Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo14 mar 2017, 08:32

 129
Davey was gisteren heel wantrouwig naar Eline toe en wou ze absoluut niet voor hem naar de bagage laten duiken. De paniekaanval van Annelies was echt, Eline was er precies wat aan het acteren in de bubbel.
De proef met de vlag is verkwanseld door Davey en Robin, ze nemen allebei rap initiatief en lopen zo in de kijker, misschien staat de mol soms gewoon naar te kijken hoe andere de proef doen mislukken en moet zelf niet eens zo veel doen.
Eline is altijd low profile en ook hier op het forum wordt ze niet zo veel genoemd. Wanneer ze volgende week niet uit gaat is meer aan de hand. Niemand heeft haar toch gevraagd om te gaan slapen in de caravan?
Gebruikersavatar

lode.bellens14 mar 2017, 09:00

 40  Uma
Eline is kwaad omdat Davey zo snel naar de zakken duikt. Davey vertrouwt niemand en wil zijn zak bovenhalen voordat de mol de vlaggen zou kunnen omwisselen. Want dat zou een goede mollenstreek zijn.
Gebruikersavatar

billie.holiday14 mar 2017, 09:04

 462  Bert
Vond je niet dat GDC weinig emotie toonde toen Annelies een paniekaanval kreeg ? Ik vraag mij af of die gespeeld geweest is. Of is dat weer het betere knip en plakwerk ?
Gebruikersavatar

FlightWolf2394914 mar 2017, 09:07

 183
billie.holiday schreef:Vond je niet dat GDC weinig emotie toonde toen Annelies een paniekaanval kreeg ? Ik vraag mij af of die gespeeld geweest is. Of is dat weer het betere knip en plakwerk ?
Viel mij ook op 😉
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2017, 09:34

 3423  Yens
itchy.tzekrallo schreef:Davey was gisteren heel wantrouwig naar Eline toe en wou ze absoluut niet voor hem naar de bagage laten duiken [...] Eline is altijd low profile en ook hier op het forum wordt ze niet zo veel genoemd. Wanneer ze volgende week niet uit gaat is meer aan de hand. Niemand heeft haar toch gevraagd om te gaan slapen in de caravan?
Nog iets dat me opviel: Eline is politie inspecteur, Eline heeft ook meerdere sportieve hobby's volgens haar fiche... hoe valt dit in godsnaam te rijmen met haar slechte fysieke conditie? Gisteren ook weer met de hartslagproef... een normale hartslag is om en bij de 70 à 75. Eline, een jong meisje van 24 heeft een hartslag die de 100 ruim overschrijdt. Dat zijn waarden die echt wijzen op een slechte fysieke conditie...
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo14 mar 2017, 09:46

 129
billie.holiday schreef:
Vond je niet dat GDC weinig emotie toonde toen Annelies een paniekaanval kreeg ? Ik vraag mij af of die gespeeld geweest is. Of is dat weer het betere knip en plakwerk ?
Ja, dat was zo. Misschien was hij van binnen aan het balen omdat weer iets niet lukte bij Annelies, maar deze keer was het zeker niet om gedaan. Maar hoe ze haar kleuren achteraf nog geweten had is me een raadsel.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo14 mar 2017, 09:47

 129
billie.holiday schreef:
Vond je niet dat GDC weinig emotie toonde toen Annelies een paniekaanval kreeg ? Ik vraag mij af of die gespeeld geweest is. Of is dat weer het betere knip en plakwerk ?
Ja, dat was zo. Misschien was hij van binnen aan het balen omdat weer iets niet lukte bij Annelies, maar deze keer was het zeker niet om gedaan. Maar hoe ze haar kleuren achteraf nog geweten had is me een raadsel.
Gebruikersavatar

FlightWolf2394914 mar 2017, 09:55

 183
itchy.tzekrallo schreef:billie.holiday schreef:
Vond je niet dat GDC weinig emotie toonde toen Annelies een paniekaanval kreeg ? Ik vraag mij af of die gespeeld geweest is. Of is dat weer het betere knip en plakwerk ?
Ja, dat was zo. Misschien was hij van binnen aan het balen omdat weer iets niet lukte bij Annelies, maar deze keer was het zeker niet om gedaan. Maar hoe ze haar kleuren achteraf nog geweten had is me een raadsel.
Bij iedere reactie staan er 2 tekstballonnetjes aan de rechtse kant. Als je daar op klikt, kan je iemand quoten. Schrijf dan gewoon jou commentaar onder de tekst die er al staat 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 10:12

 8153
lode.bellens schreef:Eline is kwaad omdat Davey zo snel naar de zakken duikt. Davey vertrouwt niemand en wil zijn zak bovenhalen voordat de mol de vlaggen zou kunnen omwisselen. Want dat zou een goede mollenstreek zijn.
Er zat ook tactiek achter hoor. Door diegenen die er zeker van zijn dat ze hun vlag herkennen eerst te laten gaan, blijven er minder zakken over voor de twijfelaars. Die hebben het daardoor minder moeilijk.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo14 mar 2017, 10:14

 129
Sorry dat ik soms stuntelig ben, is mijn eerste keer dat ik deelneem aan een forum en moet nog alles wat uitzoeken hoe het werkt.
Ben ook spijtig genoeg geen digital native :(
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 10:14

 8153
itchy.tzekrallo schreef:billie.holiday schreef:
Annelies... deze keer was het zeker niet om gedaan. Maar hoe ze haar kleuren achteraf nog geweten had is me een raadsel.
Ik vind dat ook een raadsel. Er waren wel al een aantal zakken weg, maar er waren ook 5 valse zakken, dus best nog een moeilijke opdracht voor iemand die in die bubbel niet veel meer gedaan heeft dan een (echte!) paniekaanval krijgen.
Gebruikersavatar

FlightWolf2394914 mar 2017, 10:47

 183
itchy.tzekrallo schreef:Sorry dat ik soms stuntelig ben, is mijn eerste keer dat ik deelneem aan een forum en moet nog alles wat uitzoeken hoe het werkt.
Ben ook spijtig genoeg geen digital native :(
Geen probleem; Ik help graag 😉