Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 19:07

 8153
eveline.vanhemel schreef:Dat Hans even aarzelt en pas zijn vuist opsteekt als hij ziet dat Davey hem opsteekt, verbaasd me niets. Ik ben er zeker van dat Hans sinds afl. 4 Davey verdacht en nu ook samen met hem de GPS proef wou doen om hem nog meer te observeren.
Wat kunnen we daaruit concluderen?
Davey is niet de mol want Hans verdacht hem en Hans ligt eruit.
Davei is de mol. Hans verdacht hem maar heeft bij de laatste eliminatie, beïnvloed door zijn vrouw, iemand anders gekozen en Hans ligt eruit.

Zucht. Eens te meer kan het alle kanten op.
Gebruikersavatar

michiel.dewitte09 mar 2017, 19:13

 53  Sven
chicawah schreef:Wat kunnen we daaruit concluderen?
Davey is niet de mol want Hans verdacht hem en Hans ligt eruit.
Davei is de mol. Hans verdacht hem maar heeft bij de laatste eliminatie, beïnvloed door zijn vrouw, iemand anders gekozen en Hans ligt eruit.

Zucht. Eens te meer kan het alle kanten op.
Ik denk dat het tweede meer waarschijnlijk is. Ook zag/dacht hij waarschijnlijk dat davey het te goed deed en begon hij te twijfelen en door het laatste zetje van zijn vrouw is hij overgeschakeld?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 19:15

 8153
eveline.vanhemel schreef:Dat Hans even aarzelt en pas zijn vuist opsteekt als hij ziet dat Davey hem opsteekt, verbaasd me niets. Ik ben er zeker van dat Hans sinds afl. 4 Davey verdacht en nu ook samen met hem de GPS proef wou doen om hem nog meer te observeren.
Het viel mij ook op dat hij tegen Davey zei "Gij rijdt hé!". Een passagier kan gemakkelijker een chauffeur bespieden dan andersom. Ik vond ook dat Hans merkwaardig weinig zelf met ideeën op de proppen kwam. Ik denk dat hij Davey uit zijn pijp wilde lokken.
Heeft Davey de proef op het nippertje doen slagen zodat Hans hem niet meer zou verdenken? En is dat gelukt?
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 09 mar 2017, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 19:16

 8153
michiel.dewitte schreef:Ik denk dat het tweede meer waarschijnlijk is. Ook zag/dacht hij waarschijnlijk dat davey het te goed deed en begon hij te twijfelen en door het laatste zetje van zijn vrouw is hij overgeschakeld?
Dat denk ik ook. Terwijl jij je bericht schreef, was ik aan een ander bezig.
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2017, 20:13

 3423  Yens
Zouden ze niet dezelfde dag vertrokken zijn als de caféproef? Ze zaten toen in Essen, niet zo ver van Deurne, waar ze waarschijnlijk vertrokken zijn. Sommige familieleden moesten toch een eindje rijden naar Essen? Bv. Hamont-Achel (mama Sam) of Overmere (broer Eline). Allez, ben er niet zeker van maar stel dat het zo is en dat ze diezelfde dag vertrokken zijn, dan eerst naar Londen en daarna naar Kaapstad en George, dan kunnen ze toch de dag erna daar zijn, een dag om te recupereren en de volgende dag bij de kandidaten lijkt me haalbaar.
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2017, 20:53

 3423  Yens
eveline.vanhemel schreef:Zouden ze niet dezelfde dag vertrokken zijn als de caféproef? Ze zaten toen in Essen, niet zo ver van Deurne, waar ze waarschijnlijk vertrokken zijn. Sommige familieleden moesten toch een eindje rijden naar Essen? Bv. Hamont-Achel (mama Sam) of Overmere (broer Eline). Allez, ben er niet zeker van maar stel dat het zo is en dat ze diezelfde dag vertrokken zijn, dan eerst naar Londen en daarna naar Kaapstad en George, dan kunnen ze toch de dag erna daar zijn, een dag om te recupereren en de volgende dag bij de kandidaten lijkt me haalbaar.
:oops: :oops: :oops: :oops:

En dit hoor thuis in een ander topic :oops:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 21:47

