Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

beagle09 mar 2017, 01:21

 77
chicawah schreef:😂 😂 😂 😂 😂 😂

Maar volgende week gaan ze vissen denk ik 😉

Op karpers? Met een visdraad? 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 06:54

 8153
beagle schreef:Op karpers? Met een visdraad? 😉
In de trailer kon je Davey als waterman zien. 't Is eens iets anders dan een verkleurmannetjie.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 11:31

 8153
Als ze maar niet gaan schieten met pijl en boog, want als Annelies haar bril vergeten is...
Gebruikersavatar

kristien.leys09 mar 2017, 14:03

 46
chicawah schreef:Ja, ook dat nog!
Goed opgemerkt!

En Davey heeft op zijn huid ook verschillende kleurtjes 😃
Ja, en misschien staat een mol tussen al zijn tatoe's! Ik weet dat er een beertje op zijn borstkast staat, maar misschien staat een mol op zijn rug?
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 14:10

 3483  Uma
kristien.leys schreef:Ja, en misschien staat een mol tussen al zijn tatoe's! Ik weet dat er een beertje op zijn borstkast staat, maar misschien staat een mol op zijn rug?
'k Zal een mail sturen naar Margo en het vragen. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 14:11

 8153
ex-molinator schreef:'k Zal een mail sturen naar Margo en het vragen. 😉
Jaja, en er meteen een foto van haar bij vragen zeker?
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 14:12

 3483  Uma
chicawah schreef:Jaja, en er meteen een foto van haar bij vragen zeker?
PC staat er al vol van, screensaver, openingsscherm en ik ga een nieuwe printer kopen, een A3 printer deze keer. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 14:17

 8153
ex-molinator schreef:PC staat er al vol van, screensaver, openingsscherm en ik ga een nieuwe printer kopen, een A3 printer deze keer. :mrgreen:
Waarom print je niet meteen een poster?
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 14:19

 3483  Uma
chicawah schreef:Waarom print je niet meteen een poster?
Heb jij een A0 printer?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 14:31

 8153
ex-molinator schreef:Heb jij een A0 printer?
Nee.
En Davey ook niet. Die heeft gewoon Margo.
Gebruikersavatar

OrthoMol09 mar 2017, 17:44

 219
chicawah schreef:Da's waar. Maar heeft Hans niet op een bepaald moment eens gevraagd om rechtsomkeer te maken zodat de GPSen wat zouden zeggen? Ik geloof dat Davey daar dan even deed alsof zijn neus bloedde...
Maar ik moet het allemaal nog eens opnieuw bekijken.
Ben net aan't heranalyseren geslagen ; wat ik al opmerk ah begin wanneer GDC zegt :"vandaag zoek ik twee kandidaten met een goed orientatiegevoel", is dat zowel Davey als Hans hetzelfde handgebaar maken nl een vuist - Hans aarzelt ff en kijkt nr Davey zodat ze samen het gebaar maken - en daarna brengt Davey zn duim nr zn mond, alsof hij daarmee wil zeggen dat hij uit zn duim gaat zuigen..wat me ook snel duidelijk werd
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2017, 18:13

 3423  Yens
aikoo.altitude schreef:Ben net aan't heranalyseren geslagen ; wat ik al opmerk ah begin wanneer GDC zegt :"vandaag zoek ik twee kandidaten met een goed orientatiegevoel", is dat zowel Davey als Hans hetzelfde handgebaar maken nl een vuist - Hans aarzelt ff en kijkt nr Davey zodat ze samen het gebaar maken - en daarna brengt Davey zn duim nr zn mond, alsof hij daarmee wil zeggen dat hij uit zn duim gaat zuigen..wat me ook snel duidelijk werd
Dat Hans even aarzelt en pas zijn vuist opsteekt als hij ziet dat Davey hem opsteekt, verbaasd me niets. Ik ben er zeker van dat Hans sinds afl. 4 Davey verdacht en nu ook samen met hem de GPS proef wou doen om hem nog meer te observeren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7