Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 23:09

 3483  Uma
Bakkieryer schreef:...maar ik ben toch niet overtuigd dat er effectief 2 personen moeten geslapen hebben zolang de strafbonus niet op was. ..
Het is zo hoor. Jay-Lo (bericht vlak voor jouw post) bevestigt het (ik heb ook net gekeken).
Gebruikersavatar

Bakkieryer15 mar 2017, 23:10

 183  Sven
Jay-Lo schreef:Vanaf 47.28m: En er moeten aan het einde van de rit minstens 2 verschillende kandidaten in dat bed geslapen hebben.
Akkoord, tenzij ze de strafbonus nog niet opgebruikt hebben aan het einde van de rit, want zolang ze die hebben is de proef niet verloren...
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 23:21

 3483  Uma
Bakkieryer schreef:Akkoord, tenzij ze de strafbonus nog niet opgebruikt hebben aan het einde van de rit, want zolang ze die hebben is de proef niet verloren...
Nee hoor:
De opdracht is pas geslaagd wanneer:
1. 2 verschillende personen geregistreerd geslapen hebben in de caravan tijdens het rijden EN
2. de straftijd (10 minuten) (= tijd gereden zonder dat er iemand geregistreerd slaapt) niet overschreden is

Vandaar:
1. Davey laten slapen tot ong 1 km voor de eindmeet
2. wisselen van persoon en wachten tot die slaapt
3. vertrekken: van zodra hij slaapt
4. traag , kalm , voorzichtig rijden zodat de slaper geregistreerd wordt (2 minuten zal voldoende zijn denk ik).
En dan ben je safe en doorvlammen maar tot over de eindmeet who cares dat de slaper dan wakker wordt

het allerbelangrijkste is dat 2 personen geregistreerd geslapen hebben. Zonder dat = automatisch fiasco
Gebruikersavatar

Herdim20 mar 2017, 17:16

 7
Theorie ivm slaapcaravan proef
Als Davey de mol zou zijn, zou hij zeker niet slapen, anders lukt de proef...
indien hij de mol niet is en nee zou geantwoord hebben zou hij niet slapen
Indien hij de mol niet is en ja geantwoord zou hebben dan zou hij proberen te slapen
Als hij de mol is zou hij op de vragenlijst nee geantwoord hebben gezien niet slapen moeilijker is dan wel slapen. Hij zou dus niet slapen.
Voor mij kan hij onmogelijk de mol zijn obv bovenstaande.
Gebruikersavatar

annie.delen20 mar 2017, 18:06

 238  Uma
De vraag was heeft de mol in de caravan geslapen. Indien men ja antwoordt en annelies is de mol dan is het antwoord juist. Er stond niet IN HET BED
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 18:24

 8153
annie.delen schreef:De vraag was heeft de mol in de caravan geslapen. Indien men ja antwoordt en annelies is de mol dan is het antwoord juist. Er stond niet IN HET BED
Er werd vermeld dat ze in het bed moesten slapen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 18:29

 8153
Herdim schreef: indien hij de mol niet is en nee zou geantwoord hebben zou hij niet slapen
Indien hij de mol niet is en ja geantwoord zou hebben dan zou hij proberen te slapen
Als hij de mol is zou hij op de vragenlijst nee geantwoord hebben gezien niet slapen moeilijker is dan wel slapen. Hij zou dus niet slapen.
Volgens mij klopt je redenering niet.
Als hij de mol niet is en nee geantwoord heeft, gaat hij net wel slapen: zo kan hij verhinderen dat de mol slaapt (en bovendien is er een kansje dat de proef lukt).
De kans dat hij ja geantwoord heeft, is volgens mij zeer klein, maar dan zou hij absoluut niet slapen maar proberen maken dat "zijn" mol slaapt.
Als hij de mol is, hoeft hij de vragen niet te beantwoorden.

Eigenlijk vertel ik nu wat eerder al allemaal aangehaald is, dus misschien best even lezen voor je "nieuwe" inzichten post?
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo20 mar 2017, 18:31

 129
raar, ook volgens mij was de vraag aan de kandidaten " of de mol in de caravan geslapen heeft".
en niet " heeft de mol in het bed van de caravan geslapen"
Maar wtf, zijn waarschijnlijk haarkloverijen.
Gebruikersavatar

Davy20 mar 2017, 18:32

Site Admin  1167  Uma
annie.delen schreef:De vraag was heeft de mol in de caravan geslapen. Indien men ja antwoordt en annelies is de mol dan is het antwoord juist. Er stond niet IN HET BED
Klopt inderdaad dat er niet stond 'in het bed' maar...
Aangezien de elektroden enkel werden aangesloten in het bed, is dat de enige plaats waar er objectief kan vastgesteld worden of iemand geslapen heeft of niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 18:50

 8153
Davy schreef:Klopt inderdaad dat er niet stond 'in het bed' maar...
Aangezien de elektroden enkel werden aangesloten in het bed, is dat de enige plaats waar er objectief kan vastgesteld worden of iemand geslapen heeft of niet.
Idd.
De vraag op de vragenlijst was "Heeft de mol geslapen in de caravan?".
Toen ze begonnen aan de proef werd de uitleg over de elektroden gegeven en werd gezegd dat er geslapen moest worden in het bed.
Gebruikersavatar

jurgen.de-petter20 mar 2017, 18:52

 20
Davey als mol kan gerust lang slapen in caravan hij wist al vooraf dat er al genoeg straf tijd is dus kan hij gerust dutje doen en zegt dan nog duw maar direct op de knop dus nog wa extra straftijd minuten!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9