Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

glashelder14 mar 2017, 11:20

 53
itchy.tzekrallo schreef:Niemand heeft haar toch gevraagd om te gaan slapen in de caravan?
Eline heeft ook vrij snel, helemaal in het begin van de proef, gezegd dat het haar nooit zou lukken om te slapen.
billie.holiday schreef:Vond je niet dat GDC weinig emotie toonde toen Annelies een paniekaanval kreeg ? Ik vraag mij af of die gespeeld geweest is. Of is dat weer het betere knip en plakwerk ?
Ze zaten er wel redelijk ver vandaan met dat bootje, volgens mij hadden ze niet meteen door wat er aan de hand was of hoe ernstig het was. Die beelden van onder water hebben zij allemaal niet gezien hé, op dat moment.
Gebruikersavatar

Fermgemold14 mar 2017, 11:22

 45
chicawah schreef:Ik vind dat ook een raadsel. Er waren wel al een aantal zakken weg, maar er waren ook 5 valse zakken, dus best nog een moeilijke opdracht voor iemand die in die bubbel niet veel meer gedaan heeft dan een (echte!) paniekaanval krijgen.
Bedenk wel dat ze misschien wat geluk heeft gehad. Stel dat ze twee kleuren op een bepaalde plaats kan memoriseren, en bij de zakken zitten er maar één of twee met die kleuren op die plaatsen, dan kan ze een goed gokje gedaan hebben. Bedenk dat er al 4 zakken weg waren, en de 6 die overschieten lijken niet noodzakelijk veel op haar vlagje, of haar vlag heeft iets opvallends (ik denk een een groot wit vlak of iets dergelijks?).

Maar het blijft chapeau, ik had waarschijnlijk niets meer geweten.
Gebruikersavatar

jana.deman14 mar 2017, 14:10

 37
itchy.tzekrallo schreef:Davey was gisteren heel wantrouwig naar Eline toe en wou ze absoluut niet voor hem naar de bagage laten duiken. De paniekaanval van Annelies was echt, Eline was er precies wat aan het acteren in de bubbel.
De proef met de vlag is verkwanseld door Davey en Robin, ze nemen allebei rap initiatief en lopen zo in de kijker, misschien staat de mol soms gewoon naar te kijken hoe andere de proef doen mislukken en moet zelf niet eens zo veel doen.
Eline is altijd low profile en ook hier op het forum wordt ze niet zo veel genoemd. Wanneer ze volgende week niet uit gaat is meer aan de hand. Niemand heeft haar toch gevraagd om te gaan slapen in de caravan?
ik vond juist dat Eline ook heel wantrouwig was naar Davey toe, zowel tijdens de duikproef als tijdens de caravanproef. Dus misschien verdenkt zij hem?
en ja: ik denk ook dat de mol al vaak geamuseerd heeft staan kijken hoe de kandidaten het uiteindelijk zelf verkwanselen. kan bvb zijn dat de mol ervan uitging dat annelies na haar paniekaanval sowieso niet meer haar eigen zak zou kunnen opduiken en zich misrekende....
Gebruikersavatar

weyns196014 mar 2017, 14:20

 426
lode.bellens schreef:Eline is kwaad omdat Davey zo snel naar de zakken duikt. Davey vertrouwt niemand en wil zijn zak bovenhalen voordat de mol de vlaggen zou kunnen omwisselen. Want dat zou een goede mollenstreek zijn.
Wat ik me dan afvraag, is waarom Eline daar zo kwaad om werd.
Gebruikersavatar

Placebo14 mar 2017, 14:34

 18
weyns1960 schreef:Wat ik me dan afvraag, is waarom Eline daar zo kwaad om werd.
Mogelijk omdat zij Davey verdenkt als Mol.
Gebruikersavatar

rolhad14 mar 2017, 14:40

 434
Placebo schreef:Mogelijk omdat zij Davey verdenkt als Mol.
Ik denk het ook, zelfde als wanneer Davey in de caravan wilt gaan slapen. :p
Gebruikersavatar

Placebo14 mar 2017, 14:45

 18
rolhad schreef:Ik denk het ook, zelfde als wanneer Davey in de caravan wilt gaan slapen. :p
Inderdaad. Als kandidaat is het ook logischer te gokken dat de mol niet in de caravan heeft geslapen, aangezien er nog geen sprake is geweest van een caravan. Uit dit perspectief, als we er van uit gaan dat Eline Davey als mol ziet, is het logisch dat ze weerstand biedt aan Davey's voorstel te gaan slapen.
Gebruikersavatar

Mke14 mar 2017, 15:13

 112
Placebo schreef:Mogelijk omdat zij Davey verdenkt als Mol.
Of om die indruk te geven 😉
Gebruikersavatar

Placebo14 mar 2017, 15:22

 18
Mke schreef:Of om die indruk te geven 😉
Ook een optie uiteraard 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 15:35

 8153
lode.bellens schreef:Davey vertrouwt niemand en wil zijn zak bovenhalen voordat de mol de vlaggen zou kunnen omwisselen. Want dat zou een goede mollenstreek zijn.
Ik betwijfel ten zeerste dat de mol dat had kunnen doen. Je moet daarvoor niet alleen lang onder water kunnen blijven maar ook het materiaal hebben om de vlaggen los en weer vast te maken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 15:38

 8153
Placebo schreef:Inderdaad. Als kandidaat is het ook logischer te gokken dat de mol niet in de caravan heeft geslapen, aangezien er nog geen sprake is geweest van een caravan. Uit dit perspectief, als we er van uit gaan dat Eline Davey als mol ziet, is het logisch dat ze weerstand biedt aan Davey's voorstel te gaan slapen.
Ik ga er ook van uit dat de meerderheid "nee" geantwoord heeft op de caravanvraag, behalve de mol (zie topic over de caravan).
Gebruikersavatar

yoeri.vanvaerenberghe14 mar 2017, 15:50

 11
Het kan ook zijn dat Davey uitdrukkelijk als tweede wil gaan om enerzijds Eline langer te doen laten stressen en anderzijds omdat hij dan minder verdacht overkomt naar de anderen toe, hij zegt namelijk 'laat diegenen eerst gaan die zeker zijn van hun stuk". Als Mol mocht hij gerust de proef laten slagen want de 4000€ was toch al 2000€ geworden door de kleuren van de vlag verkeerd te raden en ook omdat de groepspot ten opzichte van vorig jaar ook nog laag staat.