Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2017, 13:14

 3423  Yens
Ja, OK, maar de contour? Als ik naar de foto kijk, zie ik - dat denk ik toch - in het bovenste deel van de vinger alsof er een vinger van links onder naar rechts boven te zien is. Of is dit nu gezichtsbedrog?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 13:20

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ja, OK, maar de contour? Als ik naar de foto kijk, zie ik - dat denk ik toch - in het bovenste deel van de vinger alsof er een vinger van links onder naar rechts boven te zien is. Of is dit nu gezichtsbedrog?
Ik zie het ook, maar de handschoenen zijn wel heel ruim dus misschien ook ruim voor een man.
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2017, 13:28

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik zie het ook, maar de handschoenen zijn wel heel ruim dus misschien ook ruim voor een man.
Dat kan natuurlijk, er zijn ook mannen die fijne vingers hebben, en zoals je zegt, de handschoenen zijn wel heel ruim 🙂.
Gebruikersavatar

Placebo14 mar 2017, 14:40

 18
eveline.vanhemel schreef: Er valt me iets op aan die foto, nl. de vinger van de mol... Het lijkt me dat je op deze foto vaag de contouren van de vinger die zijn gezicht aanraakt kunt zien door de handschoen heen. Ik kan me vergissen natuurlijk, maar kijken jullie ook eens? Bij mij komt het over als een fijn vingertje en ik breng het dan eerder in verband met een vrouw. Na afloop van de proef, zei Sam ook dat hij het gevoel had dat de aanraking eerder "vrouwelijk" was.

Graag jullie mening hierover 🙂.
Voor mij betekent dit meer dat Sam een vrouw verdacht mol te zijn, en daardoor een vrouwelijke aanraking verwachtte (en dus voelde). Zou hij bij de eliminatieronde gespreid hebben tussen Annelies en Eline?
Gebruikersavatar

Mke14 mar 2017, 15:16

 112
Er was ook nog die krakende enkel, of knie, of weet ik welk gewricht precies... Herinnert iemand zich dat dat eerder bij iemand voorgevallen is?
Gebruikersavatar

frank.troch14 mar 2017, 15:16

 253  Yens
Placebo schreef:Voor mij betekent dit meer dat Sam een vrouw verdacht mol te zijn, en daardoor een vrouwelijke aanraking verwachtte (en dus voelde). Zou hij bij de eliminatieronde gespreid hebben tussen Annelies en Eline?
In een van de middelste afleveringen vertelt Sam heel duidelijk dat hij Annelies niet als mol verdenkt.
Gebruikersavatar

frank.troch14 mar 2017, 15:18

 253  Yens
Mke schreef:Er was ook nog die krakende enkel, of knie, of weet ik welk gewricht precies... Herinnert iemand zich dat dat eerder bij iemand voorgevallen is?
Dat kan volgens mij bij eender wie wel voorvallen 🙂 zeker als je stilletjes probeert te sluipen. 😛
Gebruikersavatar

Taupe07714 mar 2017, 15:19

 767  Yens
Mke schreef:Er was ook nog die krakende enkel, of knie, of weet ik welk gewricht precies... Herinnert iemand zich dat dat eerder bij iemand voorgevallen is?
Bij GDC :smurf:
Nee geen idee maar dat is wat ik toen dacht
Gebruikersavatar

nyckelpiga14 mar 2017, 15:20

 69
Een overzicht van de handen (ik zie eerlijk gezegd geen verschil)
[ external image ]

en de nachtkijker van de mol/Gilles, waarop we zien dat deze zich ook goed bukt, dus die beelden die van hoger kwamen, kunnen ook gewoon van de crew komen die ondertussen ook aan het filmen is.
[ external image ]

Dan is er nog een foto waar de mol achte Sam staat (waar we zeker zijn dat het de mol is), en ik blijf erbij dat het iemand is die een middelmatige lengte heeft (zoals Eline of Davey), en daarom verdenk ik Annelies niet meer. Robin kan ook, maar zijn onderlichaam is precies iets hoger.

[ external image ]r
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 15:22

 8153
frank.troch schreef:In een van de middelste afleveringen vertelt Sam heel duidelijk dat hij Annelies niet als mol verdenkt.
Maar hij kan intussen altijd van gedacht veranderd zijn hé.
Gebruikersavatar

frank.troch14 mar 2017, 15:24

 253  Yens
chicawah schreef:Maar hij kan intussen altijd van gedacht veranderd zijn hé.
Die kans lijkt me klein, daarvoor was het al te ver in het spel (afl. 3 of 4 als ik me niet vergis) en aangezien hij nu ook nog altijd op 2 gespreid heeft denk ik niet dat Annelies daar plots terug is bijgekomen 🙂 Volgens mij heeft hij gespreid op Eline & Davey of Eline & Robin. (Niet dat we daar veel wijzer uit worden natuurlijk ...)
Gebruikersavatar

Taupie0214 mar 2017, 15:43

 53
Bij deze proef viel mij op dat, toen Davey in de ruimte was met de mol, je op een bepaald moment (als ik het me goed herinner, op het ogenblik dat de Mol voor de eerste keer dichtbij de tafel van Davey komt), goed kan zien dat het mouwuiteinde van de witte vest een stuk korter komt (zodat dus een groter stuk te zien van de pols met de handschoen). Bij de andere kandidaten komt dit mouwuiteinde van de vest bijna tot aan de handpalm, dus een stuk lager.
Conclusie : Ik bedacht me direct dat dus Davey de mol moet zijn gelet op de lengte van Gilles de Coster (wat zich per definitie ook in de armlengte vertaalt, waardoor het mouwuiteinde hoger komt en dus meer van de handschoen te zien is).
Ik zag dit "met het blote oog" dus zonder vertragen en andere snufjes waardoor je het beeld kan vertragen (waar ik niets van ken overigens !)
Ik weet niet hoe ik screenshots moet laden vanuit de aflevering. Misschien kan iemand dit eens nakijken om te zien wat jullie hiervan vinden ? Het is helemaal in het begin wanneer de mol in actie komt bij Davey.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18