Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2017, 18:14

 8153
Taupe077 schreef:En bedoel je dan zoals "en dat is de mol!" Terwijl ze iemand tonen of iets subtieler toch?
Nooit seizoen 1 of 2 gezien, ga deze eens proberen te bekijken, want toen minder internrt.
Te gemakkelijk mag ook niet natuurlijk, dus subtiele zaken zoals een woord dat je kan maken door de eerste letters van de woorden in een zin te nemen, een kleur die als rode draad door de reeks loopt en naar een deelnemer wijst, de T-shirts van Gilles VB, de petten van Marc (mol 3), Hugo (mol 2) op zijn pantoffels, een boek Mijn Onvertelde Leven op een nachtkastje, een vreemde nummerplaat met betekenis, 3 deelnemers die je thuis ziet vertrekken, een tekst uit een song die gespeeld wordt enz. Dat kan een gewone kijker ook ontdekken.
Gebruikersavatar

zwartemol15 mar 2017, 19:52

 121
Vorig jaar de 2e namen van Gilles, Jack & Junior, waar kon je dat uit de afleveringen halen??
Je hoort Gilles duidelijk zeggen " dit kon je online terug vinden " !
in de aflevering waar de tips getoond werden .
Er zat wel vraag in eliminatie over de 2 e naam van de mol, dat weet ik nog ...
Dit jaar in afl zes , de namen van de ouders van de mol , vraag in eliminatie....
Gebruikersavatar

Taupe07715 mar 2017, 20:44

 767  Yens
Moldedju schreef:Niet verdacht zijn is dan enkel tav de kijker. Tav de groep heeft het geen nut want ze kennen de score van elkaar niet.
Uiteraard voor de tv kijkers.
Maar andere opdrachten kan je als mol net doen lukken of net doen mislukken maar op zo'n manier dat het lijkt dat je er alles voor gedaan hebt en dat de fout bij een ander ligt. Sommige opdrachten moet je wel lukken of iedereen weet direct wie je bent!
Gebruikersavatar

Mateo17 mar 2017, 00:08

 870
zwartemol schreef:Vorig jaar de 2e namen van Gilles, Jack & Junior, waar kon je dat uit de afleveringen halen??
Je hoort Gilles duidelijk zeggen " dit kon je online terug vinden " !
in de aflevering waar de tips getoond werden .
Er zat wel vraag in eliminatie over de 2 e naam van de mol, dat weet ik nog ...
Dit jaar in afl zes , de namen van de ouders van de mol , vraag in eliminatie....
Goed opgemerkt! Dan moet ik nog eens aflevering 6 gaan terugkijken, want dit was mij niet opgevallen. Waarom zou deze vraag erbij zitten én worden getoond aan de kijkers? Als dit een echte vraag aan de deelnemers is geweest, lijkt het me niet zo te zijn dat deze alleen is getoond om ons als kijkers/speurders zand in de ogen te strooien.
Gebruikersavatar

Mateo17 mar 2017, 00:09

 870
En hoe kunnen de kandidaten weten hoe de ouders van hun medekandidaten heten, behalve bijvoorbeeld de moeder van Sam (en dan is zo'n vraag toch wat eigenaardig in aflevering 6, waarin Sam afvalt).
Dat lijkt me toch niet direct een onderwerp waar je het met medespelers zo snel over hebt.
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 20:49

 426
Mateo schreef:En hoe kunnen de kandidaten weten hoe de ouders van hun medekandidaten heten, behalve bijvoorbeeld de moeder van Sam (en dan is zo'n vraag toch wat eigenaardig in aflevering 6, waarin Sam afvalt).
Dat lijkt me toch niet direct een onderwerp waar je het met medespelers zo snel over hebt.
De spelers moeten zoveel mogelijk informatie over mekaar verzamelen inclusief namen van ouders, broers, huisdieren, ... alles eigenlijk.