Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

david.carrolo12 mar 2017, 23:17

 4
Beste vrienden,

Tijdens de proef met Zuid-Afrikaanse woorden / gps viel mij op dat er een rode poster wel voor de kijker maar niet voor de kandidaten zichtbaar was.

Obv een aantal woorden (national art festival + kunstefees) en een wazig beeld:

[ external image ]

..heb ik zitten googlen. Uiteindelijk kwam ik op onderstaand logo uit. De kleuren zijn wel anders, maar dat moet het zijn volgens mij.


[ external image ]

Kunnen we hier iets mee? Reden om het weg te halen?
Gebruikersavatar

annie.delen13 mar 2017, 07:04

 238  Uma
Dank u wel voor deze tip. KKNK Office

Dan kunnen we nu met zekerheid zeggen dat de kandidaten zich op het derde verdiep bevonden.

Robin had dus gelijk.
Gebruikersavatar

annie.delen13 mar 2017, 08:08

 238  Uma
Voor mij zat de mol niet in de auto. Ze hadden dit kunnen zeggen. Dan had Hans het misschien kunnen invoeren in 1 van de gpstoestelle
Gebruikersavatar

sara.pantoja13 mar 2017, 08:11

 100
annie.delen schreef:Voor mij zat de mol niet in de auto. Ze hadden dit kunnen zeggen. Dan had Hans het misschien kunnen invoeren in 1 van de gpstoestelle
Op de poster stonden toch geen adresgegevens (als ik het goed zie), dus zouden ze al op internet moeten gaan om het adres op te zoeken. Voor zover ik weet hebben ze geen toegang tot internet.
Daarnaast zouden de kandidaten die daar waren al de link moeten leggen dat die poster van het bedrijf is waar ze zich nu bevinden.

Edit: en zoals DAVID.CARROLO al zei was deze poster niet voor de kandidaten zichtbaar, maar enkel voor de kijkers.
Ik heb dit btw niet gecheckt, dus ik ga enkel mee in het vermoeden van David..
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2017, 09:00

 3423  Yens
Ik denk dat de belangrijkste tip in deze topic is, dat Robin wel degelijk correct was toen hij zei dat ze op de 3e verdieping zaten, terwijl de anderen (of iemand anders) zei dat ze op de 2e verdieping zaten (Annelies?). Het zijn allemaal kleine dingetjes maar als Robin de mol is, waarom geeft hij dan de correcte verdieping op? Het zal waarschijnlijk niet veel uitmaken of hij dat zegt maar waarom het WEL zeggen? Als hij niets zegt dan zal er geen haan naar kraaien. Voor mij is het een vingerwijzing dat Robin dingen doet die eerder bij een kandidaat passen die een proef wil doen slagen dan iemand die de mol is. Zijn opmerking aan Davey en Hans om de gps'en uit te zetten die meer dan een half uur aangeven, past voor mij in hetzelfde plaatje: tips die misschien niet zo veel kans op slagen hebben maar die toch eerder in de psychologie passen van iemand die wil winnen.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mar 2017, 09:28

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ik denk dat de belangrijkste tip in deze topic is, dat Robin wel degelijk correct was toen hij zei dat ze op de 3e verdieping zaten, terwijl de anderen (of iemand anders) zei dat ze op de 2e verdieping zaten (Annelies?). Het zijn allemaal kleine dingetjes maar als Robin de mol is, waarom geeft hij dan de correcte verdieping op? Het zal waarschijnlijk niet veel uitmaken of hij dat zegt maar waarom het WEL zeggen? Als hij niets zegt dan zal er geen haan naar kraaien. Voor mij is het een vingerwijzing dat Robin dingen doet die eerder bij een kandidaat passen die een proef wil doen slagen dan iemand die de mol is. Zijn opmerking aan Davey en Hans om de gps'en uit te zetten die meer dan een half uur aangeven, past voor mij in hetzelfde plaatje: tips die misschien niet zo veel kans op slagen hebben maar die toch eerder in de psychologie passen van iemand die wil winnen.
Het was Eline die zij dat ze op het tweede verdiep zitten.
Ja, Robin leek hier de perfecte kandidaat (en heeft ook wel zeer intelligente beslissingen genomen), maar dat is geen tegenaanwijzing voor zijn mol-zijn.
Ten eerste kon de proef niet veel opbrengen en ten tweede, zoals Sam het zo eloquent bevestigd heeft: ze hebben hoerenchance gehad met de afsluiten van de GPS-en en het de rest van het traject.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mar 2017, 09:28

 3483  Uma
ex-molinator schreef:Het was Eline die zei dat ze op het tweede verdiep zitten (Robin eerst ook dacht ik).
Ja, Robin leek hier de perfecte kandidaat (en heeft ook wel zeer intelligente beslissingen genomen), maar dat is geen tegenaanwijzing voor zijn mol-zijn.
Ten eerste kon de proef niet veel opbrengen en ten tweede, zoals Sam het zo eloquent bevestigd heeft: ze hebben hoerenchance gehad met de afsluiten van de GPS-en en het de rest van het traject.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 09:31

 8153
[quote="ex-molinator"][/quote]

VerdiepING. 😛

Sam heeft trouwens, toen ze na de proef in de auto zaten, letterlijk gezegd: "Da was HOE-RE-CHANCE!".
Gebruikersavatar

ONBEKEND13 mar 2017, 09:32

 
chicawah schreef:
VerdiepING. 😛

Sam heeft trouwens, toen ze na de proef in de auto zaten, letterlijk gezegd: "Da was HOE-RE-CHANCE!".

Lap, weer verbeteren 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 09:35

 8153
sandra.impe schreef:Lap, weer verbeteren 😉
90% van de Vlamingen zegt "het verdiep" i.p.v. "de verdieping". Waarschijnlijk allemaal de schuld van Bart De Wever. :twisted:
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mar 2017, 09:43

 3483  Uma
chicawah schreef:
VerdiepING. 😛

Sam heeft trouwens, toen ze na de proef in de auto zaten, letterlijk gezegd: "Da was HOE-RE-CHANCE!".
Pas maar op, of ik duw je geblinddoekt van het bovenste verdiep.

verdiep
ver·diep
het; -en
(Belgisch-Nederlands, niet algemeen)

verdieping (4)