Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

weyns196008 mar 2017, 15:44

 426
sandra.impe schreef:Sorry dat ik een eigen mening heb hè en ze hier ook es deel :roll:

Trouwens, het enige dat ik hier heb geschreven over waarom ik Robin verdenk, is omdat de vraag in dit topic gaat over welk thema deze reeks zou kunnen gaan. En mijn mening is nu eenmaal dat het thema films is. Wat jij allemaal aanhaalt, gaat niet over een bepaald thema en heeft dus ook niks met deze topic te maken.

Ik heb heus nog veeeeeeel meer redenen waarom ik Robin verdenk, zoals jij nu redenen voor Eline aanhaalt, alleen hebben die redenen niks met dit topc te maken, dus post ik ze ook niet hier!

Elk zijn eigen mening en ik vind mijn mening geen zever nee, ook al kan ik het misschien mis hebben, net zoals jij trouwens!
Sandra, jouw mening is geen zever. We moeten het niet met mekaar eens zijn, maar beleefd blijven mag inderdaad wel.
Blijven mollen, meid!
Gebruikersavatar

Bonanza08 mar 2017, 15:57

 71
Er zitten hier ook mollen onder ons op 't forum he. Dus niet té veel waarde hechten aan wat anderen zeggen, en blijven zieken!
Gebruikersavatar

ONBEKEND08 mar 2017, 16:01

 
Bonanza schreef:Er zitten hier ook mollen onder ons op 't forum he. Dus niet té veel waarde hechten aan wat anderen zeggen, en blijven zieken!

Ik blijf zieken en zoeken ook 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 16:38

 3483  Uma
sandra.impe schreef:Open minded zijn en net zoveel zoeken naar hints over de andere kandidaten lijkt mij geen tunnelvisie, maar goed...
You go girl :o Niet laten doen, al die Robin non-believers zullen nog raar staan kijken binnenkort 😉
En als je tenonder moet gaan, tja, je zal niet alleen zijn : I'll Stand By You (dat staat toch wel in een of andere playlist van een kandidaat, toch)
Gebruikersavatar

Mke08 mar 2017, 16:38

 112
Volgens mij is het thema Zuid-Afrika (echt, keiveel hints, alles wijst erop!) en is er geen link met wie de mol is... 😎

Et voila, mijn mening 😃
Gebruikersavatar

Kobe08 mar 2017, 16:40

 429
Mke schreef:Volgens mij is het thema Zuid-Afrika (echt, keiveel hints, alles wijst erop!) en is er geen link met wie de mol is... 😎

Et voila, mijn mening 😃

Das dikke zever, thema is en blijf Argentinië !!! 😂 nene grapje 😉
Gebruikersavatar

Kobe08 mar 2017, 16:41

 429
Kobe schreef:Das dikke zever, thema is en blijf Argentinië !!! 😂 nene grapje 😉

Dringend wat doen aan mijn taal-> blijfT
Gebruikersavatar

Kobe08 mar 2017, 16:41

 429
ex-molinator schreef:You go girl :o Niet laten doen, al die Robin non-believers zullen nog raar staan kijken binnenkort 😉
En als je tenonder moet gaan, tja, je zal niet alleen zijn : I'll Stand By You (dat staat toch wel in een of andere playlist van een kandidaat, toch)

Iedereen gaat spijt hebben!! Het is Robin (hoop ik)
Gebruikersavatar

Noptje08 mar 2017, 18:41

 181
Het enige wat ik hieruit allemaal kan afleiden, is dat als vrouwen moeten samen werken, er altijd ambras van komt 😃

Maar eventjes serieus nu, iedereen heeft inderdaad zijn eigen theorie/bedenkingen en dingen die hij of zij ziet die naar 1 persoon leiden. We kunnen het niet allemaal met elkaar eens zijn, en maar best ook, anders was het hier ook maar een saai forum. Uiteindelijk zal blijken wie gelijk had en wie niet, en of er iemand inderdaad 1 van de verborgen hints opgemerkt heeft, of misschien hebben we er allemaal wel naast gekeken.
Iedere dag weer, vind ik wel nieuwe dingen om iemand anders te gaan verdenken. Mijn eerste hoofdverdachte zit er nog steeds in, alhoewel ik minder en minder vertrouwen erin heb om uiteindelijk juist te zijn.
Gebruikersavatar

Laleia08 mar 2017, 20:00

 306
Ik wil Mūses hier toch even verdedigen. Ik denk echt niet dat zijn/haar (sorry, ik weet het niet) post zo kwaad bedoeld was. Als je gevoel voor humor en taalgebruik wat aanleg voor ironie en sarcasme bevatten, wordt dit heel gemakkelijk verkeerd opgevat. Op een forum als dit al helemaal aangezien die tongue in cheek houding niet makkelijk vertaald naar geschreven taal. Dat maakt iemand niet gemeen.