenen hebben. als die woorden samen stripverhaal betekenen dan kan het zijn dat sam de mol is want er bestaat een stripverhaal "SAM".
Er bestaat natuurlijk ook het stripverhaal "ROBIN Hoed"...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robin_Hoed
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 09:36

 8153
Bestaat er nergens een strip "Annelies in Wonderland"? 😉
Gebruikersavatar

Mola Lisa13 mar 2017, 14:10

 328  Uma
In De Standaard lees ik als ze het over Robin : " Hij moffelt een woordenboek weg om de gps'en uit te schakelen onder zijn arm, Sam ziet dat niet omdat hij te fel discussieert met Davey". Heeft iemand van jullie dit opgemerkt ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 14:20

 8153
tsjoep schreef:In De Standaard lees ik als ze het over Robin : " Hij moffelt een woordenboek weg om de gps'en uit te schakelen onder zijn arm, Sam ziet dat niet omdat hij te fel discussieert met Davey". Heeft iemand van jullie dit opgemerkt ?
Interessant. Ik heb 2x de aflevering gezien en dat niet opgemerkt maar ik ga proberen om straks nog eens te kijken.
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2017, 14:26

 3423  Yens
tsjoep schreef:In De Standaard lees ik als ze het over Robin : " Hij moffelt een woordenboek weg om de gps'en uit te schakelen onder zijn arm, Sam ziet dat niet omdat hij te fel discussieert met Davey". Heeft iemand van jullie dit opgemerkt ?
Was Sam dan aan de telefoon met Davey? Ik dacht dat Robin de telefoon had?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 14:47

 8153
eveline.vanhemel schreef:Was Sam dan aan de telefoon met Davey? Ik dacht dat Robin de telefoon had?
Daarnet snelsnel even de beelden van de elektroproef opnieuw bekeken. Sam telefoneert niet. Ik heb ook niet gezien dat Robin een woordenboekje wegmoffelt.
Gebruikersavatar

Mola Lisa13 mar 2017, 14:53

 328  Uma
chicawah schreef:Daarnet snelsnel even de beelden van de elektroproef opnieuw bekeken. Sam telefoneert niet. Ik heb ook niet gezien dat Robin een woordenboekje wegmoffelt.

Het zoveelste bewijs dat je niet alles moet geloven wat er in de krant verschijnt :roll: ? Nochtans De Standaard gaat toch door voor een kwaliteitsvolle krant, dacht ik ...
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2017, 14:57

 3423  Yens
chicawah schreef:Daarnet snelsnel even de beelden van de elektroproef opnieuw bekeken. Sam telefoneert niet. Ik heb ook niet gezien dat Robin een woordenboekje wegmoffelt.
Man, man, en zo'n uitspraak staat dan in De Standaard? Ofwel is de journalistiek in ons landje helemaal naar de kl* (sorry) ofwel probeert er iemand ons op een extreem belachelijke manier op een verkeerd been te zetten...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 15:01

 8153
tsjoep schreef:Het zoveelste bewijs dat je niet alles moet geloven wat er in de krant verschijnt :roll: ? Nochtans De Standaard gaat toch door voor een kwaliteitsvolle krant, dacht ik ...
Misschien hebben ze het klakkeloos overgenomen van HLN? 😉
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21