 8153
eveline.vanhemel schreef::oops: :oops: :oops: :oops:

En dit hoor thuis in een ander topic :oops:
Ergens heeft een mol zitten copy/pasten 😉
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2017, 21:59

 3423  Yens
chicawah schreef:Ergens heeft een mol zitten copy/pasten 😉
Nee, nee, iemand die flaters begaat en die onhandig probeert recht te zetten 😛
Gebruikersavatar

Holmes10 mar 2017, 12:37

 395
chicawah schreef:Ik heb het elders al geschreven maar weet niet goed meer waar:
Waarom stopten ze niet als er getelefoneerd werd zodat ze zich beter konden concentreren? Ze waren toch maar doelloos rondjes aan het rijden.
Waarom wachtte Davey zo lang met de vraag links, rechts, rechtdoor... op te zoeken in alle talen?
Waarom bleef hij maar doorrijden op een lange weg zonder afslagen zodat de GPS-en zwegen over links en rechts?
Waarom wilde hij niet fout parkeren om tijd te winnen (zoals Robin voorstelde), maar zocht hij een parkeerplaats? En reed hij daarbij ook eerst te ver zodat ze nog moesten keren...
Ik vond het vreemd dat Hans erin tuinde.
Stel dat Davey niet de mol is maar voelt dat Hans hem viseert.
Wat kan hij dan doen om Hans definitief uit te proberen schakelen voor de strijd om het geld ? Dingen doen waarvan Hans kon denken, tiens, waarom doet hij dat ?
Maw proberen bevestigen dat je de mol bent zodat Hans blijft gokken op de verkeerde mol. Als je in een tunnel zit heb je immers niet veel nodig om er nog dieper in te duiken.
Was het niet opvallend dat als Davey, bij wijze van spreken, zwart zei, dat Hans onmiddellijk wit zei ? Alsof Hans zich niet wou laten vangen zoals vorig jaar bij de pizzaproef. En als dan op het einde blijkt dat (daardoor) de proef geslaagd is, wie zou hij dan verdenken als mol... ?

Anderzijds als Davey wel de mol zou zijn en als eerste zijn hand opstak om de gps-proef te doen, lijkt het dan niet (te) verdacht veel op het scenario van de pizzaproef van vorig jaar... met de mol opnieuw aan het stuur ?
Gebruikersavatar

Molekule10 mar 2017, 12:45

 31  Yens
chicawah schreef:Wat kunnen we daaruit concluderen?
Davey is niet de mol want Hans verdacht hem en Hans ligt eruit.
Davei is de mol. Hans verdacht hem maar heeft bij de laatste eliminatie, beïnvloed door zijn vrouw, iemand anders gekozen en Hans ligt eruit.
Het eerste. Hans geeft aan dat zijn vrouw zijn mol bevestigde, maar ook iemand anders aanduidde. "Dat geeft aan dat ik een risico neem", aldus Hans. Dus Hans bleef bij zijn keuze, inderdaad Davey.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 12:48

 8153
luk.overmeire schreef:Het eerste. Hans geeft aan dat zijn vrouw zijn mol bevestigde, maar ook iemand anders aanduidde. "Dat geeft aan dat ik een risico neem", aldus Hans. Dus Hans bleef bij zijn keuze, inderdaad Davey.
Denk ook dat dat het meest waarschijnlijke is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 12:58

 8153
Holmes schreef: Anderzijds als Davey wel de mol zou zijn en als eerste zijn hand opstak om de gps-proef te doen, lijkt het dan niet (te) verdacht veel op het scenario van de pizzaproef van vorig jaar... met de mol opnieuw aan het stuur ?
Hans zei tegen Davey "Gij rijdt hé" en Davey ging daar maar al te graag op in.
Bedoeling van Hans: Davey bespioneren en dat gaat best als passagier.
Bedoeling van Davey: een beetje mollen zodat Hans nog meer denkt dat hij de mol is. En dat is blijkbaar goed gelukt.

Vorig jaar wilde Gilles Stijn doen rijden om hem beter in verwarring te kunnen brengen en het hem dus moeilijker te maken. Maar Stijn had liever dat Gilles reed omdat die gewoon is van in drukte (Brussel) te rijden.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 10 mar 2017, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7