Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 13:00

 8153
chicawah schreef:Denk ook dat dat het meest waarschijnlijke is.
:oops:
Blijkbaar spreek ik hier mijzelf tegen (zie eerder in dit topic). Ik moet gisterenabond een serieuze black-out gehad hebben :?
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mar 2017, 13:24

 3483  Uma
chicawah schreef::oops:
Blijkbaar spreek ik hier mijzelf tegen (zie eerder in dit topic). Ik moet gisterenabond een serieuze black-out gehad hebben :?
Hier? und gestrneabund? Für mie leichen sie kierewiet. :drunken: :albino:

en waar is die exit nu eigenlijk?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 13:37

 8153
ex-molinator schreef:Hier? und gestrneabund? Für mie leichen sie kierewiet. :drunken: :albino:

en waar is die exit nu eigenlijk?
Ok, die zit. :evil:

De exit lonkt aan het einde van de tunnel 😃
Gebruikersavatar

OrthoMol10 mar 2017, 16:18

 219
chicawah schreef:Wat kunnen we daaruit concluderen?
Davey is niet de mol want Hans verdacht hem en Hans ligt eruit.
Davei is de mol. Hans verdacht hem maar heeft bij de laatste eliminatie, beïnvloed door zijn vrouw, iemand anders gekozen en Hans ligt eruit.

Zucht. Eens te meer kan het alle kanten op.
Davey werd door GDC duidelijk 'n 'sleutelfiguur' genoemd. Een sleutelfiguur =
een persoon die vanuit een bepaalde context geraakt wordt, belang heeft en/of invloed uitoefent bij een organisatieverandering, een besluit, een productwijziging of een project.
De Engelse uitdrukking "at stake" is nog het best te vertalen als "op het spel staan". De sleutelfiguur is dus iemand voor wie iets op het spel staat.
Iemand kan sleutelfiguur bij een project zijn, maar ook bij een bedrijf, besluit, dienst  of product, spel of proef.
Davey is dus duidelijk nt De mol, eerder de winnaar vh spel.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 16:27

 8153
aikoo.altitude schreef:Davey werd door GDC duidelijk 'n 'sleutelfiguur' genoemd. Een sleutelfiguur =
een persoon die vanuit een bepaalde context geraakt wordt, belang heeft en/of invloed uitoefent bij een organisatieverandering, een besluit, een productwijziging of een project.
De Engelse uitdrukking "at stake" is nog het best te vertalen als "op het spel staan". De sleutelfiguur is dus iemand voor wie iets op het spel staat.
Iemand kan sleutelfiguur bij een project zijn, maar ook bij een bedrijf, besluit, dienst  of product, spel of proef.
Davey is dus duidelijk nt De mol, eerder de winnaar vh spel.
Waar en wanneer noemt GDC Davey een sleutelfiguur?
Gebruikersavatar

OrthoMol10 mar 2017, 16:40

 219
Mollenjager-DT schreef:Ik heb inderdaad ook het gevoel dat Hans Davey toch wel redelijk hard verdacht en dat Davey daarom (waarschijnlijk ondertussen ook al getipt door de programmamakers) expres een opdracht deed met hem. Hij heeft zich tegenover hem heel onverdacht gemaakt en daarom heeft Hans Davey waarschijnlijk (zo goed als helemaal) geschrapt op zijn mollenlijstje.
Davey, de sleutelfiguur 💡 , speelde erg goed in op zijn verantwoordelijkheidsgevoel dat gepaard ging met de gps proef, waardoor Hans moet gedacht hebben dat Davey toch veel moeite deed om die proef te doen slagen . Ook met de telefooncentrale deed hij da voortreffelijk , een echt 'leiders'figuur om de proef te 'sturen'. Ocharme Hans..
Gebruikersavatar

OrthoMol10 mar 2017, 16:45

 219
chicawah schreef:Waar en wanneer noemt GDC Davey een sleutelfiguur?
Ik ben het zelf ff kwijt momenteel, heb er ergens in n ander topic ook nog over geschreven wsl bij Davey zelf. Ik ga ns ff checken 😉
Gebruikersavatar

annie.delen10 mar 2017, 17:07

 238  Uma
Hoe zie je de kleuren als je kleurenblind bent?

normale kleuren


[ external image ]


kleurenblind




[ external image ]



Voor mij is het duidelijk dat je geel en blauw het meeste ziet. Blauw is Bertrand. Dus blijft geel over. Sam de mol
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 17:13

 
En hoe leg de link met Sam? Gewoon omdat er een kleurenblinden bril in het spel is geweest?
Gebruikersavatar

OrthoMol10 mar 2017, 17:13

 219
chicawah schreef:Waar en wanneer noemt GDC Davey een sleutelfiguur?
Lap ! Ik ben het echt wel ff kwijt, met zoveel tekst om te herlezen schiet het ni op om zot van te worden. Ik zoek het weer op id afleveringen 😉
Gebruikersavatar

jurgen.de-petter10 mar 2017, 17:31

 20
aikoo.altitude schreef:Lap ! Ik ben het echt wel ff kwijt, met zoveel tekst om te herlezen schiet het ni op om zot van te worden. Ik zoek het weer op id afleveringen 😉
Gilles Dc noemt davey niet sleutelfiguur maar zegt over davey iets van "sleutelrol"
Gebruikersavatar

OrthoMol10 mar 2017, 17:33

 219
jurgen.de-petter schreef:Gilles Dc noemt davey niet sleutelfiguur maar zegt over davey iets van "sleutelrol"
mjah, het kan idd ook zijn dat die uitspraak werd gezegd en dat Davey dan in beeld kwam, iig komt het er wel op neer dat het op Davey van toedoen is, daarvan ben ik overtuigd want heb het zelf gezien id afleveringen ergens. Heb ik hier nen kladblok vol en juist da heb ik precies ni genoteerd :roll: :roll: :!: :!:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7