Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 17:39

 
laura.verstraeten schreef:Devy draagt altijd eenpet met de eerste letter van de kandidaten dat weg gaat
Verklaar es aub?
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2017, 18:02

 3423  Yens
annie.delen schreef:En vermoedelijk hebben de makers van het programma hier hun inspiratie gehaald

https://www.wsc-langdorp.be/Ontspanning ... orden.html
Opnieuw, goed gevonden Annie 🙂. Inderdaad kans bij dat ze tijdens de voorbereiding op deze site zijn terecht gekomen.
Met naar de lijst te kijken, kwam er weer iets in mijn gedachten: vlakvark = wrattenzwijn... We zien zo'n beest ook als de kandidaten samen met hun familieleden aan tafel zitten 🙂. Bij wie stond dat beest nu ook al weer?
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 18:11

 
eveline.vanhemel schreef:Opnieuw, goed gevonden Annie 🙂. Inderdaad kans bij dat ze tijdens de voorbereiding op deze site zijn terecht gekomen.
Met naar de lijst te kijken, kwam er weer iets in mijn gedachten: vlakvark = wrattenzwijn... We zien zo'n beest ook als de kandidaten samen met hun familieleden aan tafel zitten 🙂. Bij wie stond dat beest nu ook al weer?
Bij Annelies
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 mar 2017, 18:28

 1690  Sven
sandra.impe schreef:Klopt, alleen denk ik dat mol-afspraak gewoon duid op de aflevering van volgende week en niet bepaald een hint is naar de identiteit van de mol. die 2 woorden hingen ook gewoon op tussen alle andere woorden, waarvan nog 8 andere die ze niet moesten zoeken. Strookiesverhaal echter hing niet eens tussen de woorden in die kamer.
Ik denk ook niet dat die molafspraak iets anders is dan de blind date met de mol volgende x. Maar wel het strookiesverhaal dat ze verkeerd naar ons toe tippen. En dan die P die wel op ons, maar niet op hun plannetje stond.
Ik zal eens zien in de andere afleveringen of we daar ook nog "verkeerde" tips krijgen. Ze doen dat toch niet voor niks, dat zij volgens mij wel degelijk hints naar de kijker toe.
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2017, 18:36

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Ik zal eens zien in de andere afleveringen of we daar ook nog "verkeerde" tips krijgen. Ze doen dat toch niet voor niks, dat zij volgens mij wel degelijk hints naar de kijker toe.
De ZZA nummerplaat in de eerste aflevering is er ook eentje denk ik.
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 18:38

 
Hmmmmm M en P: merg en pijp......toch een betekenis?
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 18:44

 
Ik geraak niet veel verder dan S van Sam, M van merg en P van pijp, mergpijp voor zijn hond?

Al vind ik dit zelf een heel vreemde tip.
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 mar 2017, 18:45

 1690  Sven
sandra.impe schreef:Hmmmmm M en P: merg en pijp......toch een betekenis?
Bijvoorbeeld. En als we die in de laatste 2 afleveringen gezien hebben, zouden die er ook zijn in de vorige? Hier is al zoveel geplaatst, iemand kan het al opgemerkt hebben, maar is er verder geen aandacht aan besteed?
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 18:49

 
Ben nog volop aan het zoeken in de andere afleveringen, al heb ik al meerdere keren herbekeken en nog niks gevonden dat een duidelijke hint is (enkel vermoedelijke).

Alleen nu in de laatste aflevering is Manet en Monet zeker een tip, ze gaan hier niet opzettelijk 2 juiste antwoorden in steken als dit geen tip is.... en tja strookiesverhaal ook hè.
Gebruikersavatar

michelle.vandeleene10 mar 2017, 20:08

 3
Er zijn acht kleuren in het schilderij en er zijn acht afleveringen. Misschien valt daar iets uit te halen?
Gebruikersavatar

Molière10 mar 2017, 20:22

 92
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik vind die ROBIN op basis van de strookjes niet overtuigend. Wat doe je dan met het geel?
Mengen met de kleur van strook 3. Hetzelfde met strook 1 en 2, 5 en 6, en 7 en 8.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21