Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2017, 12:16

 3423  Yens
herbivoor schreef:Dat ga ik niet ontkennen. Bekijk gerust eens onderstaande links, ze liggen allemaal erg dicht bij elkaar.

http://www.color-hex.com/color/a37295
http://www.color-hex.com/color/b37295
http://www.color-hex.com/color/c37295
http://www.color-hex.com/color/d37295
http://www.color-hex.com/color/e37295
http://www.color-hex.com/color/f37295
Inderdaad, allemaal variaties tussen violet en roze vind ik 🙂 Maar met wie moeten we die kleur dan in verband brengen? De enige die een molboekje in (ongeveer) die kleur had, was Jessica...
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 13:16

 
Jessica is de mol?! 😲


Was goed bedacht om naar de kleurcodes te kijken, maar op de molboekjes slaat het dus alvast niet, maar wat wel.....
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo10 mar 2017, 14:03

 129
Ik heb een waarschijnlijk absurde theorie ontwikkeld te wijten aan acuut molkoorts maar ik ga ze toch maar delen:
Stel- de makers hebben zoiets gemaakt als hints naar de hint ( mindfuck remember)
de scrabbleproef: iedereen is aan het zoeken naar woorden, de M is er niet, moet een reden hebben.
dan- de proef met de Afrikaanse woorden en wij zijn er weer bezig met zoeken naar woorden. Misschien moet er een Afrikaans woord gevonden worden en misschien heeft een smart iemand dat al heel rap gevonden: Pikkewijn ,
want dit word zal omgekeerd toch vertaald worden als " wijndief" en nu is dat toch per toeval(?) ook nog gebeurd, gefilmd en openbaar gemaakt. Blijf het raar vinden want het heeft geen entertainmentwaarde aan zich.
Waarom is in de andere proef een pinguïn als dier gekozen? Zal je niet eerder een leeuw of een olifant verwachten in S.A.?
Ergens valt die toch uit de toon. En daarvoor was er een proef met dieren: 1. dieren - 2. pinguïn-3. word- 4. vertaling Nederlands/ Afrikaans. Vrees dat ik zot word :mrgreen:
Trouwens, vorig jaar heeft iemand ook heel vroeg de G in de duim gezien, misschien is het nu ook zo gegaan met de pikkewijn?
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 14:17

 
Ik heb ook al zoiets zitten denken, zouden de hints niet een hint zijn naar 1 grote hint :?

Maar wat hebben we dan al...dat met zekerheid een verborgen tip is....

de M uit de scrabbe
het woord HINT uit de scrabble
de 3 of 4 x woordwaarde
Monet of Manet
strookiesverhaal

Dan minder zeker of er echt een hint in zit verscholen, maar mogelijks wel:

de nummerplaat
rood
tenor
de S waar de tunnel op uit kwam

wat nog?
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mar 2017, 14:17

 3483  Uma
itchy.tzekrallo schreef:...
Waarom is in de andere proef een pinguïn als dier gekozen? Zal je niet eerder een leeuw of een olifant verwachten in S.A.?
Ergens valt die toch uit de toon. En daarvoor was er een proef met dieren: 1. dieren - 2. pinguïn-3. word- 4. vertaling Nederlands/ Afr...
Pinguïns vallen helemaal niet uit de toon in ZA hoor (trouwens pinguïns vind je enkel in het Zuidelijk halfrond).
Gebruikersavatar

Frolva10 mar 2017, 14:18

 2204
Heerlijke post (van ITCHY.TZEKRALLO), maar ik begrijp er niets van. :oops:


Wie is volgens jou de mol?
Gebruikersavatar

Moldedju10 mar 2017, 14:27

 507  Yens
sandra.impe schreef:Ik heb ook al zoiets zitten denken, zouden de hints niet een hint zijn naar 1 grote hint :?

Maar wat hebben we dan al...dat met zekerheid een verborgen tip is....

de M uit de scrabbe
het woord HINT uit de scrabble
de 3 of 4 x woordwaarde
Monet of Manet
strookiesverhaal

Dan minder zeker of er echt een hint in zit verscholen, maar mogelijks wel:

de nummerplaat
rood
tenor
de S waar de tunnel op uit kwam

wat nog?
De p waar de tunnel vertrok en die niet op het plannetje van de kandidaten stond.
afspraak of molafspraak
De code van de muis
Gebruikersavatar

wim.geuens10 mar 2017, 14:29

 57  Uma
itchy.tzekrallo schreef:Ik heb een waarschijnlijk absurde theorie ontwikkeld te wijten aan acuut molkoorts maar ik ga ze toch maar delen:
Stel- de makers hebben zoiets gemaakt als hints naar de hint ( mindfuck remember)
de scrabbleproef: iedereen is aan het zoeken naar woorden, de M is er niet, moet een reden hebben.
dan- de proef met de Afrikaanse woorden en wij zijn er weer bezig met zoeken naar woorden. Misschien moet er een Afrikaans woord gevonden worden en misschien heeft een smart iemand dat al heel rap gevonden: Pikkewijn ,
want dit word zal omgekeerd toch vertaald worden als " wijndief" en nu is dat toch per toeval(?) ook nog gebeurd, gefilmd en openbaar gemaakt. Blijf het raar vinden want het heeft geen entertainmentwaarde aan zich.
Waarom is in de andere proef een pinguïn als dier gekozen? Zal je niet eerder een leeuw of een olifant verwachten in S.A.?
Ergens valt die toch uit de toon. En daarvoor was er een proef met dieren: 1. dieren - 2. pinguïn-3. word- 4. vertaling Nederlands/ Afr...
De pinguin komt nog meerdere malen terug.
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 14:32

 
Moldedju schreef:De p waar de tunnel vertrok en die niet op het plannetje van de kandidaten stond.
afspraak of molafspraak
De code van de muis

Klopt, alleen denk ik dat mol-afspraak gewoon duid op de aflevering van volgende week en niet bepaald een hint is naar de identiteit van de mol. die 2 woorden hingen ook gewoon op tussen alle andere woorden, waarvan nog 8 andere die ze niet moesten zoeken. Strookiesverhaal echter hing niet eens tussen de woorden in die kamer.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo10 mar 2017, 14:35

 129
Mijn mol is nog altijd Davey en hij heeft toch de wijn" gepikt".

Ik ben gewoon aan het zoeken naar hints die door de gewone kijker ook gevonden kunnen worden.
Het kan toch niet de bedoeling zijn urenlang te scrabbelen of zo.
Trouwens, nog iets: iemand heeft hier ook het Afrikaanse word voor stripverhaal naar voren gebracht. Een stripverhaal ontvouwt zich beeld na beeld en zo gaat het ergens toch ook met de mogelijke hints je moet ze aan mekaar linken.

thuis denken ze al dat ik gaga wordt - so be it
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 14:37

 
Om die M die maar bij 1 team zat, of die S waar de tunnel op uit komt op te merken, moest je heus niet uren scrabbelen hoor 😉 met beetje aandachtigheid was dat makkelijk te spotten.
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2017, 14:40

 3423  Yens
itchy.tzekrallo schreef:thuis denken ze al dat ik gaga wordt - so be it
Niks van aantrekken 😉. Hier krijg ik meerdere keren te horen: "zit je nu nog altijd op dat forum?" en dan antwoord ik daarop: "en zit jij nog altijd datzelfde spelletje te spelen?" 😃
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21