Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2017, 10:03

 3423  Yens
chicawah schreef:Dat niet alleen, er zat ook tactiek achter. Door diegenen die er zeker van zijn dat ze hun vlag herkennen eerst te laten gaan, blijven er minder zakken over voor de twijfelaars. Die hebben het daardoor minder moeilijk.
Ja, maar het bleef wel moeilijk door die 5 extra zakken die er tussen lagen. Dus de grootste twijfelaar moest dan ook nog kiezen tussen 6 zakken 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 10:20

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ja, maar het bleef wel moeilijk door die 5 extra zakken die er tussen lagen. Dus de grootste twijfelaar moest dan ook nog kiezen tussen 6 zakken 🙂.
Inderdaad. Hoe Annelies erin geslaagd is de juiste zak eruit te pikken na die (ongetwijfeld echte) paniekaanval, is mij een raadsel.
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2017, 10:34

 3423  Yens
chicawah schreef:Inderdaad. Hoe Annelies erin geslaagd is de juiste zak eruit te pikken na die (ongetwijfeld echte) paniekaanval, is mij een raadsel.
Dat vind ik ook... je geraakt gewoon niet wijs uit die vrouw... ze doet dingen waarbij je denkt, het kan toch echt niet zijn dat dit de mol is (de paniekaanval was volgens mij ook echt...) en dan er in slagen om die vlag toch te memoriseren? Ongelooflijk gewoon... het dwingt je echt om te denken dat ze voorkennis heeft gehad. Maar ik wil en kan echt niet denken dat ze de mol is :(.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 10:46

 8153
eveline.vanhemel schreef:Dat vind ik ook... je geraakt gewoon niet wijs uit die vrouw... ze doet dingen waarbij je denkt, het kan toch echt niet zijn dat dit de mol is (de paniekaanval was volgens mij ook echt...) en dan er in slagen om die vlag toch te memoriseren? Ongelooflijk gewoon... het dwingt je echt om te denken dat ze voorkennis heeft gehad. Maar ik wil en kan echt niet denken dat ze de mol is :(.
Lijkt mij ook moeilijk mollen als je als eerste afvalt bij de fietsproef. Je haalt een schamele € 500 uit de pot en hebt verder geen invloed meer op de rest van de proef. Idem voor de paintball.
Ik denk dat de makers toch voor een mol kiezen die fysiek iets sterker is (ik geloof dat ze de kandidaten zelfs testen). Het hoeft geen supersportman te zijn, maar toch iemand met een gemiddelde fysiek.
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2017, 10:52

 3423  Yens
chicawah schreef:Lijkt mij ook moeilijk mollen als je als eerste afvalt bij de fietsproef. Je haalt een schamele € 500 uit de pot en hebt verder geen invloed meer op de rest van de proef. Idem voor de paintball.
Ik denk dat de makers toch voor een mol kiezen die fysiek iets sterker is (ik geloof dat ze de kandidaten zelfs testen). Het hoeft geen supersportman te zijn, maar toch iemand met een gemiddelde fysiek.
Een waarheid als een koe 😉.
Gebruikersavatar

Muls14 mar 2017, 12:10

 18
chicawah schreef:Hilarisch! Ik vraag mij af wat haar collega's vonden van deze schitterende tactiek/techniek.
Ik vond die techniek eigenlijk nog zo slecht niet. Op die manier kon ze tenminste de "schat" uit het museum vasthouden terwijl dat bij sluipen op de buik toch iets moeilijker geweest was.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 12:28

 8153
Muls schreef:Ik vond die techniek eigenlijk nog zo slecht niet. Op die manier kon ze tenminste de "schat" uit het museum vasthouden terwijl dat bij sluipen op de buik toch iets moeilijker geweest was.
True. Maar dan had ze deze zeer speciale techniek misschien beter alleen voor de terugkeer met de schedel kunnen toepassen. Ik vraag mij af of ze hiermee niet ook probeerde zich een beetje verdacht te maken.
Gebruikersavatar

Frolva14 mar 2017, 17:11

 2204
chicawah schreef:Ik denk dat de makers toch voor een mol kiezen die fysiek iets sterker is (ik geloof dat ze de kandidaten zelfs testen). Het hoeft geen supersportman te zijn, maar toch iemand met een gemiddelde fysiek.
Ik denk dat niet, en niet alleen omdat Annelies de mol is, maar vooral om dat het jammer zou zijn dat je puur om zo een reden al van in het begin van het programma deelnemers kan uitsluiten als mol. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 17:18

 8153
Frolva schreef:Ik denk dat niet, en niet alleen omdat Annelies de mol is, maar vooral om dat het jammer zou zijn dat je puur om zo een reden al van in het begin van het programma deelnemers kan uitsluiten als mol. 😉
Mja, da's natuurlijk ook waar. Maar wellicht hebben ze zich wat mispakt en gedacht dat ze het er fysiek toch iets beter vanaf zou brengen.